Hakutulokset

  1. Ä

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Heippa pitkästä aikaa. On nollattu, parannettu päätä, kroppa unohtu siinä sivussa. Nyt aloitetttu oman itsen hoito. Sitten loppuvuodesta hoitoon yksityiselle kun kaikki julkiset on juhlittu. Kilppari temppuilee ja se vaikeuttaa laihduttamista. Ennen en hoitoon mene ennen kuin paino tippu min...
  2. Ä

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    kiitos halleB! tuntui vaan tosi hyvälle kun oma nimi oli jo listalla - toivo ei ole kuollut. nyt lomaa päälle ja kropalle tehokuuri
  3. Ä

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Hei ! Alkoi hymyilyttämään kun nimeni oli jo viidennen icsin kohdalla. Toivo ei lopu!! Mahtaa hoito kuitenki olla loppuvuodesta. Mutta en häviä palstalta. Esikoistuuulia tälle vuodelle toivon kaikille tässä pinossa!
  4. Ä

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    isla ja kumppanit kiitos lohduttavista sanoistanne. ei tätä ehkä jaksais jos ei saisi tukea ihmisiltä jotka oikeasti ymmärtäää, että mitä tää on. :hug: munki kaverit saa jo toisia lapsia ja mä oon ainut tämmönen kummallinen. tekee pahaa, vaikka eihän heijän onni oo multa pois, mutta tekee...
  5. Ä

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Hei Jag78. Ymmärrän sun tunteita tosi hyvin. Meillä epäonnistui juuri 4.icsi hoito. negan testasin eilen. kaikki oysin hoidot käytetty ja yksi yksityisen puolen ja tulosta ei oo. Olen jotenkin tunnoton. itkin jo alkuviikon ja nyt oon vaan niin p e t t y n y. mies luulee että tästä mennään...
  6. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    piinailun voi lopettaa, ei musta äitä tuu tekemälläkään. nega testattu tänään melkein viikon vuotamisen jälkeen. onkai sanomattakin selvää, että mielen valtaa täysin katkeruus, pettymys ja jotenkin sellainen tunne että en koskaan saa.
  7. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    onnea plussanneille! oon tosiaan vuotanut viime sunnuntaista alkaen enemmän ja vähemmän. en jaksa uskoa raskauteen. en jaksa edes testata. ehkä testaan maanantaina viikonlopun jälkeen itsenäisyyspäivänä sen mitä luultavimmin negan. näin meni sitten 4.icsi hoito
  8. Ä

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    oon tosiaan vuotanut viime sunnuntaista alkaen enemmän ja vähemmän. en jaksa uskoa raskauteen. en jaksa edes testata. ehkä testaan maanantaina viikonlopun jälkeen itsenäisyyspäivänä sen mitä luultavimmin negan. näin meni sitten 4.icsi hoito.
  9. Ä

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    eina, täällä samaa olotilaa. negaa ootellaan torstaiksi. olen vuotanut nyt toista päivää. meillä on siirryttä yksityisellä jos omaa lasta halajamme joskus. velkaa on otettava. mies osaa olla kyllä ihana ja tukee, vaikka oon kyllä ihan peestä ollu jo monta viikkoa. miksi me ei voida saada...
  10. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    ruskea vuoto alkoi eilen. tänään punaista ja riekaleista. oon aika varman että alkiot oli mukana. oon ihan rikki. mies uskoo vielä testin voimaan torstaina. minäkin ehkä vähän elätän toivetta, mutta.... miksi hlvetissä me ei voida onnistua????????????????:'( :headwall: tää oli viimeinen...
  11. Ä

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    ketjussa on ollut hiljaista. miten piinaajilla menee? mulla tuli tänään vähän limansekaista vuotoa, onko se nyt pp 9. ens perjantaina testaan.
  12. Ä

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    heip piinaus jatkuu toivon ja epätoivon rajamailla. meillä oli 4.icsi hoito ja meillä ei ole lapsia. yhtään passia ei ole saatu aikaan kun aina on jäänyt siirrettävää yhdeksi kerraksi tai ei ollenkaan.
  13. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    täällä kai pp7 menossa. kauhea jysäri, en uskalla ottaa mitään kipulääkkeitä. limaista vuotoa ollut, vähän niin kuin ovulaatiolimaa, mitä lie tarkoittaa. eilen kai viilteli masua. vaikea tietää mikä on totta ja mikä on lugeja. rinnat on arat. pakko piinata.
  14. Ä

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Heippa täällä pp5 menossa. en uskalla mitään "oloista" kertoa, ne on varmaan vaan lugea. Jotain kummaa alamahassa tosin tapahtuu - ei tunnu tässä vaiheessa menkoille. Posket mulla punottaa kuumana ja punaisina. Miten muilla? Ä ja Nirppu A ja Nirppu B
  15. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    huomenna tulee viikko punktiosta ja hedelmöittämisestä. yritän pitää ajatukset koossa, mutta nyt tänään on jo alkanut tulla ekoja epätoivon tunteita, vaikka sille ei ole mitään syytä. en oikein uskalla ajatella mitään tunteita tai tuntemuksia. väsynyt olen, mutta sille on paljon syitä. luget...
  16. Ä

    Oysissa hoidoissa olevat!

    huomenta eikö luget aloiteta tänään ku eilen oli siirto? äääks
  17. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    hei 2 pikkukaveria siirretty tänään. emme saaneet pakkastavaraa, MUTTA äärimmäisen onnellinen noista kahdesta!
  18. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mansikkatyttö, sehän se jo oiskin jos pakkaseenkin saatas, mutta emme oo koskaan siinä onnistuneet. Toivon kovasti että pääsisimme edes siirtoon. Kovasti on kipiää tuo liikkuminen, kai se häätyy levätä, että ois kunnossa torstaina, vai mitä kanssasisaret?
  19. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    uiui nyt sattuuu omaan napaan -punktiosta kotiuduttu. sattuu...nyt lepään ja juon ja ajattelen rentouttavia ajatuksia. tuli oikia munasaalis 20 kpl. saa nähä miten meijän nyt käy.
  20. Ä

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    onneksi olkoon mansikkatyttö!! miten te muut vietätte piinapäivät? pystyitkö kuinka nopeasti takaisin töihin? elitkö normaalia elämää vai elitkö hieman enemmän pumpulissa?

Yhteistyössä