Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Heipä hei... Kesäterveiset meiltäpäin välillä :D Tänään käytiin uusia mittoja neuvolasta hakemassa kun huomenna tulee täyteen tuo 1v5kk :) 84cm,12190kg, 47py...Poika kasvaa kuulemma tasaisesti keskikäyrällä, ja muille oikein mallikäyrän mukaan... ensi kuussa sitten neuvola lääkäri ja siellä...
  2. N

    Helmikuun hurmaajat 2010

    kesäterveiset meiltäpäin... :D Meillä ollaan oltu terveinä eikä muutenkaan mitään uutta oikeestaan..Atooppinen ihottuma pojalla todettu kun käytiin lääkärillä näyttämässä pojan ihoa.. Pottailu sujuu, välillä on päiviä että mennää yhdellä vaipalla koko päivä kun käydään pissalla ja kakalla...
  3. N

    Helmikuun hurmaajat 2010

    No...hmm..hei taas...aika menny niin nopeest et ei oo paljon tänne kerenny kirjoittelee...:ashamed: yötmeillä nukutaan vaihtelevasti, mutta yleensä klo.20 nukkumaan 23-00 saattaa herätä ja sit seuraavan kerran nousee 5-7väillä... :) että ihan hyvin, joskus voi olla että käyn tutin antamassa...
  4. N

    Helmikuun hurmaajat 2010

    heippa... ikuisuus hoito alkanut pojalla paremmin ku odotin...ainut huono puoli on se että poika ei halua lähteä hoidosta kotiin :laugh: ihan päiväkodissa on hoidossa ja noita vuoden ikäisiä siellä on meidän pojan lisäksi kolme poikaa... Hoidossa poika nukkuu ja syö paremmin ku kotona.. kotona...
  5. N

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Mekin ollaan mukana edelleen elipoika 9.2 Meillä aloittaa poika huomenna hoidon... Ja tiedän jo nyt että vaikeaa tulee olemaan kun huutaa mun perään jatkuvasti...:'( No jospa se siitä lähtis käyntiin
  6. N

    Helmivauvat 2010

    Heippa taasen kaikille... Me käytiin viime perjantaina 1vuotis neuvolassa ja mitat 11.290g ja 79.2cm.. Poika siis taitaa pituuskasvussa isäänsä tulla... :) Enpä ole muistanut informoida että minä oon helmikuun alusta aloittanut työt ja poika aloittaa ensi viikolla hoidossa...tähän mennessä...
  7. N

    Helmivauvat 2010

    Helou helou... huomenna se tapahtuu, meidän pieni vauva täyttää vuoden :'(:D Musta on niin ihanaa kun poika ymmärtää jo hirveesti asioita.. osaa vielä käytetyn vaipan itse roskiin... Niin ja meillä on kaksi kissaa ja aina kun kissat tulevat ulkoa sisälle niin poika "maukuu" myös ja...
  8. N

    Helmivauvat 2010

    Oli pakko tulla hehkuttamaan että meidän poika pissas tänää ekaa kertaa pottaan :laugh: vähänkö tuli itelle hyvä mieli... :D vaikka en itse mitää tehnytkään :) Ja niin meillä on kävelty jo viikon verran ilman tukea jo tosi hyvin...ja poika välillä meinaa juostakin :rolleyes: Voi hurja että...
  9. N

    Helmivauvat 2010

    mervi-elina ihanaa että olet saanut nukkua.. meillä ei noin ole ikinä :( ärsyttää kun mies ei tee mitään pojan kanssa jollen pyydä/käske eikä aina sekään tepsi..enkä jaksa enää siitä asiasta tapella.. Hip Hurraa...meidän poika nukku viime yönä ekaa kertaa omassa huoneessa ihan yksin...=)...
  10. N

    Helmivauvat 2010

    tehilla :heart: ONNEA :kiss: miten teidän pikkuiset käy nukkumaan? missä nukkuvat yöllä ja missä päivällä? meillä on ihan hirvee ongelma tuo nukkuminen kun poika ei kävis nukkumaan ollenkaan...on vaan tosi väsynyt ja kiukkuinen:kieh: yölläkin monesti herää ja saattaa sit valvoa 2-3tuntia ja...
  11. N

    Helmivauvat 2010

    meillä kanssa harrastetaan tuota kiipeämistä, ja poika osaa työntää pallin sohvan viereen ja sit nousee pallin päälle ja siitä sohvalle...:laugh: mutta alastulo onkin sit jo eriasia, sängystä tajuaa kääntyä jalat eellä pois mut ei vielä sohvasta... mitä jogurtteja olette alle vuoden ikäiselle...
  12. N

    Helmivauvat 2010

    Moikka kaikille piiiiiiiiiiiitkästä aikaa.... yksinkertaisesti en ole jaksanut käydä tänne kirjoittelee... :ashamed: Meillä on ollu jos jonkinmoista...tällä hetkellä ollaan koko kööri flunssassa, oltu jo pari viikkoo:snotty: Poika siis kiukunnu koko sen ajan...ja sit vielä tää joulu...voi...
  13. N

    Helmivauvat 2010

    No niin pojalla oli tänään se ympärileikkaus ja olemme jo kotiutuneet... Leikkaus meni hyvin, ja poikakin toipui nukutuksesta odotettua nopeammin.. Huomenna aloitetaan pippelin suihkuttelut joita tulee tehdä noin 2-4 kertaa päivässä viikon ajan... ja sidettä pidetään pari päivää...särkylääkettä...
  14. N

    Helmivauvat 2010

    voi mahoton ku on taas tullu tekstiä...meillä poika edelleen herää 1-3kertaa yössä syömään..|O onnea teille joilla nukutaan pitkiä pätkiä putkeen=) Nyt alkaa jo tätä mammaa jännittää...nimittäin perjantaina poika ympärileikataan:O sain viikko sitten tiedon sairaalasta että sellanen on...
  15. N

    Helmivauvat 2010

    taas ootte kirjotellu kauheesti.... ja tää vaan tuli tänne taas valittaa...:ashamed: me oltiin taas eilen illalla päivystyksessä ku poika huus periaatteessa koko viikonlopun ja vasta sunnuntaina tajusin että pippeli on punainen ja turvoksissa ja sieltä tuli vaippaan mätää..maanantain...
  16. N

    Helmivauvat 2010

    Käytiinpä tänään vasta 7kk neuvolassa, poika jo kuitenkin 7,5kk... mutta siis tässä tuoreimmat mitat... Pituus : 72,5cm Paino : 9590g Seuraava neuvola käynti onkin vasta vuoden ikäisenä, 10kk saa mennä jos haluaa, mutta katsotaan mennäänkö vai jätetäänkö väliin... :) Neuvola lääkäri on...
  17. N

    Helmivauvat 2010

    Eipä lopu vaivat meillä ei.... :( tänään taas käytiin sairaalassa ottamassa rakkopunktio ku eilen aamuna vaihdoin pojalle vaipan ni pippelin päästä tuli muutama pisara verta:O siis mä menin ihan lukkoon ja ekaks aattelin että ei voi olla totta ja että mikähän nyt on, no soitin lääkärille ja...
  18. N

    Helmivauvat 2010

    Meillä alko tänään tissistä vieroittaminen koska en jaksa enää kärsiä :( enkä jaksa ajatella sitä mitä muut ajattelee jos en imetä...oon käyny kamppailuja itseni kanssa imetyksen suhteen ja nyt tulee loppu..sanokoon muut mitä haluaa, mä en enää jaksa, suoraan sanoen oon ihan loppu tän asian...
  19. N

    Helmivauvat 2010

    niin ja meillä on puhjennut kaksi ylähammastakin :D Ja hui..poika meni tänää niin että nousi keittiön penkkiä vasten seisomaan ja "käveli" penkin toiseen päähän pitäen siis kiinni koko ajan penkistä:saint: oli tosi hassun näköistä
  20. N

    Helmivauvat 2010

    Tulinpa kertomaan että alkaa nää meikäläisen hermot olla melko tiukilla :( Torstaina istuin pojan kanssa päivystyksessä ku en pystyny toista rintaa imettää ollenkaa ku oli niin kipee, no sit selvis että siinä on tulehdus...eli jo toinen rintatulehdus.... :headwall: No sitten perjantaina...

Yhteistyössä