Hakutulokset

  1. C

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    moikka. munkin mielestä tääl on vilkasta,ei tarvi facebookia. ikäeroa meille tulee 2,5 v. ja nyt poika nukkuu pinnniksessä ja tarkotus on ostaa heti isojen sänky kun saadaa isompi kämppä,joka on pakko saada ennen vauvan syntymää. ostin muuten kirpparilta pojalle meille tulee vauva-kirjan ja...
  2. C

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    iltaa. tääl pk-seudulla ei kysellä nimiä etukäteen mut ainakin päijät-hämeessä kysyttiin mun syntymän aikoihin.synnytystapa arvioon en oo myöskää joutunu esikoisen aikaan. sektioon joudun jos istukka ei nouse ja se pelottaa syystä että pelkään ettei sitten käynnisty normaalisti maidon tuotanto...
  3. C

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    moikka pitkästä aikaa.ehtii kirjotella kun oon kipeen pojan kans kotona. meillä oli ultra vko sitten tiistaina, ja kaikki oli kunnossa vauvalla mutta istukka oli hieman kohdun suun ulkopuolella jos oikein ymmärsin ja sitä pitäää nyt seurailla. yleensä ne kuulemma nousevat itestään ylemmäs...
  4. C

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    moikka moi. mahtuuko joukkoon mukaan? en usein varmaan ehdi käydä toistaseksi mutta kuitenki... laskettu aika on mulla 6.8 ja toista lasta odotan. synnytyssairaalana jälleen naistenklinikka ja mitäs muuta. mun ikä on 31. aika hassua tässä toisella kertaa kun ei oikeen oo noita...
  5. C

    Ruotsin kielen taitajia??

    joo huomasin! :ashamed:
  6. C

    Ruotsin kielen taitajia??

    onks tää ap:n koulutehtävä??
  7. C

    Ruotsin kielen taitajia??

    häh?
  8. C

    Ruotsin kielen taitajia??

    sori idea olikin en-sukunen eli: god iden jabra iden !!!!
  9. C

    Ruotsin kielen taitajia??

    ainaskin: -kan jag tala med johan? -tycker du att det är gott ideet? - det är bra ideet - jag ska anmäla dig
  10. C

    Helmikuun hurmaajat 2010

    moikka piitästä aikaa.meillä alkanut hoito kk sitten, tosi hyvin m ennyt pojalla se. on siis pph, ja tosi ihana hoitaja on. poika saattaa muodon vuoksi hieman pirahtaa itkuun kun jätetään aamulla mutta lopettaa jo ennen kun lähden pois. syö ja nukkuu hoidossa hyvin ja on kuulemma tosi...
  11. C

    Miten saatte pestyä 1,5v:n hampaat??

    joo ei se onjnistu kun sellasen huudon kanssa et päätä leikkattais, eikä varmaan tuu perusteellisesti pestyä.ei auta hammaspeikkosadut,toinen harja tai mitään.
  12. C

    Turhaan huolissani....?

    niin.kyl se itteekin ahistaa ja mietityttää jos lähipiirissä tällasta.kuka voi ajatella vaan et tehkön mitä tykkää jos ystävät/läheiset kyseessä.vaikea vaan sanoa suoraan.ja mitäs se auttaisikaa.
  13. C

    Turhaan huolissani....?

    hmm. jotkut on tollasia ettei osaa hallita elämäänsä. itselläni sisko jolla 7 lasta ja tilanne ollut aina mahdoton. silti lisää lapsia tehdään koko ajan. nyt osa lapsista muuttanut kotoa ja yksi lapsista pahasti autistinen. aikaa ei jää hetkeäkään itselleen, kaikki on kaaoksessa ja uusi vauva...
  14. C

    Miks varten jotkut lapset puhuu kirjakieltä?

    itse oon miettiny et mistä lapset oppii kirja kielen ja tavallisen kielen eron? eli jos samalle sanalle on monta vaihtoehtoa( katsoa, kattoa, kahtoa) et mitkä jaotellaan kirja ja mitkä puhekieleen?
  15. C

    Kuinka paha moka on laittaa pikkumusta kesähäihin?

    toinen kysymys: laittaako kaikki miehet ylleen puvun kun menevät häävieraaksi?
  16. C

    Voiko jatkuva takapuolen kutina johtua muustakin kuin kihomadoista?

    johtuu ehkä siitä! elä pese niin usein, kuivuu. ja jättäsin kaikki pesuaineet pois takapuolen pesusta.
  17. C

    Kerro paras lihapullareseptisi? Mahd yksinkertainen mutta hyvä.

    siis se sipulikeitto-kermaviili on paras ohje lihapulliin/ pihveihin mut pierettävät kyllä! eli 400g jauhelihaa+ 1 pss sipulikeittoa+ 1tlk kermaviiliä
  18. C

    Menkkamaista tunnetta ja silti raskaana?

    se on nimenomaan se tunne! =)
  19. C

    riisihäröjä??

    eli tällainen kysymys: voiko myrkyttää jos on pieni (1-v) lapsi? meillä nyt ilmeisesti näitä riisihäröjä, niitä oli jauhoissa ja kuivatuotteissa ja käveli kaapeissa. heitin ajat sitten pois kaikki avatut pussit mutta tänään kun tulimme reissusta oli pöydällä 3 kuollutta yksilöä. myös...

Yhteistyössä