Hakutulokset

  1. Minttuliisa75

    G: Millaisella tuolilla istut nyt?

    Mieki. :wave:
  2. Minttuliisa75

    Miehessä seksikkäintä?

    Voimakkaat käsivarret, ah, niitä on ihana hivellä... :heart:
  3. Minttuliisa75

    Mikä hemmetti mun kantapäähän tuli??!!

    Käy näytä lääkärille jos se on noin kipeä. Jos ja kun se vaatii sen levon, ni eihän se onnistu muuten ku keppien avulla.
  4. Minttuliisa75

    Ihana tytön juhlamekko!

    Kerrassaan ihana!! :flower:
  5. Minttuliisa75

    Mikä hemmetti mun kantapäähän tuli??!!

    Ja se saattaa kestää kauuuuuan.... Just samankuuloiset oireet ku mulla. Kun pidän hyviä vaelluskenkiä, oireet lievittyy, mut kun pistän jotku ohutpohjaiset (matalat) "hienostelukengät" päiväks pariks ni on taas kipeä.
  6. Minttuliisa75

    Mikä hemmetti mun kantapäähän tuli??!!

    Mulla vähän väliä samaa, johtuu huonoista ohutpohjaisista kengistä. Ilmeisesti jokin luukalvon tulehdus, hoitona lepo tai kortisonipiikki, jota mie en ainakaa mene ottamaan, kuvittele, kantapäähän, aargh... :$
  7. Minttuliisa75

    Voiko menkat aiheuttaa vauvalle mahanpuruja tms imetysaikana?

    Oon kuullu että maidon maku muuttuu silloin, mulla ei henk koht kokemusta. B)
  8. Minttuliisa75

    jos nyt olisit/olet raskaana niin kumman haluaisit:tytön vai pojan?

    Tytön. On jo neljä poikaa ja kaks tyttöä. Paitsi että ei taida enää tulla kumpaakaan... :D
  9. Minttuliisa75

    Pinoon ne, jotka ovat saaneet lapsen ALLE 22-VUOTIAINA!

    :wave: 20, 22, 24, 25, 28 ja 29. =)
  10. Minttuliisa75

    Sofia, Neea, Kiia vai Aino?????

    Sofia. =) Meillä Milena Anna-Sofia. :heart:
  11. Minttuliisa75

    Helevetti, että säihkähdettiin viime yönä!

    Meillä oli myös 7kk:na pojalla kurkunpääntulehdus, sitä kesti VIIKON ja käytiin joka päivä kolme kertaa tk:ssa hengitteleen spiiraa, jotain siihen tark lääkettä, nimeä en muista. Oli aikas kamalaa.
  12. Minttuliisa75

    Eevi, Enni vai Elina?

    Ehdottomasti Enni! =)
  13. Minttuliisa75

    G: Mustat vai vihreät oliivit

    Mustat salaatissa fetan kera, vihreät paprikatäytteellä ihan yksikseen tai sit pizzassa, leivän päällä jne... :p
  14. Minttuliisa75

    G: Hauskimmat kommentit, joita olette saaneet ulkonäöstänne =)

    "Sulla on kauniit hampaat"... ! (Baarissa, yritti iskeä, ei iskeny) "Ootko Päivi Hyttisen sisko ku oot ihan samannäköinen?" (Ehki 20cm lyhyempi ja 30kg painavampi...) Kissamaiset silmät, upia nainen :saint:
  15. Minttuliisa75

    Lisää kuvasi, niin muut voivat arvioida luonnettasi! =)

    Profiilista näkyy. Heidi- : Hieman ujo mutta riittävällä (terveellä) itsetunnolla varustettu nuori nainen. =)
  16. Minttuliisa75

    nolo kysymys karvoituksesta

    [url]http://www.city.fi/artikkeli/Kaikenkarvaiset+yst%E4v%E4mme/526/ =)
  17. Minttuliisa75

    Millasia ovat paniikkihäiriöön liittyvät rytmihäiriöt?

    Mulla oli paniikkihäiriön aikaan monesti sellainen tunne että sydän hyökkää mutkan kurkussa (!) ja sit sellainen, niinku se tekis tuossa rintalastan kohdalla kuperkeikan... :o

Yhteistyössä