Hakutulokset

  1. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Minulla on ilo ilmoittaa Kuumeilijan uutisia: "Pikku-prinssimme syntyi tänään klo 17.00 ? Painoa 3,3kg ja pituutta 52cm. Pieni on tarkkailussa vauvateholla tämän yön, mutta kaikki on kuitenkin hyvin! :)" Valtaisat onnittelut Kuumeilijan perheelle! Ja tervetuloa pienelle prinssille :heart:
  2. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Tuo Kuumeilijan tilanne on kyllä yks painajainen. Toivottavasti pian pääsee kivuistaan ja saa oikeesti pienen syliinsä palkkioksi :) Luulis jo et sairaalassa mietittäs käynnistystä ku äiti on jo niin monta päivää kivuliaana ollu. Tuo lääkärin lausunto on kyllä niin perseestä ku olla jo voi...
  3. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Sit voisin omia kuulumisiakin vähän kertoa, välillä oon käyny vilkuilemassa tänne enkä vaan oo saanu kirjoteltua :( Eli täällähän mennään jo 39+3 eikä mitään enteitä tulevasta. Vielä ois 4pv laskettuun aikaan, mut en oikein jaksa uskoa et Pikku-A syntyisi edes ens viikolla. Mä epäilen...
  4. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Heipparallaa kaikille ja anteeksi ettei mulla oo täällä tullu kauheesti pyöriskeltyä. Mä kerron "Kuumeilijan" puolesta ekaksi hänen uutisiaan ja sen jälkeen syvennyn vähän tarkemmin kirjottelemaan muuten :) "heippa! huono asento kirjottaa, joten tulee kaikki pienellä. eipä niillä 10...
  5. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Emby^ vois närästyksen perusteella ootella pientä poikavauvvaa ;) Mulla oli kans viimeks närästystä ku poitsua oodottelin. Ei ehkä noin voimakasta mutta aika usein sai rennietä napsia... Memelisa & Pikku-A 26+1
  6. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Lare sulla on kyllä ollu tosi ikävä neuvolakäynti. Mut kulta elä sä painonnoususta murehdi. Toiset terkat on vaan todella herkkiä sanomaan asiasta, vaikka pitäs ottaa kokonaisuus huomioon. Hoikalle ihmiselle saa tulla reippaammin jne jne. Ei voi oikeesti pelkkiä lukuja tuijottaa! En mä sano ku...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Moi Mä voisin kans tulla jutustelemaan suljettuun kerhoon, mikäli sellanen ollaan perustamassa. Haluaisin vähän tukea näihin omiin tunteisiin, enkä välttämättä niitä haluaisi julkisesti kirjotella. Mut saa lisätä tännekkin listalle, jotain täälläkin voin kirjoitella :) Memelisa &...
  8. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Maanantaita kaikille! Pakko tulla purkautumaan et mulla oli ehkä huonoin päivä pitkään aikaan eilen. Oon nukkunu koko perjantaista lähtien tosi huonosti ja lyhyitä yöunia. Ajattelin onnellisena et su-aamuna saan nukkua pitkään noi univelat pois, herätä raukeena miehen vierestä ja lähtee...
  9. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Tada voisko olla mitenkään mahollista et sieltä ei niitä menkkoja tuliskaan? ;) Jos ootte oviksen lähitienoilla touhuilleet niin kyllähän ne simpat elää jopa viikon! Mä täällä pidän kauheesti peukkuja pystyssä et täti pysyykin poissa! :) Memelisa & Aurinkoinen Apina 23+2
  10. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Juu, kyllähän tuo käy ei siinä mitään :) Mä tuun sit vähän myöhemmin mukaan matkaan :) En muutenkaan kauheen aktiivisesti täällä oo pölissy, vaikka seurailen päivittäin :) Kuitenkin haluan tän vielä omalla tavallani salaisuutena pitää, vaikka melko julkista tää kyllä on :D Mullakaan ei se...
  11. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Ihan tiedoksi Fb-liittyville Kokeilin liittymistä ja minut hyväksyttiin (kuten asiaan kuuluu). Mut tää sivustoon liittyminen tulee kaikille julkiseksi, eikä sitä saa mitenkään piilotettua. Joten tästä syystä en vielä halua liittyä fb-joukkoihin kun asiasta en suuremmin ole huudellut...
  12. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Tiuhti_ ihanaa et ultrassa on ollu kaikki mallikkaasti: heart: Nyt otat vaan rennosti ja nautit olostasi :heart: Pikkuhötö, ompa ihanaa kun ystäväsi odottaa samaan aikaan. Todella ihanaa kun voitte vertailla tunteita/oloja/odotuksia jne. Välillä itekkin kaipailee enemmän sellasta ystävää joka...
  13. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Huomenta arvon naiset! Just ku oon päässy kertomasta et täällä voidaan hyvin, niin jouduin sit jäämään sairaslomalle :( Eilen alko töissä ihan sairas päänsärky ja lihasten kolotus, olo oli ku joku ois ajanu jyrän kanssa yli ja vielä peruuttanukki. Kotona käytiin saunassa ja saunan jälkeen...
  14. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Kuumeilija ja Laretzki Mä oon kilpasilla teiän kanssa, katotaan kuka sen vääntää ekana. Mullahan LA on 26.2 :laugh: Vaikkakin mä elän n.viikkoo myöhemmässä aikataulussa. Rakenne-ultrassa kun saatiin n. viikkoa pienemmän kaverin mitat mitä np-ultra kerto LA:ksi. Oon alusta asti ollu sitä...
  15. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Onnittelut Namppikselle onnistuneista talokaupoista :heart:
  16. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Mynttis mun ensimmäiset tuntemukset vauvasta oli juurikin tuollasia kutituksen tunteita sisältäpäin. Itellä sopivin kuvaus oli se et ihan ku tuolla masussa avattas limsapullo, ja sen limsapullon happoporina tuntuu samalta ku vauvan liikkeet :) Embylle valtavat onnittelut plussaamisesta...
  17. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Matkaa synnärille on n. 4km, joten lähellä onneksi on tuo sairaala :) Voipi ihan rauhassa, just joo mun hermoilla :laugh: et tulee oikee h-hetki. Mariaja, nimiäisiin voi tutustua aika kivasti esim. pro-seremonioiden sivulla, linkki täällä jo olikin. Sekä ihan mukavia keskusteluja tuntu...
  18. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    AutostaMeillä on skoda oktavia, jonka konttitila on sen verta iso et vaunut menee vaikka heittämällä. Tällä hetkellä ei oo ajatusta lähtee vaihtamaan :) Joulu on vielä täällä avoin. Haluttas olla koko suvun kesken, mut luulen et jokainen on jossain ihan muualla. Toisaalta ois oikeesti kiva...
  19. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Voihan krääk! Oon nukkunu huonosti koko viime yön... kylläpä nyt jänskättää tulevaa mamia ihan urakalla. Just näillä näppäimillä lähetään tästä kohti Jorvia kattelemaan millanen tulokas tuolla masussa oikein asustaa :heart: Pieni ainakin ilmotti yvin olemassa olostaan yön aikana, joten kaikki...
  20. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kräääk!!! Rakenneultra huomenna!!! 12 tunnin päästä tiietään millainen kaveri sieltä ois tulossa :heart: Apuaaaahhhhh!!!! Memelisa & Aurinkoinen (Pikku)-Apina 20+3

Yhteistyössä