Hakutulokset

  1. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei, ei tässä mitään hölmöjä ole, jokainen vasrmasti mieti asiaa jossain vaiheessa. oma miettiminen päättyy silloin kun ei jäänyt enää vaitoehtoja, ja tarve tulla äidiksi peitti kaikki muut ajatukset. Veikkaan että monilla muilla samalla tavalla päätökset syntyivät Vaikein oli hyväksyä ajatus...
  2. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    tämä on ihan hyvä arvo. onnea matkaan :)
  3. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vilaalle pakkasessa 5 embriota, tuorilla munasoluilla, ekä tuoresiirrosta onnistuimme. Suosittelen )
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa Vilaa . Voimia uudelleen yrityksessä. Brno Tsekkissä on tuonut meille onnea. Helppo päästä, asiallinen ja ystävällisen palvelu ja ammattilainen porukka. Iida-Karoliinalle on paljon onnea Hilkku81 onnittelut onnistumisesta ja tällä on melko samat ajatukset, pakkasessa on 5 alkiota...
  5. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onni ja Unelma voisitko laittaa linkin missä kelan sivuilla lukee lapsettomuushoitojen korvaamisesta eu-maissa itseä kiinnostaa, mutta en löydä ja onnistumisia sinulle, jaksaamista onneksi ei tarvinnut tehdä vaikeita valintoja mutta jos olis, valitsisin lapsia miehiä, työpaikkoja, autoja ja...
  6. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Solakka Silakka , reprofitissä maksoimme laskut vasta siirron jälkeen. itse luulin että piti maksaa ennen hoidon alksmista, siis eka käynillä, mutta ei. Ja sitten tyhmästi jotenkin en maksanut heti jälkipakastukset ja nyt hankaluksia tuli, täytyy lähettää paperina nehkillölisyytodistuus...
  7. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SolakkaSilakka surullista se on... jos jopa pahempi :( tiedän... voimia Ei ole Tartoosta kokemusta, mutta Reprofit on hyvä paikka. Mulla jono kesti muutama viikko, ei ollut jopa kuukautta. Kai siinä oli vaikutsta että luovuttajalle ei ollut tiukkoja kriteereitä. Muuten se on hyvä paikka, helppo...
  8. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa08 tsemppiä yrittämiselle. hyvällä alustalla lähdette matkalle. Meilläkin pakkasessa 5 alkiota... muuten.. katsoin listan ja huomasin että aika moni äiti oli jo yli 40v kun lapsi tuli. Itse olen lähempänä 42v ja mietin... jos lapsia tulisi lisää olisin vähintään 45v, ja mies yli 50v. ja...
  9. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    kysyisin lisää, ketkä on Reprofitista, voisitteko kertoa miten se pakkastettujen alkioiden jatkopakastushomman hoidetaan. Sain viestin että tarvitsevat postilla sertifikaatin joka todistaa henkilöllisyyteni notaarilla tehdyn. Mikä se oikein on? Passi vai henkilökortti vai joku ote maistraatista...
  10. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    terve siskot en kirjoittanut ketjuun, vain luiskelin ja seuraasin monien tilanteita sivusta. Haluaisin kiittää kaikkia, jotka jakoivat tässä kokemuksiansa. Minua auttoi tekemään päätökseni todella paljon. Kiitos siskot :) Itse olin vain piilossa koska epäonnistumisen pelko oli niin mahdottoman...
  11. N

    Munasolujen / alkioiden laadun parantaminen

    risukasa jos olet lähellä 40 kannatta siirtyä ubiquinoLiin, joko otat ubiquinoN tai ubiquinoL sen kanssa kannattaa ottaa myös acetyl L-carnitine, minä otan myös alfha lipoic acid.
  12. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! onnea plussanneille voimia ja tuuria muille niille jotka olivat reprofitissa. miten saitte lääkkeet. minulle ehdotettiin joko ostaa reprofitin apteekista lääkkeet, tai sitten lähettävät reseptin. miten teillä oli? jos ostan sieltä? onko se verkkokauppa? sainko vaikeudet tullin...
  13. N

    Luovutushoidot - Lääkekatto - Yhdenvertaisuus

    ai sillä tavalla... niinpä niin, joo, harmillista ja raivostuttava ja asia olisi ymmärretävä jos luovuttaja saisi rahallista hyötyä minua ihmetyttää myös jos julkinen puoli hoittaa lapsettomia verorahoilla, miksi sitten ne päättävät itse ketä hoidetaan? kaikille pitäisi soveltaa sama sääntö...
  14. N

    Luovutushoidot - Lääkekatto - Yhdenvertaisuus

    Hei! miksi ei soveltuisi? missä lukee? lääkekatolla ei ole yhteyttä hoitoihiin, vai onko? lääkekatossa seuraataan vain omavastuuosuuden kertymistä resepriläkkeiden ostojen yhteydessä, mutta ei seurata syitä, miksi ja mihin tarkoituksiin lääkärin määrämä lääke käytetään toinen juttu on...
  15. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    pahoitteluja ja voimia uusiin yrityksiin negalaisille :( onnitteluja ja turvallistaa matkaa plussanneille kysymys millä hinnalla limakalvon ultra tehdään pks-alueella ja missä? maksaako KELA korvausta? ei kai...? kiitos vastaanneille sorry kun kyselen vaan
  16. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Kertokaa joille oli tehty lääkkeellinen pas, niin minä kiertopäivänä siirto oli tehty. kiitän etukäteen
  17. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niille jotka olivat hoidossa Gdanskissa kysymys minä kiertopäivänä PAS siirto oli tehty? miten valmistelus oli tehty? ultra suomessa ja sitten vain siirtoa varten paikalle? vai kuinka minulla on nyt niin epävarma olo. tänään oli ensimmäinen vastaanotto lääkärillä. sekaisin kaikki...
  18. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! olisiko kenelle jossain kliniikassa tehty IMSI? kiitos
  19. N

    Suositelkaa yksityistä klinikkaa Helsingistä

    Untuvikko80 yksityisille voitte mennä milloin vain. kliniikkoissa joissa aika helposti löytyy ei ole paljon asiakkaita... hyvin mahdollista että yksityinen kirjoittaa receptit tänä vuonna, vaikka hoito toteutetaan seuravana, täytyy vain päästää vastaanotolle ja saada reseptit voin kuvitella...
  20. N

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    kiitos yrittäjille! tarkoitin että jos hoidossa kun on vain mini stimulaatio ilman oman hormonitoiminnan ajamista alas, vain joko mini stimuolaatiolla tai ilman, per kerta ottaa yhden munasolun punktion kautta ja sitten ei heti hedelmöidä vain pakasta eli munasolun vitrificatio ja tällä...

Yhteistyössä