Hakutulokset

  1. Ninniliina

    Päästäisitkö yksin ulos?

    En
  2. Ninniliina

    Kun laps itkee ja menee hetkellisesti veltoks ni miks sitä sanottiin?

    Mä nostan tän vielä - ois kiva kuulla, et miten tuttu juttu tää on ihmisille :attn:
  3. Ninniliina

    Särähtääkö muillakin korvaan jos aikuinen nainen käyttää omasta isästään sanaa ISI?

    "Isin nimi on isi" - kuten 3v tuossa juuri joku päivä totesi. Miks ihmeessä pitäis alkaa kutsumaan jollain muulla nimellä? Mun isäni ei sitä paitsi itse oo koskaan halunnu olla iskä
  4. Ninniliina

    Kun laps itkee ja menee hetkellisesti veltoks ni miks sitä sanottiin?

    joo kiitos :flower: sehän se oli Mitenkähän yleistä toi on? mietin vaan tosiaan, et onko kuin tuttua noille lasten kanssa työskenteleville? Meillä on nuorimmalla ollu pari tollasta, menny tosi nopeesti ohi kyllä. Mulle oli ihan uus juttu ja hitto et pelästyin.
  5. Ninniliina

    Miestä pyydettiin saunomaan ja ryyppäämään...varpajaisiks

    vauvakuume on kavala tauti ;) Ei oo muuten mun mieskään mitään varpajaisia viettäny.
  6. Ninniliina

    Kun laps itkee ja menee hetkellisesti veltoks ni miks sitä sanottiin?

    ??? ja lisäkysymyksenä, kenen lapsilla tällasta: onko tää ollu tuttu asia esim. päiväkotien hoitajille jne?
  7. Ninniliina

    mitä te laihat syötte? ja koska syötte?

    Mä syön kasvisruokaa. En käytä mitää kevyttuotteita ja vältän muuteskin mahd. paljon kaikkia lisäaineit, eli mm. sokeri, voi ja kerma on mielestäni parempia ja pienempi paha kuin keinotekoset makeutusaineet ja kevyttuotteet. Syön noin viis kertaa päivässä, usein kaks lämmintä ruokaa lasten...
  8. Ninniliina

    Miestä pyydettiin saunomaan ja ryyppäämään...varpajaisiks

    Onnittelut pikkuisen johdosta =) Koskas hän on syntyny? oliko paljonki ennenaikanen (ja kuin mä muistan joskus vuonna papu sun maininneen, et lapset ois jo tehty ;) )
  9. Ninniliina

    Meinas tulla hätä

    juu ois kyl tullu hätä tää keskustelu sen sijaan menee aika mielenkiintoseks...
  10. Ninniliina

    Mä en ole kertonut teille kaikkea..

    sä olet syönyt hyvin kesällä B)
  11. Ninniliina

    Leikkiiks teidän lapset kortsuilla?

    No ton ikäset on kuiteski jo sen ikäsiä, että ne sen kortsun saattaa hyvinkin löytää / napata, vaik se ei oiskaan kotona ihan ekalla hyllyllä tarjolla. Ja siks toiseks: mun mielestä toi on melko "luonnollista" käytöstä. Lapset alkaa tul murrosikään ja eiks koulussaki oo ihmisen biologiaa ton...
  12. Ninniliina

    epiduraalista kamala kutina?

    joo on tullu, ihan normaali reaktio. Mulla on tosin sellanen mielikuva (joskin ne mielikuvat on melko epäluotettavia ;) :whistle: ) et sektion jälkeen mulle ois sanottu, et siihen voi ottaa lääkettäkin, jos menee oikeen pahaks.
  13. Ninniliina

    Duns-lastenvaatteet

    mun mielestä hyvälaatusia: värit pysyny, pitäny kuosinsa - eikä muuten oo nyppyyntyny
  14. Ninniliina

    Mua jännittää NIIN paljon...tänään rakenneultra jossa selviää sukupuoli :D

    No tuskin se "tärkeintä on että on terve" sitä tarkottaa, etteikö vammanen lapsi ois yhtä rakastettu tms. Pikemminkin sitä, että ensisijainen toive on - toki, miks ei olis - että lapsi olis terve ja se sukupuoli on sit toisarvonen asia. Se, että omista lapsista joku/jotkut ei olis ollu terveitä...
  15. Ninniliina

    Tuntuu vähän tyhmältä (hää juttuja)

    Harvemmin niitä lahjojakaan henk.koht parille luovutetaan vaan aina ite ainakin vieny sinne lahjapöytään. Oliko tilinumero vai viettekö rahan sinne häihin? jos häihin, niin laita siihen kortti kylkeen kaveriksi.
  16. Ninniliina

    huutonet kysely

    Otat sielä sen "lisää kuva" ja sitten laitat kuvan osotteen siihen.
  17. Ninniliina

    Kun katsot itseäsi bikinit päällä peilistä?

    Ihan ok, kolmen raskauden jälkeen tosin mahanahka om aikast hyvin venytetty
  18. Ninniliina

    Ostaisitko tälläisen sängyn?

    juu voisin ostaakin
  19. Ninniliina

    Mitä mieltä rivitalosta, jossa ei ole ollenkaan takapihaa?

    Jos olis toine pihan hyvän kokoinen niin sitten vois olla ok, muuten ei. Meil on tässä takapiha niin iso, että pärjäisin oikeen hyvin ilman tuota etupihaa: ei me siel koskaan olla.
  20. Ninniliina

    yksityisviesti G

    en - tietääkseni... :D

Yhteistyössä