Hakutulokset

  1. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Hohhoijaa,eikä ole.Noh,mää poistun nyt imettämään vauvaa.Hyvät illan jatkot kaikille. :wave: :)
  2. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Mulla on vanhin 12v ja eikä lapset oo useille isille.Mä teen jokaisen kanssa välillä jotain kahden,kukaan ei jää ilman syliä eikä huomiota.En mä ole vauva tehtailija.Oon ite isosta perheestä ja aina haaveilin isosta perheestä ja oon onnellinen kun sellasen sain.Enempää en halua. Kukaan meidän...
  3. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Joo mutta mä ite tiedän että mulla on hyväitse tunto.En mä häpeä itseeni vaikka valitankin noista jenkoista ja vähän katon mitä päälleni laitan. Mä tykkään silti itestäni tälläsenä kun mä oon! :)
  4. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
  5. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Oma ukko kultahan se.... :snotty: Oman miehen mielestä haluan näyttää hyvältä,siks se kai kolahtikin.. Mies treenaa ja sillä on lihaksikas,hyvä kroppa ja kai se sitten ajattelee sen pohjalta....vaikka siis KELPAAN hälle tälläsenä ja sellasta päivää ei ookaan ettei se kehis mua kauniiksi. :)
  6. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Mies.Siks kai otinkin sen vähän "vakavissani". :ashamed: :D
  7. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Juu mutta jos ostan 36 koon farkut niin sitten ne on reisistä liian isot. :/
  8. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    No en todellakaan tiedä.Mitä enemmän oon kuullu nyt typeriä kommentteja mahastani,sitä enemmän on alkanu itestäkin näyttää siltä.
  9. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    Halusin kuulla millasena muut mun kropan näkee,oon kuullu niin prk:llesti vyötäröstäni viime aikoina. Eräskin ihminen sanoi kun näytin yhtä toppia päälläni että kehtaanko laittaa tätä kun jenkat pursuaa niin se kattoi pitkään hiljaa ja sit tuumas että "solmi siihen huppari lantiolle niin ei...
  10. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    ..Nyt on pahin selätetty,vielä kun jenkoista pääsis. Joo,oon kuullu koko elämäni olevani anorektikon näkönen eli sitä ei tarvi kertoa. ;) Mutta tänään kuulinkin toisenlaisen kommentin,oon kuulemma pyöreä vatsan seudulta.OLENKO????? :o Mun synnytyksestä on 6 viikkoa reipas että jos mun...
  11. A

    Lapsiveden puuttuminen. :(

    Voi ei...mä oon tavallaan käynyt läpi samaa kun sinä..tuli mieleen omat surulliset muistot parin vuoden takaa.. :'( Jouduin myös tekemään sen vaikean päätöksen ja ottamaan sen pillerin joka lopettaa istukan toiminnan...munkaan vauvalla ei olis ollu mahdollisuuksia ja vaaransi jo mun omaakin...
  12. A

    Kerro 10 lastenvaatemerkkiä, joista pidät!

    Småfolk,me&i,Ej sikke lej,Katvig,Molo,P.o.p,H&M,Lindex,Metsola,Moonkids ja listaa vois jatkaa mut ku kymmentä pyydettiin. :D
  13. A

    Meidän pieni nappisilmä sai nimekseen...

    :heart: Nino Sebastian :heart: Ihan on nimensä näköinen pieni rakas! :heart: :) http://kuvaton.com/k/Cum.jpg
  14. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Tä meidän vauvan keltaisuus ei liity bilirubiiniin eli valohoito ei auta.Tää koholla oleva arvo oli jokin muu arvo joka harvoin otetaan eli ei ole mikään noista perus maksaverikokeista. Se tässä huolettaa. :(
  15. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Joo no ei se sitten sekään arvo ole.Täytynee ootella tiistaita että saa tietää lisää. :flower:
  16. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Otin kyllä...en tiiä,ei kai se siihen liity..hmm.
  17. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Se olis näistä sitten varmaan tuo gt koska noi muut muistelisin nähneeni siinä paperissa ja ne oli kaikki normaaleja.
  18. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Kiitos onnitteluista kaikille! :hug: :heart: :)
  19. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Kiitos!Vauva on kyllä vallannut koko perheen sydämet täysin. :heart: :D

Yhteistyössä