Hakutulokset

  1. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Isot onnittelut kaikille lapsen saaneille! :heart: Tulin vaan nopsaan kertomaan, että meillä on tosiaan terve kuukauden ikäinen poika. Syntyi suunnitellulla käynnistyksellä rv 40+0. Nyt opetellaan elämää perheenä ja ollaan väsyneitä, mutta onnellisia Itse jättäydyn nyt kokonaan pois...
  2. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva nähdä, että tänne on tullut lisää porukkaa :) Onnittelut kaikille! Tulin vaan nopsaan kertomaan, että meillä on tosiaan terve kuukauden ikäinen poika. Syntyi suunnitellulla käynnistyksellä rv 40+0. Nyt opetellaan elämää perheenä ja ollaan väsyneitä, mutta onnellisia :) Itse jättäydyn...
  3. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Paljon onnea Niwhai! :) :flower: vauvatoiveinen tervetuloa tälle puolelle! Pois ei päästetä! ;) Omanapa sanoo, että selkä on ihan kökkönä. Sattuu kun istuu, sattuu kun makaa, sattuu kun yrittää vaappua eteenpäin (ei voi kutsua kävelyksi). En tiedä mitä tälle voi tehdä vai voiko mitään...
  4. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu olen todella pahoillani! :'( Jaksamista ja toivottavasti tulet pian takaisin tällepuolelle! :hug:
  5. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi Iitu :hug: sydämmestäni toivon, että kaikki on hyvin! Koita jaksaa :heart: Mulla oli myös vuotoa alussa ja ryntäsin kyllä heti seuraavana päivänä klinikalle ultraan. Kyllä sitä omaa mielenrauhaa kannattaa suojella. Kipuja en muista, että olis ollut. Kovia ainakaan.
  6. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Hirmuisesti onnea Tillu79 :flower: =)
  7. V

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    LukasMom miten meni lääkärissä? Toivottavasti kaikki hyvin :) wonderwall sama vika täällä, töiden tekeminen alkaa olemaan kauheaa pakkopullaa kun on henkisesti jo ihan äippälomalla :D Vielä pitäis reipas kuukausi jaksaa. lily-rose tosi hyvä, että sulla pysyy arvot matalana. Mä en osaa...
  8. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odottava73 ihanaa, että poika on ihana ja kaunis ja voitte hyvin :) Toivottavasti paranette molemmat pian kokonaan ja saatte pojankin kotiin eikä tarvitse ajella eestaas. Ihan outoa, että teillä on jo vauva :heart: Iitu78 JEEEEEE! Ihan huippua! Tuhannesti onneksi olkoon! :):flower...
  9. V

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    Wonderwall pahoittelut RaDi diagnoosista :| Oliko isotkin heitot arvossa/arvoissa? Mä sain omani jo viikolla 15. Kaksi arvoa oli keturallaan ja oon siitä saakka mittaillut. En tiedä miksi neuvola laittoi mut niin aikaisilla viikoilla testiin, kun en ole (ollut, köh köh nyt on tilanne "hiukan"...
  10. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    alien_1 mulla oli huuliherpes alkuraskaudessa flunssan yhteydessä. Käytin apteekin Zoviraxilla, koska laskin että on jokatapauksessa turvallisempaa käyttää voidetta, kuin odottaa että pahimmassa tapauksessa virus tarttuu sikiöön. Fujin jaksamista loppurutistukseen :)
  11. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odottava73: Mä olen miettinytkin mitä teille kuuluu. Tuhannesti onnea pienen pojan johdosta ja sydämestäni toivon, että kaikki menee jatkossa hyvin :) Onneksi pieni pysyi kyydissä edes näin pitkälle ja toivottavasti sairaalassaoloaika menee nopsaan. :flower::heart: on: Täällä kaikki hyvin...
  12. V

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    Tää on niin hiljainen pino, kun en kuulu tuonne FB ryhmään enkä kerhoon :) Samoin kuin LukasMomilla (kiitos uudetsa ketjusta!) täälläkin poju tykkää varsinkin työpäivän loppupuolella asettua tuonne ihan alas ja välillä tuntuu, että kohta se tippuu nahanläpi. Painaa vielä mukavasti rakkoa niin...
  13. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Hurjasti onnea Ralliruutu! :) :flower:
  14. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Ralliruutu Otan osaa ystäväsi menetyksen johdosta, ihan varmasti tuollainen aiheuttaa pelkoja. Pelkääminen on tosi rassaavaa henkisesti, kun kokoajan stressaa, että jos jotain pahaa taas tapahtuu. Jos pikkuinen ei liiku tyyliin tuntiin saattaa tulla ihan hysteerinen tarve kuunnella sydänäänet ja...
  15. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Kiitos vastauksista. Vaikka mä tunnen kyllä tapauksen jossa on saatu sektio ihan "tilaamalla" johtuen synnytyspelosta. Ahdistaa vaan tämä tapa jolla ainakin oma raskaus on hoidettu. Niinkuin kaikki raskaudet olisi aina ihan samanlaisia ja diagnoosit on ok "arvata". Pelottaa ihan törkeesti, että...
  16. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nomen siis onhan nämä hinnat järkyttäviä. Olen monesti miettinyt, että näihin hoitoihin ei kyllä ole keski- tai huonotuloisilla mitään toivoa lähteä ilman mojovaa lainaa. Ja lainaa maksetaan sitten pitkään, tuli lapsi tai ei. Mutta toisaalta ei tähän ruljanssiin kukaan muutenkaan lähde muuten...
  17. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Pölö: Mullakin on masispäiviä! Viimeksi maanantaina. Otin itkupotkuraivarit terkkarille puhelimessa, kun olisin päässy lääkäriin vasta 2h päästä. Sitten pillittelin autossa koska kukaan ei ymmärrä mua kun ajoin töihin jne. Ihan kauheeta. Ja aina ihan pöljistä syistä! :D Miten voikin vaikutta...
  18. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Tervetuloa kaikille uusille! Ihanaa, kun meitä tulee lisää :) Tulin vaan tänne hihkumaan, että sain tänään äippäpakkauksen! Oikeesti! Minä! En vaan pysty uskomaan todeksi.. Haluaisin vaan jatkuvasti hipeltää noita pieniä vaatteita, koska edelleen pelkään, että tämäkin onni viedään pois...
  19. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odottava73 ihanan pitkällä sä olet, vauvahan on jo sellaisilla viikoilla, että selviäisi lähes satavarsmasti elossa jos päättäisi tulla nyt maailmaan :) Vaikka tottakai toivotaan, että pysyy matkassa pulleammille viikoille. Sulla noita pelästytyksiä riittää :| No onneksi meni ohi! amv multa...
  20. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Paljon onnea Miwwi! :heart: Toivottavasti kaikki on hienosti ja toivut nopeasti! :) 22+6

Yhteistyössä