Hakutulokset

  1. N

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    "Hei! täällä ei myydä nuin isoja vaatteita ku sinä tarvitset!" :o Oli myyjä hiljaa, ku menin kassalle maksamaan minun kokoiset vaatteet.. :D
  2. N

    Mistähän sais...

    Tietäsikö kukaan, mistä saisi halvalla keittiökaapiston ja vaatekaappeja? Mieluiten Pohjois-Pohjanmaalta tai etelä Lapista.
  3. N

    Mihin kaikkialle nettiin voi laittaa myynti-ilmoituksia koiran pennuista?

    mitä kaikkia paikkoja niitä on? :)
  4. N

    Kumpi on parempi

    .. kartingrata vai keilahalli? Aattelin miehen yllättää ja viedä jompaan kumpaan. Kartingia on ajanu viimeks puol vuotta sitten. Keilanu on joskus vuos sitten..
  5. N

    Eikö lapselle saa tiliä, jos

    ... ei kumpikin vanhemmat hyväksy että lapselle laitetaan tili? Onko siinä pakko olla kumpiki. ollaan yritetty op:stä saada tuolle mun poika puolelle tili. Mutta ei saa. Pitää olla biologisen äidin suostumuskin. Siis tottakai tää biologinen äiti suostuu. Pääseepähän nostamaan sit lapsen tilin...
  6. N

    Nyt kilahti!!

    Ärsyttää kun ihmiset eivät voi lukea loppuun asti asioita vaan heti pitää suu saada aukasta!! Oli tuo yks ketju jossa puhuttiin raskauden keswkeyttämisestä. Kerroin siinä että olen tehnyt raskauden keskeytyksen 18 viikolla. Ja laitoin viellä että lapsi olisi ollu toivottu.. Heti piti jollain...
  7. N

    Lapsen syömisestä

    Meillä ei IKINÄ oo lapsi nirsoilu ruuan suhteen. Kaikki on mennyt mukisematta alas. Nyt kohta puoli vuotta poika (3v8kk) ei ala enään kasviksia syömään. Millä keinolla saisin ne pojalle alas vai pitääkö mun odottaa että menee ohi. Ku täähän on varmaan vaan joku "vaihe". Jos oikein muussaa...
  8. N

    Häät!

    Haluaisin kysellä miten muitten häät on onnistunut.? :) Mulla ja miehelläni on tammikuussa häät ja mulla meinaa jo jännittää. Stressaan aivan hirveesti nuista häistä. Ja onko teill kenellekkään ideaa, miten saan liikuntasalin koristeltua? Ja saako talvella heittää riisiä?
  9. N

    Olisiko mitään vinkkejä ku 3-vuotias syö sormiaan?

    Eli 3-vuotias syö sormiaan, välillä kaikki sormet ovat suussa. En oikein enään keksi mitään, millä sen sais pois. Ei edes saanu sillä apteekin "myrkyllä" jota laitetaan kynsiin ettei niitä pure. Ja se oli ainaki mun mielestä tosi pahan makuinen. Poika tykkäs siitä.. Vinkkejä odotellessa..
  10. N

    Monta kertaa keskenmeno

    Onko täällä muita jotka on monta kertaa saanut jo keskenmenon? Haluasin kuulla kokemuksia ym. Itse olen 3 kertaa kokenut jo keskenmenon. Mitään ei ole vialla, onneksi. Että on kuulemma ollut huonoa tuuri että kolme on mennyt kesken. Itselläni aivan hirveä vauvakuume! Nyt viime viikolla sain...

Yhteistyössä