Hakutulokset

  1. Tapiontytär

    mitä pitäisi tehdä? Ääh...miesjuttuja osa 3456! miten miehen saa ymmärtämään...ettei kiinnostakkaan!

    Samaa mieltä. Miksi ei voi sanoa suoraan että ei kiinnosta ja miksi ei kiinnosta.
  2. Tapiontytär

    Saako teidän mielestä 5-vuotias leikkiä alasti kerrostalon pihalla?

    Hmmh..sen pitäisi olla ihan ok ja täysin luonnollista, mutta en kyllä antaisi oman muksun mennä alasti ihan siksi, ettei joudu jonkun pervon silmäkarkiksi.
  3. Tapiontytär

    The ketju

    Mietin juuri, että kumoaako tequila oluen vaikutuksen? Kun juon oluen, se menee päähän, mutta kun kippaan shotin perään, niin selviän ja sit mun pitää ottaa uusi olut. Mitäs hiton peliä se tämä tämmöinen oikein on? |O
  4. Tapiontytär

    Lapsi tarvitsee muutakin kuin ruokaa ja rakkautta. Pienillä tuloilla lapsi jää oleellisista asioista paitsi ja kärsii

    Kaikissa näissä pientuloisia perheitä koskevissa keskusteluissa mua riepoo se sama asia: ei huomioida että elämäntilanteet muuttuu, perheen tulot voi heitellä tosi radikaalisti sinä aikana kun jälkikasvu on 0-18v. Mun nuorimmainen on 1, vanhin on 15. Eli kunnes nuorinkin on täysi-ikäinen...
  5. Tapiontytär

    Mitä teillä syödään huomenna?

    Muchos nachos ja mansikkakermakakku. Ei tosin juhlita koulun alkua, vaan 15v synttäreitä.
  6. Tapiontytär

    neitsyyden menetys asiaa

    Ei kuulu meidän suhteeseen, että keskusteltaisi edellisistä seksikokemuksista. Ja kai ton voisi esittää toisinkinpäin, että tiedätkö kenelle mies antoi neitsyytensä ja miten suhtauduit asiaan?
  7. Tapiontytär

    Antakaas hyvä ohje uunikasviksille!

    Tuohon en kyllä osaa vastata, kun paistan kaikki niin että laitan uunin 200 asteelle ja otan pois kun näyttää kypsältä :D Mun mielestä siinä pussissa on ihan paisto-ohje.
  8. Tapiontytär

    The ketju

    Katellaan sit seuraavalla kerralla, jos vaikka tulisin ;)
  9. Tapiontytär

    Antakaas hyvä ohje uunikasviksille!

    Pakasteesta valmiit uunijuurekset, päälle oliiviöljy, hunaja, suola ja rosmariini. Nopsa, helppo ja herkkua.
  10. Tapiontytär

    The ketju

    En todellakaan suunnitellut päätyväni niille kulmille, se oli ihan vahinko :D
  11. Tapiontytär

    The ketju

    Sinäkin, senkin vamppi :kiss:
  12. Tapiontytär

    Teen osa-aikatyötä. Voinko kieltäytyä tarjotusta sopimustuntien nostosta ilman seuraamuksia?

    Jos olet osa-aikaisessa työsuhteessa, on tuntimäärä ilmoitettu työsopimuksessa. Molemmat sitoutuvat siihen tuntimäärään, kummallekaan ei ole pakollista lisätä tunteja. Toki nokkiinsa voi ottaa, mutta mitään oikeaa perustetta sille ei ole.
  13. Tapiontytär

    The ketju

    Sun täytyy pitää silmät auki, olen käynyt jo parikin kertaa siellä sun kauniissa kotikaupungissa ;) Ei mulla kyllä ole varmaan koskaan mitään järkevää sanottavaa täällä ollut, mutta ehkä se on ollut meille ihan passeli taso :D
  14. Tapiontytär

    The ketju

    Minä. Ihan ite. Ja sinä :kiss: Oli jokseenkin hämmentävää huomata, ettei se maailma kaatunutkaan kun ei ollut enää aikaa palstailla :)
  15. Tapiontytär

    The ketju

    Kukkuluuruu. Minoon tippunut kärryiltä kyllä jo hyvän matkaa sitten mutta toivottavasti teillä on ollut kivaa :)
  16. Tapiontytär

    Haittaisiko sinun talouttasi jos lapsilisä poistettaisiin?

    En nyt tajua. Lapsilisää ei saisi laskea perheen tuloksi perheenlisäystä ajatellen? Mutta ei sitä kyllä saa jäädä säästöönkään? Mitäs sitten? Olla riittävän hyvät tulot, että lapsilisä ei ole tarpeen mutta kyllä se törsätä täytyy? Meillä ainakin vaikuttaisi suoraan niin, että meillä ei olisi...
  17. Tapiontytär

    Auttakaa vanhan biisin etsimisessä/tunnistamisessa !

    Tää on kyllä mies eikä nainen, mutta olisiko jo oikeaa tyylisuuntaa :D http://youtu.be/Rk_sAHh9s08
  18. Tapiontytär

    Mielipiteitä nimistä Impi Elsa Helena ja Elsa Lilja Helena? Kumpi on parempi?

    Jos kuopus olisi ollut tyttö, hän olisi ollut Elsa Matilda Hellin, joten annan ääneni jälkimmäiselle vaihtoehdolle :)
  19. Tapiontytär

    Kokemuksia "ei koskaan uskoisi" -pettäjämiehistä

    Mun exä petti, mutta siitä sen kyllä olisi uskonutkin. Se "ei koskaan uskoisi"-pettäjä olin minä tuon saman liiton aikana, kaksi ja puoli vuotta pidin sivusuhdetta enkä koskaan jäänyt kiinni.

Yhteistyössä