Hakutulokset

  1. A

    häh!! Mä yritin käydä kattoo ruokaohjeita tuolta Ruoka-osiosta

    niin ruutuun tuli ilmotus ettei mulla oo käyttöoikeutta sinne. Miks?? :confused:
  2. A

    Okei, eli tää on nyt sitten se uusi ja hieno muutos?

    Mä tykkään! Paljon parempi kun ennen. :cool:
  3. A

    Kuinka nopeasti pääsee kotiin 2.lapsen synnytyksen jälkeen?

    Esikoisesta olin 3 päivää + yhden päivän ennen vauvan syntymää. Kuopuksesta olin vaan 36 tuntia.
  4. A

    hyi hitto ostettiin niitä jellyjä mitä nyt mainostetaan kauheesti

    Prismasta ostin, maksoi vaan euron sellanen missä 4 niitä jellyjä.
  5. A

    hyi hitto ostettiin niitä jellyjä mitä nyt mainostetaan kauheesti

    ja oli ihan h*lvetin pahaa :x Muksullekaan ei maistunu enää ekan lusikallisen jälkeen. Se maistu sellaselta ällöltä esanssiselta klimppimehulta. Yööök :x :x
  6. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    en odota mitään pokaalia. mulla on vaan tosi paha mieli kun se kiukuttelee ihan jatkuvasti mulle. :(
  7. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Sitä mä just tarkotin että mä olen käytännössä töissä 24/7 eikä mitään arvostusta tipu...
  8. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Mä sille just laitoin viestii että kohta katkee kamelin selkä. Nyt se sitte taas yrittää sitä samaa lässynläätä millä sais mut pysymään luonaan.
  9. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Se on monesti sanonu että nukkuu sohvalla mutta kummasti se silti aina tulee makkariin nukkuu.
  10. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Se ei todellakaan ollu tollanen sillon kun alettiin seurustelee. Esikoisen syntymän jälkeen se oli jonkun aikaa samanlainen kun nyt, se helpotti sitten kun sanoin suoraan etten ala kattelee tollasta, alan mielummin yh:ksi. Se vakuutti ja vanno ettei enää ikinä ja nyt sit taas sama juttu. Mua...
  11. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    no jos mies lasketaan mukaan niin kolme
  12. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Se on koko v*tun kesän kiukkuillu mulle millon mistäkin. Se valittaa mulle siitä kun vauva kääntyilee ja ähräilee öisin, hän ei kuulemma saa nukuttua kun siitä lähtee ääntä. Minkähän mä sille voin!! Mä kuitenkin imetän vauvaa niin vähemmän vaivaa siitä ukolle on kun ei tarvi keskellä yötä...
  13. A

    Vauvalla, 2,5kk, veriläiskiä satunnaisesti vaipassa.. Kokemuksia??

    Kaikki näytteet oli puhtaat. Saatiin lähete lastenlääkärille niin sinne sitte mennään jahka saadaan kutsu. Ei kellään muulla oo ollut tämmöstä??
  14. A

    Ennustan 3 ensimmäiselle

    Mitäs meidän perheen syksyyn?
  15. A

    Mikä on ammattisi syntymäpäiväs mukaan?

    gynekologi :D
  16. A

    Vauvalla, 2,5kk, veriläiskiä satunnaisesti vaipassa.. Kokemuksia??

    Vein tänään viimeisen kakkanäytteen ja huomenna varaan soittoajan lääkärille.
  17. A

    Vauvalla, 2,5kk, veriläiskiä satunnaisesti vaipassa.. Kokemuksia??

    Kakassa ei ole näkynyt verta. Vaippaan vaan ilmestyy veriläiskiä eikä tietoa mistä se tulee.
  18. A

    Pakko tunnustaa, löysin miehen repusta...

    Onko se jo siellä reissussa? Soita sille huvikseen ja juttele niitä näitä. Kokeile millä mielellä se tällä hetkellä on, jos se vaikka tsäkällä olis jo käyny repullaan. :D
  19. A

    Löytykö se autistinen poika, joka nähtiin laiturilla ilman vaatteita?

    Muistaakseni joku veneilijä oli nähny pojan laiturilla alasti eikä tehnyt asialle mitään.

Yhteistyössä