Hakutulokset

  1. V

    Onko sinulla jokin krooninen sairaus?

    Levinnyt rintasyöpä
  2. V

    Muilla syöpäpotilailla näin??

    Jeps! Minäkin aloin aikoinaan näiltä sivuilta, kun en tiennyt muista. Mutta käyppä kurkkaamassa syöpäjärjestön ja verkkoklinikan sivuilla. Sieltä löytyy paljon kanssasisaria ja muutenkin asiallista tietoa syövästä. Tauko sytoista tekee varmasti ihan hyvää sinulle. Jaksamista ja hyvää kesää...
  3. V

    Muilla syöpäpotilailla näin??

    Tervehdys! Minä sairastan levinnyttä rintasyöpää. Maaliskuun lopulla sain viimisen paukun sytostaattia (yht.6kertaa). Sen jälkeen olen saanut herceptin täsmälääkettä kolmen viikon välein ylläpitohoitona ja sitä myös tulen saamaan niin pitkään kuin tehoja piisaa toisinsanoen tauti uusii. Mitä...
  4. V

    äityliskä

    Hei vaan ja kiitokset voimia antavasta tervehdyksestä. :hug: On hienoa kuulla selviytymistarinoita. Useimmiten niitä vain kuulee, mutta en ole vielä itse tavannut. Ajattelin kysyä haluaisitko kertoa millainen miehesi tarina on. Jos siitä on vaikea kertoa tai menee liian henkilökohtaisiin, niin...
  5. V

    Osaako kukaan auttaa imusolmukeasiassa?

    \ Hei jos asia vaivaa sinua, niin älä mietiskele turhaan. Soitappa vaikka lähimmän syöpäjärjestön klinikalle. Sieltä neuvovat ja opastavat mielellään tällaisissa asioissa. lämmintä kesää sinulle :hug:
  6. V

    Veera-Esteri

    \ Oikein muistelit. 39 täytin huhtikuussa. Aurinkoista ja lämmintä kesää toivotellen, odotellen
  7. V

    Veera-Esteri

    :wave: Juhuu täällä ollaan :wave: [b] Ja henki pihisee edelleen täyttä häkää =) Sytostaattihoidot on ohi ja tilanne saatiin hallintaan. Hoidoista selvisin hienosti ja hoitotulos on olosuhteisiin nähden hyvä. Leikkaustahan mulle ei tehty, koska sairastan jo levinnyttä rintasyöpää, kun...
  8. V

    VEERA-ESTERILLE

    Hei Pikku-myy! Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Viime viikolla tehtiin ylävatsan ultratutkimus, toisinsanoen katsottiin mitä ollaan saatu aikaiseksi kolmella sytostaattikuurilla, jotka aloitettiin silloin joulukuun alussa. Maksassa aiemmin todetut etäpesäkkeet (4kpl) ovat kadonneet lähes...
  9. V

    Mitä miltä????

    \ Että mitä, onks tää jotain pilaa? No joka tapauksessa sytoostaattihoitojen aikana ei suositella käyttämään mitään vitamiinilisiä luontaistuotteista puhumattakaan. Voivat kohottaa maksa-arvoja, kun sytostaatitkin on jo tarpeeks kova rasitus, kortisoneista ym. puhumattakaan. Mitä syöpää...
  10. V

    Anulle!

    Siis sinulle jonka kanssa törmäsimme prismassa pitkästä aikaa. Tuli niin hätänen lähtö. Jos näet tämän, niin laita mulle tänne yksityisviesteihin sähköposti osoitteesi, jos sulla on. Olen meinaan hukannut puhelinnumerosikin. Voidaan sitten vaihtaa kuulumisia voinnin ja jaksamisen mukaan.
  11. V

    Pelottaa...

    Kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu. Mieli on pirteä ja normaalia lapsiperheen elämää eletään. Ei tämä sairaus ole elämää sen kummemmin muuttanut. Välillä jopa tunnun unohtavan koko sairauden, kun tätä touhua lasten kanssa piisaa, eikä lääkkeistäkään kummempia sivuvaikutuksia ole tullut. Tukka...
  12. V

    Pelottaa...

    \ Tosi hieno juttu, että tutkimuksiisi saatiin vauhtia. Ja tuloksetkin kuulostaa ihan hienoilta. Olen todella onnellinen puolestasi, ettei mitään pahempaa löytynyt. Mutta tutkituta itsesi nyt vaan perusteellisesti, ettei jää mikään vaivaamaan. Mutta joskushan on oireita joihin ei koskaan...
  13. V

    Pelottaa...

    \ Hei Mii! Kuinka voit? Joko olet päässyt tutkimuksiin? Toivon todella, että olet kunnossa ja asiat ovat selvinneet, sillä epätietoisuus ja odottelu on aina raskainta. Tsemppiä!
  14. V

    Patti rinnassa

    \ 38v. Ei mitään syöpätauteja aikaisemmin suvussa, ainakaan tiedossa. Jep, yritän parhaani mukaan suoriutua tästä julmasta seikkailusta.
  15. V

    Aivolisäkekasvain

    Voimia sullekkin Lumina! :hug: Ja muista periksi ei anneta vaan nautitaan jokaisesta päivästä, niin hyvistä kuin huonoista! =) :heart:
  16. V

    Aivolisäkekasvain

    \ Moi! Olet varmaan palstalla jo tutustunut diagnoosiini. Sytostaattia saan kerran viikossa suoneen , viimeksi 2 plaatua ja isoilla annoksilla. Lisäksi syön päivittäin sytostaattia myös tabletteina. Toistaiseksi en ole huomannut mitään sivuoireita ("koputan puuta"). Lievää hiustenlähtöä, mutta...
  17. V

    rasvapatti, kasvain

    \ Jep! pidä kiinni siitä että asia tutkitaan, äläkä anna periksi. Olen vihdoin oppinut minäkin, että lääkäreihin kannattaa suhtautua kriittisesti ainakin terveyskeskuksen yleislääkäreihin. Nyt olen vihdoin asiantuntevien syöpälääkäreiden hoidossa ja tunnen oloni turvalliseksi, vaikka kävi huono...
  18. V

    Aivolisäkekasvain

    \ moi! Olen 38v. Juu ei ne näemmä ikää katso. Itse vielä jokunen aika kuvittelin, että 3 melko perättäistä raskautta ja imetykset suojaisivat rintasyövältä. Mutta toisaalta kuulun myös riskiryhmään yli 30v. ensisynnyttäjänä. Silti sanon kaikille että ei tälläisten asioiden takia kannata käydä...
  19. V

    Aivolisäkekasvain

    \ Moi Sidney! Kyselen vielä vähän sulta tosta aivokasvain jutusta. Itsellänihän on todettu nyt pahanlaatuinen rintasyöpä, joka on kerinnyt lähettää jo mahdollisia etäpesäkkeitä maksaan, muualla ei löydöksiä. Mutta tilanne jo paha näinkin ja tilanne yritetään nyt saada hallintaan ja vaurioita...
  20. V

    Pelottaa...

    \ Hei mitä kuuluu? Koska pääset tutkimuksiin? On hyvä että purat itseäsi ja puhut asiasta, se helpottaa. Samoin kun tutkimukset on tehty ja saat tiedon niistä, on tieto sitten hyvää tai vähän huonompaa, se helpottaa oloasi myös. Mutta vaadi että asia todellakin tutkitaan kunnolla eikä jätetä...

Yhteistyössä