Hakutulokset

  1. D

    Mies aikoo leikata itse hiuksensa tästä lähtien

    Kyllä, leikkaa itse hiuksensa. Koneella siis.
  2. D

    Aineenopettajaksi pätevöitymisestä tietävät, hoi!!

    Minun käsittääkseni ei ole muita mahdollisuuksia. :( Tuo on iso ongelma niillä, jotka eivät syystä tai toisesta ole pedagogisia opintoja suorittaneet yliopistoaikanaan.
  3. D

    Auttakaa! Seuraanko hullua päähänpistoa ja lähtetän työhakemuksen?

    Eiköhän se olisi mahdollista. Ja toki pitää lapsilta kysyä, kaksi isointa on jo niin vanhoja, että tietävät kyllä, mitä tahtovat. :)
  4. D

    Auttakaa! Seuraanko hullua päähänpistoa ja lähtetän työhakemuksen?

    Kiitos teille, jotka olette vastanneet oikeaan kysymykseeni. :) Lapset olisin ottamassa mukaan siksi, että mies ei jaksa heitä. :( Se onkin yksi syy siihen, että meillä on näin vaikeaa juuri nyt. Lapset on erityislapsia kaikki.
  5. D

    Auttakaa! Seuraanko hullua päähänpistoa ja lähtetän työhakemuksen?

    Höh, minähän sanoin, että JOS eivät ole saaneet tänään parempia hakemuksia. Ja jos koulu alkaa perjantaina, luokan edessä on jonkun seisottava. :D Just yks mun kaveri sai vastaavan työpaikan ihan puhelinsoiton perusteella... Eikä hänen koulutuksensa edes ole yhtä "hyvä" kuin minun...
  6. D

    No, voi räkä... Pitääkö iltikseen hakea joka vuosi uudelleen?

    Pitää hakea. Mutta monessa paikassa iltiksessä on tilaa ja ehtii "hakea" vielä nytkin. :)
  7. D

    Auttakaa! Seuraanko hullua päähänpistoa ja lähtetän työhakemuksen?

    Siksi mietin, että työ alkaa perjantaina (sanoin ensin vahingossa väärin). Eli jos lähetän hakemuksen, on hyvin mahdollista, että huomenna aamupäivällä puhelin soi, ja sanotaan, että tervetuloa. Elleivät sitten ole aiemmin tänään saaneet vielä parempia hakemuksia. Olin jo melkein lähettää...
  8. D

    Auttakaa! Seuraanko hullua päähänpistoa ja lähtetän työhakemuksen?

    Minulla voisi olla hyvät mahdollisuudet tuo paikka saada. Olisi oikein hienoa. Ongelmat: Välimatka täältä 500 km. Miehen kanssa on just nyt tosi huonot välit, joten aikalisä voisi tehdä meille terää. Mutta entäs muksut? Aloittavat huomenna koulun täällä ja maanantaina ihan toisaalla... Jos...
  9. D

    Oletko kohdannut itsensäpaljastajaa ?

    En. Kerran olen menny vierestä, mutta katselin autuaan tietämättömänä toiseen suuntaan. Ja ihmettelin, mikä kaverilleni oikein tuli, kun alkoi käyttäytyä niin oudosti. :D
  10. D

    Mitä teidän n. 6v tekee päivisin?

    Ajaa polkutraktorilla, leikkii hiekassa, juoksee pitkin pihaa, pelaa veljen kanssa jalkapalloa tms, kiipeilee puissa. Sisällä keksii huonosti tekemistä: lähinnä värittelee tai selaa kirjoja. Joskus leikkii legoilla. Veljensä kanssa leikkii, jos veli suopuu seuraksi.
  11. D

    Julkista blogia pitävä blogisti ilmoittaa lopettavansa,

    Olisihan se hienoa, jos ihmiset osaisivat käyttäytyä. Mutta jokainen meistä varmasti tietää, että kaikki eivät osaa. Joten kyllä jokaisen, joka juttujaan julkisesti kirjoittaa, täytyy varautua siihen, että jos ne ovat riittävän kiinnostavia, niitä riepotellaan nettipalstoilla.
  12. D

    Julkista blogia pitävä blogisti ilmoittaa lopettavansa,

    Ei toki saakaan, mutta kyllähän tilanne korjaantuu vähiinsä, kun ei enää uusia päivityksiä tule. Juuri tuosta syystä minun blogini on piilossa.
  13. D

    Julkista blogia pitävä blogisti ilmoittaa lopettavansa,

    Niinpä. Siksi blogisti voikin todeta, että tämä ei ole kivaa ja lopettaa bloginsa. Järkevää, eikö totta?
  14. D

    Masennus. Parantuuko siitä koskaan?

    Parantuu tai ei parannu. Riippuu niin tapauksesta. Sitten voi käydä niinkin, että parantuu ja elää terveenä vuosia ja yhtäkkiä putoaa taas pimeään.
  15. D

    Mitäs kaikkea teillä on syöty tällä viikolla?

    Ohjeen? Mikä se on? :O Mä aina vaan heittelen pannuun tai kattilaan jotain. :D Mutta soijarouhekeitto tehdään suunnilleen niin, että ensin kuullotetaan kattilassa sipulia (öljyssä siis), kipataan sekaan mausteita (kurkumaa, paprikaa, kasvisliemijauhetta, chiliä ym) ja vaikka tomaattisosetta...
  16. D

    Selittäkää mulle Gazan tilanne.

    Ok, voin olla väärässä. Itsellänikin oli tuon tapahtuman jälkeen mediakatkos, joten jotain saattoi mennä ohi. Mistä se sitten nyt alkoi?
  17. D

    Selittäkää mulle Gazan tilanne.

    On on. Mutta tällä kertaa minun muistaakseni alettiin siitä. Oli suunnilleen rauhassa eletty taas hetki. Ja minä ainakin käsitin, että aloittaja oli kyllä perillä tuosta pitkästä ja surullisesta historiasta, mutta nykyhetkestä ei ollut tietoa.
  18. D

    Mitäs kaikkea teillä on syöty tällä viikolla?

    makaronilaatikko, tomaattipasta, papukuskus, linssikastike, soijarouhekeitto (siis niin kuin jauhelihakeitto, mutta liha korvattu soijarouheella)
  19. D

    Selittäkää mulle Gazan tilanne.

    Joo, tuosta teinien sieppaamisesta se lähti. Ja nyt mennään jo maahyökkäyksessä. Israel on pommittanut myös paikkoja, joihin siviilit ovat yrittäneet paeta. Israel kuulemma varoittaa aina ennen kuin pommittaa jotain taloa, mutta mitäpä se auttaa, jos ei ole paikkaa, johon mennä turvaan...
  20. D

    onko kaupan karjanpiirakka EINES?

    Oliko pakko ottaa karjalanpiirakat puheeksi?! Nyt muistin, että mulla oli pakastimessa vielä yksi.. Nyt se on tuossa lautasella. Hiisi, kun ei pääse lenkille. Tulee syötyä ihan tolkuttomasti. Maha kohta räjähtää.

Yhteistyössä