Hakutulokset

  1. W

    Helsingin Oulunkylä tai lähistö hoi!

    Olemme muuttamassa Oulunkylään joulukuussa. Perheeseemme kuuluu 2v ja 4v pojat, jotka ovat kotihoidossa. Emme tunne alueelta vielä ketään, joten olisi mukava saada heti pojille ystäviä lähistöltä. Laita viestiä täällä tai meiliä sipsut@hotmail.com, jos teiltä löytyisi leikkikaveri alueelta :)
  2. W

    Äidit verkostaudutaan

    Tahtoisin tehdä nykyajan tilanteelle jotain. Olen neljä vuotta seurannut kotiäitien elämää. Lukenut monia tarinoita yksinäisyydestä ja potenut sitä itse. Treffimahdollisuuksia tuntuu olevan, mutta mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Yksinäisyys jatkuu vain edelleen. Haluisiko muita äitejä...
  3. W

    Äidit verkostaudutaan

    Tahtoisin tehdä nykyajan tilanteelle jotain. Olen neljä vuotta seurannut kotiäitien elämää. Lukenut monia tarinoita yksinäisyydestä ja potenut sitä itse. Treffimahdollisuuksia tuntuu olevan, mutta mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Yksinäisyys jatkuu vain edelleen. Haluisiko muita äitejä...
  4. W

    Äidit verkostaudutaan

    Tahtoisin tehdä nykyajan tilanteelle jotain. Olen neljä vuotta seurannut kotiäitien elämää. Lukenut monia tarinoita yksinäisyydestä ja potenut sitä itse. Treffimahdollisuuksia tuntuu olevan, mutta mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Yksinäisyys jatkuu vain edelleen. Haluisiko muita äitejä...
  5. W

    Äidit verkostaudutaan

    Tahtoisin tehdä nykyajan tilanteelle jotain. Olen neljä vuotta seurannut kotiäitien elämää. Lukenut monia tarinoita yksinäisyydestä ja potenut sitä itse. Treffimahdollisuuksia tuntuu olevan, mutta mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Yksinäisyys jatkuu vain edelleen. Haluisiko muita äitejä...
  6. W

    Äidit verkostaudutaan

    Tahtoisin tehdä nykyajan tilanteelle jotain. Olen neljä vuotta seurannut kotiäitien elämää. Lukenut monia tarinoita yksinäisyydestä ja potenut sitä itse. Treffimahdollisuuksia tuntuu olevan, mutta mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Yksinäisyys jatkuu vain edelleen. Haluisiko muita äitejä...
  7. W

    Arabianrannan mammapiirit

    Olemme muuttamassa ensi vuoden alussa Arabianrantaan. Tällä hetkellä asumme toisella puolen Helsinkiä. Meillä ei ole ketään tuttuja alueella ja siksi kyselenkin onko täällä kellään tietoa millaista paikallisessa leikkipuistossa on toiminta? Tapaako ihmisiä jotain kautta helposti? Onko alueella...
  8. W

    Hiekkisseuraa kaipaaville

    Tällainen löytyy fb:sta https://www.facebook.com/groups/666536946744495/
  9. W

    Pk-seudulta mammaseuraa!

    Moi! Löytyiskö täältä päiviin seuraa 33v äipälle ja leikkiseuraa kahdelle pojalle (7/11 ja 6/13). Asustellaan Kannelmäen lähistöllä ja ois kiva, jos seuraa löytyisi suht läheltä :)
  10. W

    Mammaseuraa Länsi-Helsinki tai Itä-Vantaa ja -Espoo

    Moi Täällä olisi 33-v kahden pojan (7/11 ja 6/13) äiti Kannelmäen suunnalta. Löytyisikö täältä äippäseuraa ja varsinkin tuolle taaperolle kaveria päiviksi lähistöltä, kun omat kaverit asuvat matkojen päässä :)
  11. W

    Säännölliset menkat pelkkää tuhrua, testi nega

    Nyt kaipaan apuja. Mulla on synnytyksen jälkeen 7-8 kertaa tullu menkat ihan ajallaan kiertojen ollen 27-29 päivää. Nyt viime kierrossa ensimmäistä kertaa koitettiin pikkukakkosta laittaa alulle. Lauantaina-maanantaina tuli pientä tuhrua. Lauantaina luulin jo, että menkat alkoi, kun silloin...
  12. W

    Koko perheen ruokaohjeet

    Nyt ois hakusessa hyvä kirja tai hyviä nettisivuja, josta löytyisi ruokaohjeita koko perheelle. Kaipaisin siis ideoita arjen ruokiin ja terveellisiä sellaisia toki. Eli ihan perusohjeita laatikoista, keitoista jne. Jos on ideoita, niin vinkatkaa! :)
  13. W

    Äitiseuraa pk-seudulta

    Moi Olen 32-vuotias 8kk ikäisen pojan äiti Kannelmäen suunnalta. Olisi mukava tavata suht saman ikäisiä äitejä ja käydä puistoilemassa tai kahvittelemassa :)
  14. W

    Uusia tuttavuuksia pk-seudulta

    Moi! Täällä olisi hiukkasen päälle 30-vuotias äiti 7kk ikäisen vauvan kanssa kaverihaussa. Asutaan Länsi-Helsingissä. Jos sullakin on mammakaveri haussa, niin laita yv:iä :)
  15. W

    Mammaseuraa pk-seudulta

    Moi Täällä olisi 33-v päälle vuoden ikäisen vauvan äiti Kannelmäen suunnalta. Löytyisikö täältä äippäseuraa päiviksi lähistöltä, kun omat kaverit asuvat matkojen päässä :)
  16. W

    Fb:ssä ryhmä äideille

    Moi Facebookissa on ryhmä äidit vailla ystävää. Käykäähän liittymässä, niin saadaan lisää porukkaa. Nyt meitä on jo yli 50 :)
  17. W

    Samanhenkinen kolmekymppinen

    Olen 32-vuotias pienen kesällä syntyneen pojan äiti. Kaipaisin kirjotteluseuraa samanhenkisistä ihmisistä. Olen aika surkea kasvotusten tapaamaan ketään, mutta kirjottaessa juttua tulee yleensä sitäkin enemmän. Toki jos huomattaisiin, että tultaisiin niin hyvin juttuun, että lähdettäisiin...
  18. W

    Kolmekymppiselle äipälle seuraa pk-seudulta

    Moikka Olen 32v 8kk ikäisen pojan äiti Kannelmäen suunnalta. Olisi mukava tavata uusia ihmisiä näin kun on äikkärillä ja päiviin kaipaisi välillä muutakin ohjelmaa kuin pojan kanssa oleilua. Jos asut lähialueella ja puistoilu tms seura kelpaisi, niin laita yv:tä :)
  19. W

    Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

    Löytyisköhän täältä ketään esikoisen odottajaa Helsingin, Espoon tai Vantaan suunnalta. Itse asun Helsingissä ja muutaman viikon päästä olisi la. Kavereilla ei ole ihan pieniä lapsia tai lapsia lainkaan, joten heistä ei tahdo tällä hetkellä päivisin seuraa saada.
  20. W

    Kelle kaikille kerroit keskenmenostasi?

    Otsikossa kysymys jo ilmeneekin. Itse koin km:n viime vuoden marraskuussa. En kertonut asiasta kuin niille, jotka tiesivät raskaudestani eli siskolleni ja yhdelle kaverille. Olen jälkeenpäin ajatellut pitäisikö muille kavereille kertoa, mutta miksi? Ehkä he ymmärtäisivät sitten paremmin viime...

Yhteistyössä