Hakutulokset

  1. A

    Auttakaas vaateasiassa!

    Täytyy saada koon 42/44 asiallisia, muodikkaita, edullisia, sexyjä ja "ei henkkamaukka" vaatteita nopsaan. Kertokaas hyviä nettikauppa linkkejä.
  2. A

    laittakaa kokemuksia raskauden keskeytyksestä kotona?

    Ei tarvi. Jos jotakin ongelmaa niin luuri käteen ja lassi paikalle tarvittaessa. Mä ainakin aivan ehdottomasti tahdoin olla yksin.
  3. A

    Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

    Crazy eyes! Just sellanen "naapureiden sanoman mukaan nti oli mukava ja huomaamaton,pidätys hetkellä,,,,"
  4. A

    kun tuntuu, että ollaan tultu avioliitossa loppuun, eikä yhteistä suuntaa näy

    Mä olenkin ihan vasta juuri miettinny että missä kohtaa voidaan sanoa että lyökää reilusti hanskat tiskiin. Tuntuu että saa tapahtua aika kauheita ja olot mennä kamalaksi ja elämä solmuun, aina vaan että no juttelette, keskustelette ja menette terapiaan. Laittakaan yhteen lauseeseen että milloin...
  5. A

    laittakaa kokemuksia raskauden keskeytyksestä kotona?

    Mulla vuosi ihan kauheesti. Olo oli sen mukanen,,,
  6. A

    Karmein tietämäsi synnytys?

    Tuttava synnytti 5,5kg vauvan alakautta ja repesi kaikki mikä voi. Tuli sitä kakan karkailua yms. mukavaa sitten,,,
  7. A

    Kun olette ystävien luona esim. illanvietossa ja siellä on myös tuntemattomia ihmisiä, niin millainen "rooli" teillä siinä porukas

    Yleensä tosi puhelias ja monesti "johdan" keskustelua. Poikkeuksena sellaset missä tuntuu tunnelma tönköltä ja ei sula yrityksistä huolimatta.
  8. A

    Oli kuulkaas raskas se työkkärin ovi..

    Varmasti matsaa kun odottaa ja pitää toivoa yllä. Ite sain hyvän vakipaikan vuoden työttömyyden jälkeen. Välillä teki mieli rassata ranteet auki kun tuntu että mikään ei onnistu ja mitään ei tule tarjolle. Tsekkaas muuten mahdollisuudet hakea harjottelupaikkaa ansiosidonnaisella!
  9. A

    Kannattaako fetasalaatti tehdä vasta

    Feta salden tekisin just ennen tarjoilua vasta. Pehmenee ja muhjuuntuu kun suokanen feta lätistää kasvikset. En tekis niitä sieniäkään,,
  10. A

    Kanelisokeri -onko sellaista oikeasti olemassa

    ÖÖööö,,,kokeilemalla? aloittaa vähällä ja lisäilee pikkuhiljaa kanelia?
  11. A

    Voi eeeeeeei! (tuksu)

    vesipestävä horatsu?
  12. A

    Kanelisokeri -onko sellaista oikeasti olemassa

    Ne voi vetästä pohjix! Vielä kaipaan ihan perus kahvia esim. litranpulloissa. Noi Frezzat on epäekologisia kun niitä pulloja ei kierrätetä! ;)
  13. A

    Kanelisokeri -onko sellaista oikeasti olemassa

    Kotoisa riisipuuro kanelisokerilla syntyy näppärästi (ja ennenkaikkea edullisesti) ostamalla laari valmista riisipuuroa (löytyy eineshyllystä) ja paketti kanelisokeri seosta. Onnistunee hämmentyneemmältäkin kokilta!
  14. A

    Annatteko lastenne kavereille ruokaa?

    Olisin sanonnu omille että just syötiin tai tehny yhdestä ompusta vaikka lohkoja kippoon. Saa meillä lapset syödä hedelmiä oikeesti niin paljon kun napa vetää.
  15. A

    Annatteko lastenne kavereille ruokaa?

    Antannu ompun. Jospa sillä oli kova nälkä. Meillä saa myös kaverit syötävää. Meillä johtuu toki siitä että on ainaski kilometri lähimmalle.
  16. A

    Onko tietoa maksaako mokkulan käyttö virossa enemmän kuin suomessa?!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Mitenhän se menee kun olet kerran toisen maan verkossa? jätä oikeesti kotiin se vempele!
  17. A

    Varoitus Lounais-Suomeen: Varatkaa vettä ja ruokaa viikoksi

    Just kattelin aamu tv.ssä jonkun mökkiläisen rutinaa miten huonosti hommat hoitu kun tiet oli poikki ja yhteydet ei toiminnu. Pitäskö aikuisten ihmisten tajuta oikeesti pitää niitä helkutin paristoja sielä möksällä että vois kuunnella radiosta tiedotteita? Ihme narinaa aikusilta ihmisiltä...
  18. A

    Pakko esitellä kun tyttö teki

    Kiva kakku. Mulla on saman ikänen poika ja se on kyllä leiponnu ja laittannu ruokaa varmaan ekalta luokalta lähtien. Itse asiassa on erinomainen kokki. Erilaisia muffinsseja pyöräyttelee illan ratoksi tuon tuosta. Tekee vielä sellasia reseptittömiä mitä kehittelee kaapin aineista. Erinomaisia...
  19. A

    Mua suututtaa naiset jotka käyvät töissä

    Mä kyllä maksan veroja enemmän kun hoitopaikka maksaa. Lisäksi työllistän niitä hoitajia ja muita palvelun tuottajia jotka jälleen omalta osaltaan kasvattavat sitä veropottia.
  20. A

    Onko kenelläkään mitään hyviä kakku jne ohjeita jotka vaan sekoitetaan?

    Mikrokakku! ei ole mitään helpompaa olemassakaan

Yhteistyössä