Hakutulokset

  1. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Heipparallaa! Meikä kävi keskiviikkona sairaalassa lääkärin juttusilla.Arvioitiin synnytystapa sekä vauvan koko. Pienellä kokoarvio 3,3kg eli mentiin 100g keskikäyrän yläpuolella. Ei paha - toivottavasti vaan tuo arvio osui edes kohtuu lähelle totuutta :) Alatie synnytyksen pitäisi kyllä...
  2. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    hege mullakin 2 pinnasänkyä. Puinen jossa umpipäädyt sekä metallinen koko matkalta pinnoja. Puiseen päädyin ja tein tosta metallisesta koiralle oman sohvan. :D lapsivesistä, mä oon montakin tarinaa lukenut että tulee sänkyyn tai sohvalle :) mä en ainakaan oo enää niin ketterä että...
  3. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Hellurei taas pitkästa aikaa :) Autolla liikkuminen ja liikkuminen ylipäätänsä ; mä kun oon yksin niin vaihtoehtoja ei oikein ole. Tosin oon jo nyt alkanut hamstraamaan kaappeihin kaikenlaista puolivalmista sapuskaa ja vääntänyt pakkaseen 12 annosta eri ruokia. On myös sämpylä ja...
  4. Ambrosia85

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Päivittelin tuon oman lasketunaikani oikeaksi ja tietoja muutenkin :) Täällä poks 32 ja.. eipä oikeastaan mitään uutta.. töitä ei oo paljoa enää jäljellä ja ihan kiva niin.. töissä on kyl kiva notkua mutta ei motivaatio ehkä oo enää entisensä.. sitä kelailee kaikkea tulevaa :)
  5. Ambrosia85

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    10.9.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi Ambrosia85..........05.11.2014.........taukokierto (pco) Kaathy...............21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi moon...
  6. Ambrosia85

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Mä en tietteks voi lukea näitä ketjuja... mua alkaa vaan itkettämään kun monen taival etenee raskauteen ja nyt uusimpina mm lunan ja seemin synnytykset :heart: En jaksa uskoa että jos hyvin käy, niin kahden kuukauden korvilla myös minulla on vauva rinnalla kolmen vuoden odotuksen jälkeen!
  7. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Tsemppiä saikkulaisille ja suppareista kärsiville :wave: eipä tää istumatyö mitää herkkua ole. Ei mulla selkä kettuile, mutta liitoskivut on aivan helvetilliset kun nousee ylös. Istuessa vielä ihan ok, mutta tästä tuolista ku vääntäytyy ylös niin menee 10-15minuuttia kävellen että alkaa kivut...
  8. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    No lapsen isän häpee ;)
  9. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Heipparallaa pitkästä aikaa! En oo täällä plussan puolella jaksanut kirjoitella vaikka välillä oon käynyt kurkkimassakin että mitä tänne kuuluu. Pääasiassa noissa fb-ryhmissä kirjoittelen ja yritä nyt bloginkin suhteen vähän ryhdistäytyä :) Täällä raskaus on mennyt hyvin ja nyt kun on alkanut...
  10. Ambrosia85

    Koiran kanssa Ruotsiin ja Norjaan

    Passin saat eläinlääkäristä. Itse otin passin rokotuksen yhteydessä ja maksoi 10e. Väitän että jos haluat passin niin ehdit sen kyllä hankkia ;) Lisäks kannattaa ottaa selvää siitä tarviiko koira rokottaa kun vie maasta pois (lue: tuot takaisin suomeen).
  11. Ambrosia85

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Veriseuloissa ei käsittääkseni katsota kuin trisomia 13, 18 ja tuo 21. Mulla ei ole koskaan otettu alkuraskaudessa hcg:tä vaikka ensimmäinen(triploidia) hoidoilla saatiin aikaiseksi.
  12. Ambrosia85

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Heipat! Onnittelut tälle puolelle siirtyneille :heart: Omia kuulumisia. Raskaus etenee oppikirjan mukaan. Rakenneultra oli viimeviikolla, ja siellä on pieni (pari päivää oletettua isompi) TERVE vauvveli! Ihan uskomatonta että triploidian ja kkm:n jälkeen olen jo näinkin pitkällä. Muutan...
  13. Ambrosia85

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    vauvatoiveiselle tsemppiä ja jaksamista. En tiedä mitä tähän sanoisin kun olet/te varmasti jo kaiken kuulleet :hug: Täällä kärvistelty jo viikko flunssassa. Tosi syvältä! Onneks nyt jo saa yöt nukuttua kun pysyy nokka auki pääasiassa :) Viime viikolla oli RU ja kaikki on kuten pitääkin...
  14. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Flunssaan ja tukkoiseen nenään.. Olin lähes neuroottinen noissa enkelin odotuksessa. Ja olin sen ekan kolmanneksen lähes kokonaan flunssassa joten tuli kokeiltua yhtä sun toista. Parhaiten toimi menthol huulirasva + sängyn viereen pilkottu valkosipuli. Tokikin koko asunto haisi vähintäänkin...
  15. Ambrosia85

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Voimia vauvatoiveiselle :heart: Toivottavasti on jotain harmitonta vuotoa.
  16. Ambrosia85

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    kozylla rankka viikko takana :hug: Onneksi (jos tässä tilanteessa nyt mistään voi mitään hyvää repiä) pääsit nopeasti sairaalasta pois. Nyt alkaa teillä se vaikein - toipuminen. Hurjasti tsemppiä sinne :heart:
  17. Ambrosia85

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    kozy, ihanaa että saitte nähdä pienen kasvot. Pienen ihanan :heart: Paljon voimia tulevaan kesään ja syksyyn. Varmasti tulee olemaan vaikeita aikoja, mutta varmasti päätös on oikea teidän ja pienenkin suhteen :hug:
  18. Ambrosia85

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    recent_uncorn sivusto on olemassa, mutta valitettavasti ylläpitäjät on vähän harvakseltaan paikalla hyväksymässä noita rekisteröitymsiä. Ihan varmasti sut sinne kuitenkin tullaan hyväksymään. Toki ikävähän se on odottaa silloin kun sitä tukea eniten kaipaa. :hug:
  19. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mä en oo jaksanu soitella ku tosiaan 2 viikkoa rasituksesta neuvolakäynti ja jos siellä jotain isosti olis pielessä niin soittavat kyllä. Viimeks mut pistettiin jo ennen np:tä sokerirasitukseen ja suoraan sairaalalääkärille koska neuvolalääkäri tiesi että mulla on radi. No ei ollu ei ja siellä...
  20. Ambrosia85

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Tuolla jo perustetussa fb ryhmässä on myös kaksplussan ulkopuolelta porukkaa joka selittää tuon määrän :) Mä ainakin haluaisin teidän kanssa uuteen ryhmään myös jos sellaisen perustatte. Tsemppiä nasulle aamudrinkille ! Mä kävin viimeviikolla ja yllättävän kivuttomasti meni se odottelu ja...

Yhteistyössä