Hakutulokset

  1. E

    Kysyn Vaan?

    No Albert ehkä, mutta ei Emil tai Eemil.
  2. E

    Onko kukaan saanut oireita possuflunssarokotteesta?

    Eikö näille possuflunssa-alotuksille ole jo ihan oma ketjunsa? Voitte mennä sinne juttelemaan jos jotain juteltavaa on, kiitoksia. En tarkoita ketään haukkua, ärsyttää vaan kun kokoajan mesotaan joka kolmannessa aloituksessa vähintään possuflunssasta, toki ihmisillä on oikeus olla siitä huolissaan.
  3. E

    poistun palstalta, enkä tule takaisin...

    Komia kakku.. Antaa niiden riehua possuflunssansa kanssa, ei se minua häiritse.
  4. E

    oonko mä nyt oikeesti paska äiti?????

    Mun kaverilla on n. vuoden ikäinen lapsi, alle vuoden oli kun vanhemmat erosivat ja lapsi alkoi käymään isällään (isä siis mun kaveri). Mitä mie olen sitä seurannut, niin hyvin menee ja paljon paremmin isä hoitaa lastaan kuin äiti. Esim. lapsella nyt jo neljättä kuukautta jatkuva nuha, ei lähde...
  5. E

    Arvio 50 kuolleesta näköjään sai nollan peräänsä!

    Jee, eli mut tuon perusterve 25-49vee ryhmän mukaan rokotettais.. Aivan sama, en ota rokotetta kuitenkaan. Pakko kyllä ihmetellä, että jos tavisinfluun kuolee 500, kukaan ei uutisoi sitä, mutta jos possuinfluun kuolee 500 kaikki mesoavat siitä. Miksi?
  6. E

    Apua, tilillä vain 300 euroa

    Siis voi jeesus oikeesti.. Mulla palkka n. 1200?/kk miinus verot, ukolla n. 750?/kk nettona ja pärjätään. Kummallakaan ei juurikaan ylimääräistä rahaa ole, silti meillä on kallis televisio, rotukissat, suht uusi tietokone, mulla aika paljon vanhempi. Voi kun joskus jäis tilille toi 300? voisi...
  7. E

    Se mikrokakku

    Pakko tuota kai on kokeilla, ei jätä ajatus nyt millään rauhaan ja kun kaikki ovat niin kovin tuota kehuneet.. :)
  8. E

    Kenellä nännilävistys?

    Mulla molemmissa nänneissä, ei sattunut mun mielestä paljon yhtään. Muutaman päivän olivat arat, mutta käytin rintaliivejä nukkuessanikin, niin ei siitä ainakaan ärsyyntynyt. Mulle laitettiin renkaat, vaikka lävistäjä sanoi että tapit paremmat kun niitä ei sitten tule liikuteltua niin paljoa...
  9. E

    Miten teillä?

    Meillä viikottain imuroidaan, kissankarvapalloja löytyy silti ja tiskataan aina kun tarvetta ilmenee, mutta ihan perussiisti kämppä.
  10. E

    Pippurin ja saippuan käyttö kirosanoihin?????

    Saippuassa haju ja maku on kaks pikkusen eri asiaa. Mene vaikka itse maistamaan saippuapurkista? Henk. koht. mielipiteenä, käyttäisin saippuaa, mutta vasta viimeisenä keinona, tyyliin asiasta on useamman kerran sanottu pidemmän ajan kuluessa ja muut rangaistukset (esim. jäähyt) eivät toimi...
  11. E

    Kannattaskohan alottaa pillerit?

    En tuollaiselle ajalle itse aloittaisi pillereitä. Käyttäkää sitä kumia vaan. Miksi haittaa jos lapsi tulee muutaka kk etukäteen?
  12. E

    Edellispäiväistä jauhelihakeittoa lapselle?

    Tottakai antaisin jos se on oikein säilytetty (laitettu kylmään)
  13. E

    fb-kyssäri

    Eihän kaverit niin tee.. :D
  14. E

    Energiansäästölamput vaarallisia?

    Ei yleisvalaistukseen, silti kummasti niitä tuolta liikenteestä löytyy.. Ja mitä äidiltä kuulin, heiltä työpaikalta tilattiin juuri iso erä johonkin kotitalouskäyttöön ledejä. Äiti töissä firmassa joka valmistaa led-lamppuja tieliikennekäyttöön, veneisiin yms.
  15. E

    Jos vuokrassa on eräpäivä 2.11 ja saan vasta asumistuen silloin...

    Menet kysymään Kelalta että miksei mene asumistuki suoraan vuokranantajalle kun se on kerta aikasemminkin menny. Tietty eri jos vuokranantaja vaihtui tai asumistuen määrä vaihtui.
  16. E

    töissä koeaika + raskaus

    Pyydät vaan vapaata, ei oo pakko viedä lappua. Ainakaan meillä. Ei siitä sit palkkaakaan kyllä saa.
  17. E

    Kenellä ollut kaikki nämä mukana synnyttämään mennessä?

    Ahaa, eli tukihenkilöllekin pitäis iPod ostaa jos sitä ei vielä ole.. Voi jeesus mikä lista :D Ei tulis mieleenkään ottaa varmaan puoliakaan noista kamoista.
  18. E

    Voisko olla mahdollista?

    Jos olis totta niin sympatiaa tuntisin, mutta en usko että kukaan voi olla noin tyhmä ettei 12 vuoden ajan epäile yhtään mitään. Ja vielä sitten uskoo ton rahajutun vielä. Ei ylityökorvauksista ja 200? kuussa tuu vielä 100 000?, ei millään.. Ellei sitten oo ihan poskettomat korvaukset, mitä en...
  19. E

    Nyt jotain hyviä kipaleita pinoon :)

    Motörhead - The Game Slipknot - Wherein Lies Continue Marilyn Manson - Coma White Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Del II
  20. E

    Äiti pakotti lapsensa ryhmäseksiin

    Peesi. Minäkin pystyisin ilman mitään omantunnontuskia tällaiset sairaat p**kat tappamaan täältä pois.

Yhteistyössä