Hakutulokset

  1. P

    radi asiaa

    Hei haluisin kuulla onko täällä sellasia kokemuksia että ei olis noudattanut ruokavaliota diagnoosin jälkeen ja sitten lapsella ollut ongelmia? Joutunut sokeritippaan tms. Tuntuu että kaikissa keskusteluissa sokeritippaan joutuneet vauvat on niiden joilla pistetty insuliinia tai ainakin oltu...
  2. P

    Lastenrattaat! Mitkä ja miksi?

    Vähän käytettynä tuli ostettua Brion Happyt kovalla kopalla. Kevyen oloiset ja lukenut paljon hyvää niistä. Hinta kohtuullinen verrattuna Emmaljungiin, Britaxeihin..ym. Miinuspuoli noissa on nyt ettei heittoaisaa ole. Turvaistuimet ollut esikoisella Briot niin nyt ajattelin kokeilla...
  3. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    Kerran olen k.o. käynnillä ollut ja itse muistan saaneeni siitä paljonkin irti. Kaikki eivät ehkä sitä kaipaa, mulle toisi turvaa. Netistä ei tästä sairaalasta löydy juuri mitään
  4. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    Juu en mä mitään omaa käyntiä kaipaakaan vaan nimenomaan sellasta samanlaista ryhmää kun ensisynnyttäjillekin on. Tiedän kyllä synnyttäneenä että kaikkea ei saa mitä suunnittelee, mutta paljon jäi viimeksi saamatta ihan vaan siksi että ei osannut vaatia. Aikaa kyllä olisi ollut... kipupiikkejä...
  5. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    ... nyt kevyesti v....ttaa Olen siis uudelleensynnyttäjä, mutta edellisestä synnytyksestä siis yli kuusi vuotta. Mies ei ole ikinä ollut synnytyksessä mukana. Mutta synnytysosaston tutustumiseen, jossa käytäisiin läpi synnytysosasto, kivunlievitykset yms. synnytykseen liittyvä, ei päästä koska...
  6. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    ... nyt kevyesti v....ttaa Olen siis uudelleensynnyttäjä, mutta edellisestä synnytyksestä siis yli kuusi vuotta. Mies ei ole ikinä ollut synnytyksessä mukana. Mutta synnytysosaston tutustumiseen, jossa käytäisiin läpi synnytysosasto, kivunlievitykset yms. synnytykseen liittyvä, ei päästä koska...
  7. P

    Opiskelija neuvolassa

    .. turhaa valittamista koska ymmärrän täysin ettei uusia ammattilaisia tule jos ei opiskelijat pääse kunnolla oppimaan. Mutta, kärsin varmaankin jonkunasteisesta raskausajan masennuksesta mistä en ole osannut neuvolassa puhua, koska aina hetkittäin on ihan hyvä olo eikä silloin osaa sanoa...
  8. P

    viivi pumpanen ollut hyvä miss suomi?

    niin onko hän siis ollut sellainen mitä missiltä odotetaan? minusta kun tuo oli alusta asti vaan tavallinen kaunis teini. missin arvokkuudesta ei tietoakaan
  9. P

    Mitä et ole koskaan tehnyt?

    pelannut monopolia
  10. P

    raskaana olevat !!!

    otin vuosi sitten kun olin raskaana. ei tullut mittään.
  11. P

    Ihanaa - ensi viikolla NELJÄ vapaailtaa YKSIN!! Mitä itse tekisit?

    *vihreänä kateudesta* lisäisin hyvän kirjan tai hömppälehtiä:)
  12. P

    Oletko seksiriippuvainen? Tuletko kiukkuiseksi jos et saa seksiä?

    tulen kiukkuiseksi jos en saa seksiä kun haluan. mutta toisaalta pystyn olemaan helposti ilman seksiä monta kuukautta jos se on minusta lähtöisin. eli minun kohdalla kiukkuisuus johtuu vain siitä kun ei saa mitä haluaa..:D
  13. P

    Vauvan "yöunet"

    ei voi opettaa ei. ja jotkut ei vaan nuku. mutta varmasti edesautat asiaa juurikin noilla rauhallisilla, toistuvilla iltarutiineilla(pesut, yövaatteet, unilaulut) ja sillä että valot himmenee hiukan ennen nukkuma-aikaa ja televisio yms. hiljennetään.
  14. P

    veijarit -elokuva

    joojoojoo.:D se se on. ja siks se oli niin tuttu kun just olin kattonut ton sisko tahtoisin jäädä
  15. P

    Kehtaisitko tykätä naamakirjassa....?

    kehtaisin, mutta en näkis kyllä mitään syytä tehdä niin
  16. P

    Jos en olis minä, niin kyllä mäkin kadehtisin omaa elämääni.

    juu samoin, mutta ollessani minä, kadehdin kuitenkin monia muita
  17. P

    Jos et harrasta seksiä, ajeletko silti karvat?

    vaihtelevasti. sinkkuna ajoin aina kun olin jonnekkin menossa. suhteessa vähän harvemmin, joo voi mies raukkaa kun naista ei enää kiinnosta huolehtia itsestään.:D meni raskausaikana vähän into.. tosin mulle ei puskaa edes kasva ja muutenkin saatan kyllä lyhentää karvoja.
  18. P

    veijarit -elokuva

    ei
  19. P

    veijarit -elokuva

    ei sekään
  20. P

    veijarit -elokuva

    eeip

Yhteistyössä