Hakutulokset

  1. Ä

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 28, mies 29, jouluna tulee 9v yhdessä/naimisissa, lapset 6v, 4.5v, 2.6v ja 1.6v
  2. Ä

    visbyn matka

    hei, onko kukaan käynyt visbyn saarella? onko oma auto ollut mukana? miten olette majoittuneet ja ruokailleet? paljonko on tullut maksamaan? olemme lähdössä kesällä matkalle sinne oman auton kera, meitä on nelihenkinen perhe. voisitteko kertoa kokemuksia ja vinkkejä?
  3. Ä

    miten päätit lapsilukusi

    meillä lapsia 4 (poika 5v, poika 4v, tyttö 2v ja poika 1v)...lisää saa tulla jos vain on tullakseen..
  4. Ä

    Hiustenlähtö

    Voi piimaxia syödä odotuksen aikana. muistaakseni itse söin niitä jonkun raskauden aikana(4). nyt aloitin uudestaan syömään niitä, nuorin lapsi 1v
  5. Ä

    27v

    onnittelut sinulle!
  6. Ä

    4:n tai useamman lapsen äidit

    meillä 4 lasta...nuorin tänään 1v. itse ajattelen että lapsia tulee niin paljon ku niitä on suotu meille. mieheni kyllä puhuu ettei enää tarvisi tulla lapsia. monet tutut ja tuntemattomatkin puhuvat että nuin monta lasta ja itsekki niin nuori vielä...! ei niistä kannata pahemmin piitata...
  7. Ä

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    kun esikoinen syntyi olin 23v, sitten on tullut melkein vuoden välein kolme lisää
  8. Ä

    Hiustenlähtö

    minulla kulunut synnytyksestä tasan 1v ja hiuksia lähtee aivan hirveesti...pestessä, harjatessa ym ym. elimistö normalisoituu n. 3vuodessa synnytyksestä, joten hiusten lähtöki varmaan loppuu viimeistään sillon
  9. Ä

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    täällä äippä oulusta 30km pohjoiseen, pian saman verran etelään. meillä 4 lasta:poika 5v, poika 4v, tyttö 2v ja poika huomenna 1v
  10. Ä

    Isät muksujen kanssa??!! KOMMENTOIKAA!!!

    meillä isukki ei vaihda vaippoja kuin vain silloin jos itse en ole paikalla just sillon ja jos vaikka sattuu olemaan haisevat housussa, mutta sitäki oottelee viimeiseen asti...minä itse "saan" tehdä lähes kaikki kotityöt ja jos pyytää isukkia tekemään jotain nii aina tulee vastaus:en jaksa, tee...
  11. Ä

    miten asutte?

    minä, mieheni ja 4 lasta 108neliön omassa talossa, mutta pian asutaan 85 neliön rivitalo kolmiossa.
  12. Ä

    Montako lasta alle 30v?

    olen vm.-78 ja on 4 lasta, vanhin 5v ja nuorin huomenna 1v
  13. Ä

    Minkä ikäisenä?

    10kk ikäisenä vasta alkoi nukkuun läpi yön ku lopetin imettämisen. aikaisemmin nukkui vaan jos oli tissi suussa...
  14. Ä

    Äitejä vm -78?

    \ on täällä näköjään muitaki ku minä joka on joulun lapsia...minä toisin olen syntynyt joulupäivänä
  15. Ä

    Äitejä vm -78?

    täältä löytyy oulun seudulta...poika 5v, poika 4v, tyttö 2v ja poika 1v
  16. Ä

    Joensuu ja lähiymp. huomio!!!

    :attn: Toimin projektissa, joka mahdollistaa mm. kulutustuotteiden ostamisen puoleen hintaan netistä. Ostokset tehdään kotoa käsin ja kaikki tuotteet toimitetaan kotiovelle. Jos itse haluaa, tämän ympärille voi rakentaa todella suurta liiketoimintaa, jossa tulomahdollisuudet ovat aivan...
  17. Ä

    2,9 vuotias ilkeilee pienimmille.

    Mitä teen ku 2,9 vuotias tyttäremme tönii, lyö,raapii jne pienempiä lapsia? Tää alkaa olemaan jo aika toivotonta, vaikka kuinka kieltäis ni mikään ei auta.Tarttisin nyt hyviä ja TOIMIVIA neuvoja!!!!!!! Joka paikassa missä käydään kyläilemässä ni on pienempiä lapsia. Pitäiskö meidän erakoitua ja...
  18. Ä

    Perhepäivähoitoon vai päiväkotiin?

    niinhän se pitäisi olla. Mutta tämä tapaus oli sellainen, joka jäi kotiin pph:ksi vain siksi että ei tarvitsisi viedä omaa ainokaistaan hoitoon (oma lapsensa siis juuri täytti 3v.). Useasti kävi niin, että poika tuli yöllä kipeäksi. ilmoitin siis aamulla että ei tule hoitoon. Sain kuulla aina...
  19. Ä

    Perhepäivähoitoon vai päiväkotiin?

    \ Pakko kyllä kommentoida tätä. Itse perhepäivähoitajana voin sanoa, että rahankiilto silmissä ei tätä hommaa kannata tehdä. Helpommalla ja enemmän saa rahaa tienattua muissa hommissa! Yleensä tätä työtä tekevät siis ihmiset, jotka oikeasti tykkää työskennellä lasten kanssa. Itse laittaisin...
  20. Ä

    Kitinä ja rutina

    oletko antanut kipulääkettä, jos tosiaan olisi ne hampaat, jotka vaivaavat?

Yhteistyössä