Hakutulokset

  1. S

    Miten fb:ssa saa piilotettua seinän muilta kuin kavereilta?

    Meet sieltä ylhäältä kohtaan asetukset ja sieltä valitset yksityisyysasetukset. Sit kohdasta profiilitiedot.
  2. S

    Huippumalli haussa

    Laitoin yksityisviestin mistä mä ainakin löysin vastauksen.
  3. S

    Missä sivustoilla olisi tosi paljon tatuointimalleja?

    :wave: Merkkaan tän, niin löydän myöhemmin. :D
  4. S

    Miten saa Facebookissa siihen omalle etusivulle

    Siinä profiilisivulla on siellä vasemmalla puolella Tietoja-laatikko ja siinä kynän kuva. Siitä kun painat, saat ainakin osaa muutettua.
  5. S

    Miehellä loppuu usko valmistumiseen AMK: sta. Miten tukea häntä?

    Onko miehes käyny koulusta kysymässä, että josko heillä olis antaa joku päättötyön aihe? Joskus koulustakin nimittäin annetaan joku aihe tai ainakin paikka josta kysellä.
  6. S

    Kiesus näitä rättipäiviä!!

    Kiitos. :hug: Oonkin ajatellut, että hakisin niitä ovulaatiotestejä, että tietäisin tapahtuuko sitä edes.
  7. S

    Cerazette/ehkäisykapseli ja ylipaino

    Sillon ku mä käytin tota Cerazettea, niin ei mulla ollut tiputtelua ja saman verran ylipainoa, mutta noi on niin ykilöllisiäkin. Mäkin luin kauheesti huonoja kokemuksia, mut itelle ei tosiaan tullu.
  8. S

    Kiesus näitä rättipäiviä!!

    :laugh: :ashamed: Sorry, ei ollu tarkoitus, mutta en ole alipainoinen. Laihduin kyllä yhdessä vaiheessa melko nopeaan tahtiin 20 kg, BMI oli laihtumisen jälkeen jotain luokkaa 26. Sitten menin pitkään samalla painolla, kunnes viimeisen puolen vuoden aikana sama määrä on tullut takaisin...
  9. S

    Kiesus näitä rättipäiviä!!

    Mä olisin sit taas niin onnellinen, jos mulla olis kuukautiset. Mut eipä näy eikä kuulu. :/
  10. S

    millane sohva teil o?

    Ikea:n 3:n istuttava Ektorp beigellä kankaalla.
  11. S

    Mistä MATIAKSELLE valokuvakehys magneetilla ja KEHYKSEN OMISTAJAT ja JOROISLAISET?

    En oo ihan varma, mutta oon nähny noita vissiin Hong Kongissa.
  12. S

    Kerta mä oon narsisti...

    Ai vähän. :o :laugh:
  13. S

    Kerta mä oon narsisti...

    Ainakin se taitaa todistaa, että sun poika ei oo narsisti. Eli siis eihän sunkaan sit pitäis olla, jos menee geeneissä. :D
  14. S

    Kerta mä oon narsisti...

    :laugh:
  15. S

    Miten toi Angelina Jolien lapsi oikein on?

    Voi ollakin. Oli vaan ehdotus vastaukseksi. En oo ite koskaan käyttänyt tommosta.
  16. S

    Miten toi Angelina Jolien lapsi oikein on?

    Tuleeko hänen kädet mahdollisesti väärästä välistä?
  17. S

    Muistaisko joku?

    Niin se varmaan onkin. En mä millekään väkisin mitään merkityksiä hae. Kunhan mietin voisko niin olla.
  18. S

    Muistaisko joku?

    Eihän sitä tiedäkään.
  19. S

    Muistaisko joku?

    Miksei vois olla?

Yhteistyössä