Hakutulokset

  1. S

    Sinä et voi tietää mitään oikeasta elämästä, koska...

    "...koska sinulla ei ole lapsia" :/
  2. S

    Taas tässä kävi näin..

    Mä oon saanu kuntsareita esim gineksistä ja kerran jumppasin hyvin ni mies myönsi kuntsarin. Näin meillä, ehdota miehellesi.
  3. S

    Mitkä on olleet palstan hauskimmat/legendaarisimmat keskustelut? Haluaisin naureskella järjen jättiläisiä.

    Toi on niiiin hauska! http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1542757-kohukakku-valmis-katso-kuva/ Suosikeista löytyy. Nauroin aikanaan katketakseni :D
  4. S

    paras siivouspäivä IKINÄ ! =)

    Meillä oli eilen. Lähdin töihin ja samalla oven avauksella lampsi sisään kaksi siivoojaa. Tulin parin tunnin päästä puhtaaseen kotiin. Onnistunut siivouspäivä :)
  5. S

    Minusta ei varmaan koskaan sitten tule hyvää emäntää

    Ällös huoli sitten. Mulla on pakastimessa valmislasagnea ja jäätelötuutteja. Tänään tosin saan äidiltä kantarelleja pakkaseen. Todennäköisesti äiti tulee myös syksyn mittaan tänne tekemään sitä kantarellikastiketta meille niistä poimimistaan kantarelleista.
  6. S

    Rahanahneet bloggaajat ÄRSYTTÄÄ!

    Mä oon kiinnittäny kans huomiota samaan. Kyseessä tosin aika nuoria bloggareita ja käsittääkseni rahaa eivät saa, mutta tuotelahjoja senkin edestä. Jotenkin mautonta, jos lähes jokainen postaus on mainos tai tuotteiden ongintaan keskittyvä. Toki on kiva kuulla, että bloggaajan käyttämä...
  7. S

    Jos kummatkin näistä namupaloista olisi sinkkuja..

    Matin, koska en halua, että mieheni syö nälkäisten koirieni ruoat. Listalle vois vielä lisätä Parviaisen Jussin. Siinä vasta ois sinkkupähkinä purettavaksi.
  8. S

    MIKÄ OIKEUS,on opettajalla puuttua kotona annettavaan rangaistukseen?

    Olin lukevinani ketjun alusta että lapsellasi ei ole puhelinta ( ei voi käyttää rangaistuksena puhelimen jäähyttämistä). kannattaisko sille kuitenkin hankkia se puhelin jotta saisit työpäiväsi aikana hänet kiinni eikä tarvis kaikille naapureille ja kavereille soitella?
  9. S

    Juu hei vaan tiukkapipoinen täti citarista!

    :D Ah mikä ketju, hampailla taas hauskaa.
  10. S

    Juhlatarjoilusta -mitä kasvissyöjille?

    Nakkeja tai makkaraa. Kaupan valikoimassa paljon tuotteita jotka sisältää 0% lihaa.
  11. S

    Laitetaan vielä uudestaan. Onko kokemuksia? Lapsen sijoituspaikan vaihdosta..

    Kiirreelliset sijoitukset menevät yleensä vastaaottolaitoksiin tai väliaikasiin paikkoihin, joissa arvioidaan ennen lopullista päätöstä jatkosta. Niistä on pääsääntöisesti tarkoituskin lähteä, joko kotiin tai pysyvään paikkaan. Pyydä sossua selvittämään teille miksi lapsi ei voi jäädä.
  12. S

    Radiosta kuultua: lapsettomat ovat onnellisimpia

    Sekö todistaa onnellisuuden miten paljon on murhetta? Taitaa mennä toisinpäin. Murhe on suhteellista. Ei sitä voi verrata. Kuten ei myöskään sitä kula tietää mistäkin minkä verran. Varsinkaan kun kyse on elämästä.
  13. S

    Radiosta kuultua: lapsettomat ovat onnellisimpia

    Absoluuttisia onnen hetkiä enemmän, sisältöä elämään... Kaikkea sitä onkin. Se mitä ei ole eikä halua, ei osaa kaivata. Lapsellisten on joskus hankala ymmärtää, että ihminen voi löytää muutenkin sisältöä elämään. Nyt kun joku kuitenkin ottaa esille: en puhu työstä, vaan vaikka puolisosta. Ei...
  14. S

    Lapsilisät on jo leikattu kaikkein köyhimmiltä lapsiperheiltä

    Eihän lapsilisä ole sitä varten, että se lapsen tilille laitettaisikaan, mutta toki sen saa sinne laittaa jos haluaa. Onko keskituloisen kohdalla eriasia sitten, jos hän saa lapsilisän tililleen ja parin viikon päästä siirtää teini-ikäiselle esim. 80€ kuukausirahan? Saako esikoinen vähemmän...
  15. S

    Lapsilisät on jo leikattu kaikkein köyhimmiltä lapsiperheiltä

    Anteeksi mitä? :D Kyllähän se nyt on niin että jokaisen PITÄISI tienata halusi tai ei.
  16. S

    Lapsilisät on jo leikattu kaikkein köyhimmiltä lapsiperheiltä

    Hmm. Kenties. Jyränä ajattelen silti, että pienet tuet (tarpeelliset toki) kannustavat työhön. Toisin sanoen, ajetaan ihminen työhön, koska pienillä tuilla ei elä. Edelleen lapsilisät ja yh-korotukset niille, jotka niihin ovat oikeutettuja. Sairauksista ym johtuvat syyt esim työttömyyteen on...
  17. S

    Ihanaa kun haluaa kouluttaa itseään, menettää työttömyyskorvausken niiltä päiviltä

    Kerrohan miten niin se ei kannata? Vai onko tämä oikeesti joku turha koulutus? Jos on niin et tietenkään mene.
  18. S

    Miten niin ei kannata tuijottaa vaakaa laihduttaessa?

    Sun tilanne ei ole ehkä niin vaikea kuin monilla muilla. Sun mitat ei näytä nytkään olevan mitenkään älyttömän haastavat. Mietippä jos tavoite olisi esimerkiksi -50kg? Mä ajattelen, että vaa'an tuijotus on vähän sellanen psykologinenkin juttu. Jos sitä oikeesti kyttää niin laihdutus voi kaatua...
  19. S

    Helkatin LjudmilaSvetlanat ja VasiljiSergeit!! *turhispurku venäläisturismista*

    Ihmettelin tuossa lähiPrismassa sitä venäläisen määrää, ei muuten mitään mutta kyseinen Prisma on pk-seudulla alueella, joka ei ole lähellä keskustaa tai muita turismikeskittymiä. Täällä melko syrjässä siis. Ne pyöri siellä ku puolukka pepussa eikä niillä ollut oikein mitään ostoksia. Useimmilla...
  20. S

    KErtokaa esimerkki miesmaustanne? Kuvalla kiitos :D

    Osaakohan tää linkittää.. Kerrottakoon vielä ennen kuin saan syytteet, että meinaan tuota vasemmanpuoleista. Mun heikkous. Valitettavasti parempaa kuvaa en tähän hätään löytäny.

Yhteistyössä