Hakutulokset

  1. S

    Saako pussata lasta?

    Kyllä saa :) meillä ainakin..
  2. S

    G: Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä olette?

    Minä 44 ja mies 38, lapsia 2 ..ja juu haluaisin lisää lapsia mutta taitanee olla jo niin että tuo aika ohitettu.
  3. S

    Millä menetelmällä hinnoittelette kirppistuotteet?

    Tuo paikka minne vien myyntiin, ohjeessa oli ettei saa niitata..yritin kyllä laittaa laput niin että ne ovat näkyvillä ja kaikki vaatteet ovat hengareissa. Olen paljon käynyt tuolla kirppiksellä ja siellä käyttävät noita nuppineuloja > asiakkaat tietävän tuon.
  4. S

    Millä menetelmällä hinnoittelette kirppistuotteet?

    Juuri tein suuren suuren urakan eli laittelin kirppistavarat valmiiksi ( ma > viikko ) Eli vaatteisiin laitoin laput kiinni nuppineuloilla ja leluihin teipillä. Tavaraa on tosi paljon, toivotaan että joku tekee löytöjä :)
  5. S

    iiiiiiiiiiiikkkkkk nyt ne meni! lapsivedet siis!!

    Onnea matkaan :) minulla kun vedet meni, ensimmäinen syntyi 4 tunnin päästä ja tämä toinen syntyi tunnin päästä.
  6. S

    Mitä aattelet jos näät vanhan (42 v) odottajan?

    Tämän aamun piristys :)
  7. S

    Ihanaa, mies lähti reissuun!

    Ihanaa tosiaankin, meillä sama edessä muutaman viikon päästä :) Ai että odotan tuota viikkoa :) Nauti olostasi :)
  8. S

    kannattaako enää 30v alkaa harrastamaan mitään

    Aina kannattaa aloittaa oli ikä mikä hyvänsä :) Itse olen tässä miettinyt että sitten viimeistään eläkepäivillä aloitan golffin peluun, se kun vaatii aikaa vähän enemmän kuin lenkkeily :) Eli mars matkaan vaan, tekee muuten hyvää :)
  9. S

    Älkää viekä liian pientä hoitoon

    Niin...lapset kuin aikuisetkin ovat erinlaisia, toiset sopeutuvat hyvin, toiset ei. Meillä poika aloitti tarhailun 11kk.n ikäisenä ( hän nyt 2,6v ) Ja tuon ajan häntä vieneenä tarhaan voisin sanoa ettei niitä " huonoja" päiviä ole kovinkaan monta ollut eli kyllä on reippaasti vilkuttanut kun...
  10. S

    Mitä se sellainen hieronta on?

    Aromaterapiahieronta.
  11. S

    Lapsi yli 35 vuotiaana?? Liian vanha??

    Juuri näin..itse sain tuon toistaiseksi viimeisimmän 41 vuotiaana.
  12. S

    Koirani on rasisti

    Ressu > tuo 13v vanha kubbe ollut aina toisille uroskoirille äksy vaan nyt tämän kesän aikana hyväksynyt 2 urosta kavereikseen ja mikä tässä hauskinta, molemmat koirat ovat espanjasta tuotuja kulkukoiria :)
  13. S

    Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

    Kyllä voi, ei ole rinnoista kiinni tuo seksikkyys :)
  14. S

    Onko kukaan muu tehnyt lasta vaikka ei ole vauvakuumetta?

    Ei ollut kuumetta kun tuon ensimmäisen tein..mutta olen oikein iloinen että sain lapsen ja kuumekkin iski sitten kymmenen vuoden päästä, josta sain toisen ihanan lapsen :) ja juu olen miettinyt että mistä kaikesta olisinkaan jäänyt paitsi jos en olisi lapsia tehnyt / saanut.
  15. S

    Havaintoja arjesta, joiden tajuaminen on helpottanut elämääsi?

    -Fairylla voi pestä oikeastaan mitä vain. ... Fairy on parasta, kaikkeen :)
  16. S

    Annatteko 2-3 vuotiaille kaupan iltavelliä?

    Juu..täältäpä löytyy yksi kpl vellipoikia :) miksi ? tykkää vellistä ja ei juo juurikaan maitoa. Ja syö muutakin iltapalaksi kuin tuon vellin.
  17. S

    Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

    Dechs ... millainen kaveri mahtaisi olla?
  18. S

    Lapsi kammoaa saunassa ja pesulla käyntiä, mitä tehdä vai meneekö ajan kanssa ohitse

    Meillä myös tuo saunominen asia jota poika kammoksuu ja se johtuu siitä kun pienempänä joudittiin useampaan otteeseen ottamaan höyryhengitystä, eli suihkuhuone oli höyryn peitossa ja hän ei siitä tykännyt. Hän oli noin vuoden ikäinen kun sairasteli ja oli selvästikkin peloissaan aina kylpyyn...

Yhteistyössä