Hakutulokset

  1. S

    Aamun RV-pinoa

    Rv 26 eikä minkäänmoista renkkaa tai vaivaa masuasukin kanssa. Pieni on vain kovin vilkasliikkeinen ja ilmaisee vahvasti inhonsa esim. turvavöiden suhteen. Turpiin tulee ja heti jos häntä jokin painaa tai puristaa...
  2. S

    Lapselle kavereita

    Oletko miettinyt perhekahvilaa tai jotain kerhoa? Entä jokin harrastus kuten potkupallo tai sähly?
  3. S

    Miten se Suomen kieli nyt taas kirjoitettiin?

    noin se vaan on (siis suomen kieli). Suomi maan nimenä on erisnimi, joten se sitten isolla. Miksi kirjoittaisit sen yhteen? Et varmaan kirjoita yhteen esim. pojanpallokaan.
  4. S

    KAIKKI NAISET PETTÄÄ!

    :saint:
  5. S

    KAIKKI NAISET PETTÄÄ!

    niinpä ja kaikki miehet on luotettavia ja vastuullisia selkärankaisia. Ja vasenkätiset paholaisesta ja suomenruotsalaiset snobeja ja punatukkaiset muuten vaan outoja...
  6. S

    maiharit kolmekymppisellä ja isojalkaisella naisella- naurettavaa ?

    höh, en oo kyllä ikinä ajatellu, että kenkien käytössä on joku ikäraja. Itse olen 28 ja pidän melkein pelkästään conversen tennareita...
  7. S

    R-pahoinvoinnista

    Kannattaa ainakin syödä vähän kerrallaan ja usein. Mun piti alussa syödä parin tunnin välein... Ja jo illalla kannattaa varata mehulasi yöpöydälle ja juoda se ennen kun nousee ylös! Tsemppiä sulle!
  8. S

    Yh-ystäviä

    Hei, kaipaisin elämääni ihmisiä, jotka tietävät minkälaista lastenhoito on yksin. Tarvitsisin kovasti rohkaisua ja neuvoja elämästä vauvan ja lapsen kanssa kaksin. Odotan esikkoani (rv. 26 menossa) ja sain kuukausi sitten tietää, että jäänkin yksin lapseni kanssa. Olen vasta nyt hieman...
  9. S

    Yksin odottajia?

    Hei kaikki, mä sain tuossa kuukausi sitten tietää, että minustakin tulee yksinhuoltaja. Ex-miehen olen tavannut jo 17-vuotiaana ja takana on kymmenvuotinen parisuhde. Vauvaa haluttiin yhdessä ja häntä tehtiin määrätietoisesti. Nyt sitten mies vain ilmoitti, että "suhteesta puuttuu jotain" ja...

Yhteistyössä