Hakutulokset

  1. N

    Onko muut saaneet ä-lomalla kutsuja työpaikan juhliin?

    Täällä yksi Vilin äiti lisää :D Kyllä mut on kutsuttu, oon justiin lähössä viikonlopuksi reissuun työporukan kanssa perjantaina. Äitiyslomalla siis edelleen.
  2. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Tänne ei uusia kuulumisia. Syksyä tässä odotellessa, jotta päästäisiin tositoimiin. Noor-a Mä sain esikoistytön 16-vuotiaana. Ex- miehen kanssa ehdittiin olla yhdessä 8-vuotta, kunnes erottiin. Nykyisen miehen kanssa meillä on 7kk ikäinen pieni poika. Toisesta yhteisestä lapsesta siis...
  3. N

    minkäikäisen lapsen annatte nostella ja kantaa vauvaa? kyse siis puolivuotiaasta taaperosta, jota isoveli haluaa nostella

    Meillä tyttö 8-vuotta saa nostella ja hoitaa pikkuveljeään niin paljon kuin haluaa. Vauva on nyt 6kk. Hyvin onnistuu pukemiset, riisumiset, vaipan vaihdot ja syöttämiset. Osaa olla kyllä varovainen ja on isosti apuna. Jos vauva käy liian painavaksi niin ymmärtää laskea pikkuveljen varoen...
  4. N

    Shampoo+hoitis marketista, mitä suosittelisitte?

    mä ajattelin seuraavaksi koittaa sitä uutta dove shampoota, kun kerran niin kovasti mainostavat.
  5. N

    Mitä MUUTA olet kuin äiti?

    tytär, sisar, kohta vaimo, hoitsu, ystävä, kodinhoitaja esim.
  6. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Epäilen vähän tuota greippilimppari/lonkero osastoa.. Ne kun taitavat olla vain jollain ihme makuaineilla tehtyjä, tuskin ovat greippiä nähneetkään. Sen sijaan greippituoremehu on ihan takuulla sitä itseään, ja sen vuoksi niin karmean makuistakin :$ Hääpäivä lähenee. Enää 3kk. Jos nyt...
  7. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Heipat pitkästä aikaa.. Edelleen kuumeilussa mukana, oon käyny sillon tällön juttuja lukemassa, vaan en oo saanu aikasta kirjoitella. Olkoon tämä nyt vähän niinkuin merkkaus, ja rupeen kahlaamaan pinoa taaksepäin, mistä juttua ollut.
  8. N

    Ystäviä äidille ja tyttärille (Oulu)

    Heips Meidän perhe asustelee myös Oulussa. Itse olen 25-vuotias ja meillä on kaksi lasta, tytär on 8-vuotias ja poika 6kk. Laitahan yksäriä jos haluat. Lapsista kyllä tuskin on seuraa toisilleen kun ovat niin eri-ikäisiä :)
  9. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Sama homma Amy, menkat alko melkein heti ku jälkivuoto loppui ja säännöllisesti on siitä lähtien tulleet. Paitsi nyt ,kun "jo" 3 päivää myöhässä :D Tekee kroppa jotain temppuja ihan selvästi, koska olisi silkka mahdottomuus olla raskaana. Jenkkivaimo kuulostaa lupaavalta, josko tuo ois...
  10. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Suan mulla oli kierukka 5 vuotta esikoisen syntymän jälkeen, eikä sinä aikana näkyny yhtiäkään kuukautisia. Eikä haitannu kyllä ollenkaan =)
  11. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Voi p***e tätä saittia :headwall:.. taas kadotti mun tekstini. No, ei se mitään. Ukostani vain paasasin. Menkat "myöhässä" 2 päivää. Imetän vielä ja kumi on ahkerassa käytössä. Ehkäisy siis on kunnossa. Pitäisköhän olla huolissaan :D Ois kyllä aika pommi, jos vahinko ois sattunu. Kait tuo...
  12. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Niin siis tarkoitin että nuorimmainen kerkeää täyttää 2 vuotta ennen ku vauva syntyy vaikka heti tärppäisikin.
  13. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Suan ymmärrän täysin mitä tarkoitit. Mustakin tuntuu, että nyt on enemmänkin raskaus-ja synnytyskuume. Tähän saumaan en toista vauvaa jaksais. Mutta kun yritys alkaa vasta syksyllä, niin nuorimmainen kerkeää jo 2 vuoden ikään. On sitten jo iso poika :heart: Ehkä sitten on jo oikea vauvakuume...
  14. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Hurjalta näyttää tuolla alussa omalla kohdalla, että kolmas lapsi toiveissa. Minäkö muka niin vanha jo että voi olla kohta jo 3 lasta. Oikee suurperhe. Huih. :D
  15. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Kassulla samanikäinen poika kun mulla. Et oo kirjoitellut tuolla syyskuisissa? ei ainakaan heti tuu nimimerkki mieleen. Te joilla on jo ennestään lapsia, kuinka helposti olette tulleet raskaaksi? Itsellä molemmat ovat lähteneet toisesta yrityskierrosta, joten odottelen nytkin pikaista...
  16. N

    Mietityttääkö tulevan lapsen koko/paino?

    Justiin sulle tuonne naamakirjan puolelle höpöttelin tästä. Ihan puppua aikakin meidän kohdalla heitti kilon verran. :D Mut tämmönen ois tosiaan ollu kiva sillon odotusaikana.
  17. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Kiitos VellaVanilla uudesta ketjusta. Tänään oon siivoillu takamus ruvella, kun appivanhemmat tulee huomenna kylään viikonlopuksi. Sain jonku ihme mielenhäiriön ja pesin keittiön maton ja kaikki petarit ym täkit sun muutkin. Näitä ihmeitä ei tapahdu kovin usein. Aamusta vielä matot...
  18. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Heh, nauratti tuo " poltan jonkun verran", kun musta tuo 2-3 askia päivässä on aivan älyttömästi. En tarkoita mitenkään pahalla, ku musta se vaan kuulosti niin hassulta :laugh: *hekottelee yksinään*
  19. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Mekin onnistuttiin molemmat lopettamaan tupakointi silloin kun lähdin odottamaan tuota nuorimmaista. Nyt polttamatta oltu reilu vuosi, tosin muutaman kerran on "maisteltu" salaa iltasella yksi tupakki puoliksi kun lapset ovat nukkumassa (Tosi typerää tiedetään..).
  20. N

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    On mahiksia, itse esikoisen kanssa pärjäsin pelkällä minimi äippärahalla, toki tiukkaa silloin oli mutta hengissä molemmat ollaan yhä. Jos teillä ei suurempia pakollisia menoja (esim. lainoja) ole paljon, niin kyllä vähemmälläkin rahalla pärjää. On vain oltava valmis tinkimään. Niin ja...

Yhteistyössä