Hakutulokset

  1. N

    Uusi ystävä päiviä piristämään.

    Minullakin seuraelämä supistunut ku muutettiin tänne keskelle ei mitään.. Juttu seuraa kaipailen.. Varsinki ku pojan kanssa kahestaan oon viikot täällä.
  2. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    tämä liike sijaitsee pohjois-pohjanmaalla.
  3. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    En ymmärrä että miksi täällä alettiin kauheasti tuota kokoa kauhistelemaan.. Siis että heti suututaan ku joku vihjasee ylipainosta. Se ei haittaa. Vaikka se ei kyllä kuulu myyjälle vihjasta asiasta asiakkaalle. Sehän siinä ihmetytti että olin just ja just ehtiny tulla kaupan sisään niin jo on...
  4. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Kiva kuulla. Kokoajan laihutus päällä. :)
  5. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Laitoin tuonne että kokoni on 44.
  6. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Eihän tässä nyt minun koosta oo loppupeleissä kii. Mistä hitosta se myyjä tiesi että olenko ostamassa vaatteita itselleni. Ihan hyvin olisin voinut olla ostamassa lapselleni tai miehelleni vaatteita. Tai ylipäätänsä itselleni jotain muuta enkä vaatetta. Ja ku siellä on minun kokosia vaatteita...
  7. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    No niin. Nyt on sai kunnon valituksen kuulla pomo. Pyyteli hirveästi anteeksi ja aiko keskustella kyseisen ihmisen kanssa. Myönsi, että todella typerästi tehty. Ja kysyi yhteystietojani jotta voi lähettää pienen korvauksen. Sanoin kyllä että en tule enään ikinä käyttämään kyseistä kauppaa. Ja...
  8. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Nyt on numero selvänä, joten ei muutaku soittamaan kunnon valituspuhelu!! :)
  9. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Miksi sanoa noin, koska siellä kumminki myydään minun kokosia vaatteita? Ja mistä se myyjä tosiaan tiesi että itselleni vaatteita etin?
  10. N

    henkisestä ja fyysisestä väkivallasta..

    Kokemusta on. Ex nimittäin aloitti henkisellä väkivallalla jonka jälkeen siirtyi fyysiseen väkivaltaan..
  11. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Varmaan tosi harva ihminen joka käyttää kokoa 48 survoutuu 44 kokoseen vaatteeseen.
  12. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Ei ainakaan täällä oo liikkellä erikseen isojen osasto..
  13. N

    Mies haluaa joka päivä!!

    Meillä mies haluais joka päivä, mutta ei se siltikään vonkaa, ku tietää että minulla ei kiinnosta harrastaa seksiä joka päivä.
  14. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Kai mie muuten saan tuon nimen sanoa täällä? Otin siksi pois, ku sit hoksasin et saako täällä sanoa
  15. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Se on yleinen liike, niitä on melkein joka kaupungissa. Mutta tosiaan oli minun viimeinen kerta ku tuon yrityksen liikkeeseen astun!!
  16. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Minä painoin myyjän nimen muistiin, joten myyjän nimi on tiedossa.
  17. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Niinpä. Aina on aikalailla jokapaikasta löytynyt vaatteita mulle. Jos ei ole koot vaan loppunu..
  18. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Tässä etsin just, mihin voisin laittaa palautetta kyseisestä myyjästä. Olin kyllä ite hieman hämmentynyt :O
  19. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Niin. Ja koko on mitän käytän noin 44. Piti päästä näpäyttämään ja ostamaan vaate, joka sopii minulle.
  20. N

    Yritys alkoi nyt

    5 keskenmenon ja yhden keskeytyksen jälkeen en enään uskalla tulla raskaaksi. Keskeytys tehtiin, koska vauvalla todettiin 18-trisomia. Viikkoja oli 18

Yhteistyössä