Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Mä haluaisin pysyä täällä mukana joten HEP! En oo kirjoittanut pitkään aikaan mutta olen lueskellut täällä kuulumisia. Jotenkin tykkään tästä enemmän ku fb:stä ja voisin palailla kirjoittamaankin. Meillä oli ru maanataina heti aamusta. Kaikki hyvin mutta kontrollikäynti ens tiistaina kun ei...
  2. K

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ihanan paljon kirjoituksia tulee koko ajan! Aktiivisesti luen kyllä mutta ei aina aikaa niin kirjoitella.. joo seli seli eihän tähän kauaa mene ! Pahoittelut huonoja uutisia saaneille ❤️ Täällä eka neuvola on vasta kolmen viikon päästä.. ja siitä vielä viikko niin on lääkäri ja pääse näkee...
  3. K

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla on käytössä tyroksin mutta en ole aiemmissa raskauksissa saanut ohjetta nostaa annostusta. Ollaan vaan tarkkailtu että arvot pysyy kohillaan.
  4. K

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mun tytsyt on ollut syntyessään 48cm ja 3270g ja toka oli 46cm ja 3050g. Ekassa raskaudessa mua pelotteltiin että tulee iso vauva ja toisen aikana taas uudestaan. Ny jos kasvaakin isoksi niin en osaa ottaa tosissaan! Ja molemmat on syntynyt just laskettuna aikana. Nyt tytöt jo 7 ja 5 vuotiaat...
  5. K

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei! Liittympä minäkin mukaan. Tänään testiin saatu selkeämpi toinen viiva Minulle kolmas lapsi tulossa, miehen kanssa ensimmäinen yhteinen. Tämä oli ensimmäinen kierto kun yritettiin ja heti tärppäs! Ketjun luettuna pientä pelkoa ilmassa meneekö kaikki sittenkään hyvin.. Pahoinvointi alkoi...
  6. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei! Onnea plussista! Autumnn toivottavasti pelkkää tuhrua ja kaikki jatkuu hyvin! Minä just äsken testasin plussan Täytyy sanoo että rfsu:n herkempi testikin on ihan kökkö noiden pregcheckin rinnalla! Eilen rfsu:n se herkempi testi ei näyttänyt viivaa ollenkaan mutta koska sain haamun...
  7. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllä minäkin näin viivan ja näyttäs että olis väriäkin! Ja mä oon huono näkemään viivoja Jospa seuraavassa testissä jo selkeämpi!
  8. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä on testailtu, eikä vaan viivaa ilmesty Noh, tämähän oli ensimmäinen kierto jossa yritetään eikä vielä menkkoja ole tullut että toiveita on! Jotenkin sitä sekos ihan täysin kun nyt ensimmäistä kertaa lasta yrittämässä. Kaksi lasta minulla siis jo on mutta niitä raskauksia ei ole yritetty...
  9. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kaikille plussanneille! :) Mulla olis ihan hirvee hinku testata jo. Mulla oli aiemmin kierto 21 päivää ja sillä olis nyt 16/21 ja dpo 9. Sanokaa mulle ettei oo mitään järkee vielä testailla! Tiedän että nega saa kuitenkin pettymään. Mä tietysti kuvittelenkin jo itelleni oireita. Tissit...
  10. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussista ja toivottavasti haamut vahvistuu Mulla on kans oireet aiemmissa raskauksissa alkanut tosi aikasin. En niitä itse silloin tajunnut mutta aina joku muu kehotti tekemään testin ja molemmat testattu jo ennen ku kuukautisten olis pitänyt alkaa. Mulla oireina on ollut hajut. Puhtaat...
  11. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aivan hirveesti tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Mulla siis yritys vasta alkanut ja aivan kamalan malttamaton olen jo nyt! Ensimmäinen ovis näinä päivinä tulossa, en testaile vielä tässä kierrossa. Jännittää. Ja pelottaa ettei raskaudukaan. Miten mä jaksan kuukausia tai vuosia...
  12. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei kaikki! Vieläkö mukaan mahtuu? Täällä tehtiin päätös että meille vielä vauva on tervetullut. Nyt kiertopäivä 5/25. Jännitys siis tällä vasta alkaa. Minulle kolmas lapsi kyseessä, mutta innostus aivan valtava. Tekis mieli suunnitella jo kaikki valmiiksi täytyy malttaa sinne plussaan asti...
  13. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vauvasta baby10!! Täällä taas ei tunnu miltään.. Vaikka koko päivän shoppaillu joululahjoja! Mies on sitä mieltä että hänen siittiöt on tarkkoja ja tämäkin syntyy laskettuna päivänä niin ku esikoinenkin.. Sas nähä. Kuitenki käynnistetään sitten kun menee yliaikaseks.. No mut täytyy...
  14. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kaikille vauvautuneille! Täällä ollaan oltu piiitkään taustalla.. Paljon olen lueskellut, mutta millään en ole kirjoittamaan muka ehtinyt...Tosi nopeesti mennyt koko tämä raskaus aika ja tyttö kohta 2v pitänyt äipän tosi kiireisenä. Taitaa ruveta tajuamaan että joku on tulossa...
  15. K

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Mun miehestä tuli aivan super aktiivinen kun testi oli positiivinen. Tänäänkään ei tarttenu tehdä mitään kotitöitä, sain nukkuu 3 tunnin päikkärit ja hän kylvetti tytön ja laitto nukkumaan.. Ja teki tänään kuitenki 12h työpäivän. Itselle tuli tosi laiskimus olo, mutta kiva että otti huomioon...
  16. K

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Minulla ennestään tyttö 1v3kk, joten kun marraskuu koittaa vähä vajaa kaksi vuotta ikäeroa. Nyt viime päivinä on ruvennut tuntumaan että onhan tuo tytsykin vielä ihan vauva.. =) Outoo jännitystä ja pelkoo kaikkien asioiden suhteen. Miten isompi suhtautuu kun tulee vauva, entä jos minä en...
  17. K

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Täällä mukaan odottamaan ilmoitautuu toista lasta odottava 24v äippä. Laskettuaika olis 21.11 ja jos loppuun asti mennään niin synnytyspaikka PHKS Heti alusta tässä on oireiltu.. Kaikki hajut ällöttää ja kaikki ruoka yököttää. Siitä testin tekoon myös innoistuin kun ensimmäisen kanssa oli...
  18. K

    Lahtelaiset hoi!

    Täällä kans yks äiti 1v 3kk tyttären kanssa ilmoittautuu tapaamiseen!! =) Tapaisin mielelläni muita äitejä lahdesta. =)
  19. K

    Äitejä lahdesta??

    Hei! Lahtelaisista äideistä ulkoilu ja jutustelu seuraa?? Olen 23v 8 kuukautta vanhan neidin äiti. Laittakaa yksityisviestiä vaikka alkuun... =)
  20. K

    Lahtelaiset äidit

    Täällä olis liipolasta äiti 23v ja neiti 8kk uusia tuttavuuksia vailla :)

Yhteistyössä