Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Aprillivauvaa kaipailitte... Meille syntyi poika 1.4. klo 18.27 3260g ja 49cm rv 37+6 Palailen paremmin asiaan kun olen koneella, kännykällä kirjoittaminen vähän vaikeaa...
  2. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Jahas, työt on sitten tehty meikäläiselläkin. 4 päivää tuli saikkua ja sit la onkin eka äitiyslomapäivä. Lääkäri sano et vaikuttais ettei supistukset oo tehneet mitään tonne alakertaan, mut silti pisti saikkua. Tänään meen vielä käymään duunissa hakemassa henk.koht kamat ja silleen...
  3. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Jahas, taas kirjottelu jäänyt. Kännykällä oon käynyt lueskelemassa, mut ei oikein luonnistu se kirjottelu sillä. Mutta nyt taas yritetään. Tsemppiä oireileville. :flower: Vauvan tuloon valmistautumisesta oli ainakin juttua. Mä oon nyt tänä viikonloppuna pessyt ekoja pieniä vaatteita...
  4. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Eilen illallapa sitten iski pienoinen paniikki synnytyksen suhteen. Sen avautumisvaiheen tiedän jotenkin selviäväni. MUTTA se ponnistus. Esikoisen aikaan se oli ihan kauhee ! Kesti jotain 45-60 min. Lopulta turvauduttiin eppariin ja imukuppiin, koska pojalla tuli sydänäänilaskuja. Mitään...
  5. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Pitkästä aikaa tänne jos kirjottelis... Eilen oli neuvola 31+6 tässäpä "tulokset": Paino: +220g/vko (kokonaisnousu jotain 9-10kg paikkeilla) RR: 127/79 (edellisessä raskaudessa oli jo lääkitys tässä vaiheessa raskautta) HB: 120 Sf: 28,5 Syke: 136-145 Liikkeet: ++ Kaikki oikein...
  6. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Juu siis meillä tosiaan isovanhemmat asuu lähellä. Mun vanhemmat tulee nopeesti jos ovat vaan maisemissa. Anoppi sit hitaammin ku sillä vaan se pirun lähteminen kestää. Sisko asuu 50 km päässä ja tarvittaessa tulee mutta kestää silläkin ku joutuis ottamaan vajaa 2vuotiaan mukaan. Pelottaa...
  7. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Aikoihin en oo mäkään ehtinyt kirjottelemaan, tai siis en oo yksinkertasesti jaksanut. :headwall: Kännykällä kirjottaminen on työlästä, lukeminen sentäs onnistuu. Tervetuloa uusille. Oliko joukossa muuten ketään kaksosia odottavaa ? Hankinnoista Meillä on esikoisen vaatteita jemmassa...
  8. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Huomenna sitten töihin kokeilemaan... Supistuksia tulee heti kun vähän touhuilee jotain tässä kotona. Mielenkiinnolla odotan mitä töissä olosta ja työmatkoista tulee... Eilen juttelin neuvolan terkkarin kanssa ja hän sanoi että neuvolaan ei lähes 100% varmasti pääse lääkäriin. Eli...
  9. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Natte Juu-u ihan kolme päivää kirjotti saikkua. Edellisessä raskaudessa kun rv 26+0 mainitsin neuvolassa supistuksista tuli suoraan 2 viikkoa. Noh, torstaina kokeilemaan. Työpäivän pituus matkoineen minimi 10h, niin katotaan katotaan... Kenen kautta siihen FB-ryhmään pääsee nyt mukaan ? Onko...
  10. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Jahas mistäs alottaisin. Lueskellut olen kännykällä, mut en oo saanu aikaseks kirjautua ja kirjotella kuulumisia. Ensiksikin hyvää kuluvaa vuotta kaikille huhtikuisille ! Onnittelut kihlautuneille. :flower: Moikalle voimia suuressa surussa. :hug: Uusille tervetulotoivotukset...
  11. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Kauhee pohdinta et pistäisinkö jo nyt tyttövaatteet myyntiin (niitä tässä alkuraskaudessa ehdin jo haalimaan...) Vai odottelenko että näen 100% varmuudella kumpi tulee ?
  12. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Täällä taas sairaspäivää vietellään. Kävin eilen lääkärissä näytillä kun tuntuu ettei flunssa rupea helpottamaan mitenkään. Eilisen ja tän päivän kirjotti saikkua. Hirvee yskä ja räkää piisaa. :x Onnea kaikille hyvistä ultra-uutisista :heart: Vakuutuksista oli puhetta. Meillä on...
  13. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Ruuhka odottaa synnyttäjiä Naistenklinikan remontin takia - Kaupunki - Helsingin Sanomat
  14. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Huoh, enpä oo taas ehtinyt / jaksanut kirjottaa... Viikkoja tänään 22+0 (kait :laugh: ) Meillä oli rakenneultra viime viikon tiistaina ja poikahan sieltä on tulossa. Alkuraskaus oli kovasti erilainen, niin aattelin et ois tyttö, mutta sit vaan tuli poikaolo. Ja oikeessa olin. Kovasti...
  15. P

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Lueskeltu on vaihtelevasti, mutta ei ole ollut aikaa / energiaa kirjotella. Huonojakin uutisia tänne on mahtunut. Voimia sellaisia saaneille :'( Ja hurjan paljon ultrakuulumisiakin jo :heart: Oma rakenneultra 4.12. eli ihan kohta, hui jännää... Jouluruokien kans ei oo mitään...
  16. P

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Jessix Voi ei :-( Voimia suureen suruun :-(
  17. P

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Pitäisköhän munkin kirjotella jotain ? Väsymys, kiire jne vaivaa... Nyt taas sunnuntai-illan ratoksi kävin kirimässä kuulumiset kiinni. Kiitokset uudesta pinosta tekijälle :) Synnytyksestä Mulla edellinen synnytys käynnistyi kovilla supistuksilla 40+3 klo 20 ja klo 23 aikaan lähettiin...
  18. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Pikasesti selailin kännykällä läpi tän lokakuun ja nyt töistä aattelin pikaseen kirjottaakkin jotain. Jos joku vielä muistaa... Ensinnäkin voimia kaikille suru-uutisia saaneille. :heart: Ja tsempit tulosten odottelijoille. Tuplarattaat Käytiin tällä viikolla jo hommaamassa. Päädyttiin...
  19. P

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Manzana 81 Uskallatko kertoa missä päin Vantaata moinen käytäntö ? :|
  20. P

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Ihania ultrakuulumisia tullut lisää. Tästä se lähtee taas :heart: Eka neuvola käyty. Meil on uus terkkari, mut onpahan mukava ihminen. Mulla oli eka raskaudessa verenpainetta (jopa lääkityksen arvosesti) ja supistuksia jo tosi aikasin. Nyt oli verenpaine 123/82 (tosi hyvä lukema mun...

Yhteistyössä