Hakutulokset

  1. L

    Oululaiset äidit!

    Tipiliini, kyllä se vain sopii! :)
  2. L

    Phil&Teds sisarusrattaat... Vauva takana, kysymys!

    Tai voihan sen kuvan laittaa kai yksärilläkin, kokeillaas.
  3. L

    Phil&Teds sisarusrattaat... Vauva takana, kysymys!

    Jos laitat mulle sähköpostiosoittees, niin voin laittaa sulle kuvan meidän Phil&Ted's-rattaista, jos se ois vähän selkeämpi? :D
  4. L

    Oululaiset äidit!

    No me asutaan Puolivälinkankaalla, ei tästä ainakaan sinne Kaijonrantaan mikään mahdoton matka ole.:)
  5. L

    Oululaiset äidit!

    Kyllähän me siellä asuttiin, mutta ei valitettavasti asuta enää.:/
  6. L

    Oululaiset äidit!

    Ainakaan mie en pääse keskiviikkona, enkä sen puoleen kyllä muinakaan päivinä noin aikaisin.:D Mutta toivottavasti näitä nyt vielä joku lukee, ja saisitte treffit järkättyä! :)
  7. L

    Oululaiset äidit!

    Vieläkö halukkaita tapaamaan? :)
  8. L

    Oululaiset äidit!

    Mihin täältä on kaikki äidit hävinneet?:confused: Vaikka eiköhän me pärjätä Tipiliinin kanssa kahdestaankin.:D Mie lähen muuten huomenna kaupungille jo aamusta, eli en sitten pääse tätä enää lukemaan, vaan kökötän sitte kahden aikaan siellä Coffee Housessa.:) Tulkaahan mukaan kaikki ketkä...
  9. L

    Oululaiset äidit!

    Juu, se passaa hyvin! :)
  10. L

    Oululaiset äidit!

    Hyvä! Mikä aika sulle sopis? Sopisko kahden aikaan?:)
  11. L

    Oululaiset äidit!

    Tervetuloa mukaan vaan mamakone! :wave: Miten muilla ensi viikon aikataulu? Mie olisin ainakin torstaina menossa kaupungille, sopisiko se päivä muille?:) Keskiviikko sopii myös, muina päivinä meillä on menoa, harvinaisen vilkas viikko siis.:D
  12. L

    Oululaiset äidit!

    No pitäiskö meidän siirtää koko juttu ensi viikolle, niin pääsisi Tipiliinikin mukaan?:) Muoks. Kieltämättä minuakin väsyttää ihan älyttömästi kun ei tullut oikein viime yönä nukuttua. Oisin varmaan parempaa seuraa vähän pirteämpänä.:D
  13. L

    Oululaiset äidit!

    No voi harmi!:( Koska pääsisit seuravaan kerran?
  14. L

    Oululaiset äidit!

    Onkohan muita tulossa? Toivottavasti kaikki on hoksanneet käydä lukemassa ketjua. Mulla huonosti nukuttu yö takana ja armoton väsymys, pitää vissiin alkaa yrittää piristyä.|O
  15. L

    Oululaiset äidit!

    Eli siis ketä ois huomenna tulossa? Onko teillä pakkasrajoja, kai se huomiselle on luvannu tätä samaa menoa?:D Meitä ei pakkaset haittaa, kuhan ei hurjasti yli -30 mene.;)
  16. L

    Oululaiset äidit!

    No meille siis sopis parhaiten tuo Coffee House, klo 13.30 passaa hyvin!:) Meidät tunnistaa punaisista Phil&Ted's-rattaista, mulla on musta takki, musta kaulahuivi ja musta-punainen villapipo.:)
  17. L

    Oululaiset äidit!

    Ensi viikon torstaina iltapäivästä kävisi meille, esim. Coffee Housessa?:)
  18. L

    Oululaiset äidit!

    Voi, mulla on menny ihan ohi nyt tämä! Käviskö ensi viikolla joku päivä?
  19. L

    Oululaiset äidit!

    Meillä lapset herää vasta 10 aikaan aamulla, eli aikaisintaan puolenpäivän maissa ehdittäis mihinkään.:) Hoplop on meille turhan kaukana kun ei ole autoa käytössä päivisin.:/ Coffee House tai jonkun koti sopisi kyllä! Ja kirjasto toki myös.

Yhteistyössä