Hakutulokset

  1. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Tulin vaan ilmottamaan, että meille syntyi poika 9.10. ( 40+0). Pituutta oli 51cm ja painoa 3855g. Normaali alatiesynnytys oli :)
  2. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Nonniin, vihdoin sain aikaseksi kirjotettua edes jotakin. :laugh: Jokapäivä käyn kyllä lukemassa muiden kuulumiset, ei vaan saa aikaseksi kirjottaa omia juttuja. Täällä pää painaa tosi alhaalla.. istuminenki aika hankalaa,saati sitten kävely. Kohdunsuu oli viikko sitten kahdelle sormelle auki ja...
  3. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Paljon onnea pokermamalle! :hug: Te, jotka odotatte toista, paljonko tulee lapsille ikäeroksi? Meillä n. 2v 4kk.
  4. R

    tupakka ja raskaus??

    Ei ole ok omasta mielestäni. Jokainen tietenki tekee mitä tykkää, mutta siinähän kun ei oo kyse vaan itsestään. Itse olin kova polttamaan tupakkaa, lopetin raskaus ja imetysajaksi. Nyt odotan toista ja sama homma. Kylläpä sitä joutaa sitten taas polttamaan, jos tekee mieli.
  5. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Hellou! Mut sais lisätä listaan. Eli 19v, toinen tulossa ja poikaa lupaillaan. Synnytyspaikkana toimii OYS. Toivottavasti :D Keskustelen myös tuolla Rd-odottajissa. Oi, meinas tuo laskettuaika unohtua.Se on siis 9.10
  6. R

    Mistä kellonajasta mihin teidän 1-2-vuotiaat nukkuu?

    Meidän 1,5v menee nukkumaan 21.00 ja herää 09-10.00. Herää yöllä 2-0 kertaa. Niin ja nukkuu meidän makkarissa, omassa sängyssään.
  7. R

    Voiko angiina olla kuumeettomana?

    Saahan sitä kysellä, jos ei tiedä. :) No justiinsa se kauhea kurkkukipu, varsinkin nielessä. Ei voinut syödä muuta kun keittoa, ja muuten, kylmä auttaa! Se "puuduttaa" sitä kurkkua jotenkin, ainakin itsellä helpotti. Antibioottikuuri siihen yleensä annetaan.
  8. R

    Voiko angiina olla kuumeettomana?

    Voi olla. Mulla oli kuukausi sitten Kaksikin Angiinaa, kummassakaan ei ollut kuumetta. Ja nuo oireet kyllä kuulostaa angiinalta.
  9. R

    Saitko itse tai saiko lapsesi sikainfluenssapiikistä oireita?

    Itse en ole vielä piikkiä saanut. Pojalle ei tullu mitään muuta kuin, että jalkaa aristi sen illan. Ikää siis pojalla 1v 5kk.
  10. R

    "Turpa kiinni, turpa kiinni..."

    :laugh: Voi hyvänenaika.. Lapsilla tylsää, kun tänne tulevat suutansa soittaan. Mutta eipä mua paljon hetkauta!
  11. R

    äitin vauva on hassu...

    Ai eikö mammat voi olla nuoria ja kauniita? Mä oon ainaki. :D
  12. R

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Ai tupakkaa ei pysty polttamaan jos sitä ei pysty ostamaan? Hmm, aika jännä. Kas kun en itse tuota aikoinaan huomannut. :whistle:
  13. R

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Nimimerkin takana puhuu? 40-vuotias lapseton? Tai 40-vuotias äiti, joka on todella kyllästynyt elämäänsä, ja lapsiinsa?
  14. R

    petin sit ukkoo=)

    Hyvähyvä. Nyt oot varmaan tosi tyytyväinen? :laugh:
  15. R

    hiton hitto, jos olen raskaana ;( juu ja nyt tulee taas joltain kommenttia ettei viitsi edes edes avata tälläisen idiootin avauksia, mutta...

    Jos lapsi on terve, ja raskaus ei ole saanut alkuansa raiskauksesta, niin kyllä se abortti on sillon MURHA.
  16. R

    mä oon raskaana... :/

    Hankala tilannehan tuo on. Mutta mä en nää tossa kun yhden vaihtoehdon, ja se EI ole raskaudenkeskeytys.
  17. R

    Mitä miehesi tuumaa, jos herätät hänet kesken unien

    Ei varmaan ees heräis. Tai no jos pari kertaa kunnolla tönäsis. Vastaus ois varmaan että " eiku nukutaan". :laugh:
  18. R

    Eikös suojaikäraja ole 16v?

    Eli en osaa valitettavasti vastata tuohon asiantuntevasti.
  19. R

    Eikös suojaikäraja ole 16v?

    Ehkä tuon naisen kannattais vaan jättää se poika rauhaan. Itse on kuitenkin sekaantunut alaikäiseen.

Yhteistyössä