Hakutulokset

  1. J

    POTTA LAKKO????

    Se oli ihan vaan lakko!!! Jo ehdin pelästyä!
  2. J

    uhmaikä

    =)
  3. J

    kuinka usein yöllä...

    ... Kuinka usein "imettävien" vauva herää yöllä? Meillä herää kaks kertaa yössä...
  4. J

    2005

    Lokakuussa tyttö =)
  5. J

    TYKSISSÄ SYNNYTTÄNEET 04/04

    Moikka!!!
  6. J

    Äitejä 05-alueelta?

    \ Me asutaan Ruissalos ja poitsu on 2.2v ja tyttö on 8kk B) <br><br>
  7. J

    Äitejä 05-alueelta?

    \ Mistä päin Haminaa?? :wave:
  8. J

    vähäpuheinen 2,5 v

    Meillä poika on 2.2vuotta osaa paljon sanoja perheen kesken, mutta vieraille puhuu vain omaa kieltään. 2vuotis neuvolassa täti jo huolestu kun ei osan sanoo kuvista että auto ja sun muuta, mutta pihalle päästyämme poika selitti kaiken mitä vastaan tuli... Joten ajattelin että vika oli niissä...
  9. J

    POTTA LAKKO????

    Poikani tässä oli jo oppinnut potalle ja nyt sitten nyt taas liritellään pitkin lattiaa. Potasta taisi tulla vain hauska huvitus jossa istutaan huvikseen, mutta pisut tehdään muualle!
  10. J

    Paikkakuntagallup

    Hamina :)
  11. J

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Olen 24 vuotta ja lapsoset04 ja 05 syntyneetB)
  12. J

    Äitejä 05-alueelta?

    \ Mistä päin Haminaa ootte?? Täällä myös kahden lapsen äiti Haminasta <br><br>
  13. J

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    Meillä syntyi esikoinen 4.4.04 :heart:
  14. J

    Hukkui??

    Löytyiskö ketään joka sattui synnyttämään 4.4.2004 TYKS:ssä... Siellä tutustuin muutavaan mukavaan vasta synnyttäneeseen ja nyt olen pahaksi onnekseni kadottannut yhteystiedot!! :( Olisi tosi hauska kuulla mitä teille kuuluu!! Niin saa muutkin kirjoitella minulle kaipaan ystäviä! :\|
  15. J

    nyt kyllä ketutta, kohta suutun...

    Meillä onneksi on ihan mukavan kärsivälliset naapurit... Esikoiseni on aina ollut kauhea itkemään ja sitä tekee tällä hetkellä vieläkin, jos ei saa tahtoaan läpi ja siihen päälle rakas koiramme (vanhus), joka ulvoo lapsen itkun tahdissa... Joskus ihmettelen että miten noista naapureista se ei...
  16. J

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Itse olen 24 ja minulla on 2v.2kk poika ja n.8kk tyttö =)
  17. J

    no äitejä joiden muksut vm 2004 ja 2005

    Poika 4.4.2004 tyttö 9.10.2005 :heart:
  18. J

    Pian päätyy äitysloma

    Mitä jo kohta loppuu äitysloma??? Askaruttaa että pitäsiskö sitä lähteä heti jo työmarkkinoille vai jäädä kotiin?? Toisaalta mieleni jo halajaa töihin pois kodin ympyröistä, mutta kuitenkin se kotona lasten kanssa houkuttaa enemmän... No se olisikin helppoa, jos olisi joku työpaikka jonne palata.
  19. J

    Huomenna on edessä...

    Itselläni on tällä hetkellä kaksi lasta ja olisi komas, mutta päädyin aikanani tehdä raskaudenkeskeytyksen. Se oli kuitenkin ennen llapsien syntymää, mutta mietin aina välillä millainenhan "se" lapsi olisi. Silloin tilanne oli toinen kuin nyt. Voimia ja älä välitä typeryksistä, välillä voi...
  20. J

    MIllä ikäerolla lapset??

    Meidän lapsilla on puoltoista vuotta ikäeroa. Toimii aika hyvin.. Mutta on niitä päiviä jolloin tuntuu että kädet ei riitä kaikki alle, onneksi kuitenkin harvemmin. :hug:

Yhteistyössä