Hakutulokset

  1. Pirpana05

    Sikiön liikkeet loppuraskaudessa?

    Itsellä tällä hetkellä menossa rv 40+2 ja just tänään sanoin neuvolassa, että vauvelia saa jo ärsyttää, että saa sen liikkumaan ja se vaan hoki liikelaskenta ohjeita, mutta esikoiselta oli sama homma joten enpä ole ollut kovin huolissani.
  2. Pirpana05

    lähdin ihan tohkeissani eilen kesken

    \ Herääkö ne teillä muka oikeesti johonki imurin ääneen?? :kieh:
  3. Pirpana05

    Annetaan 6,5-kuinen tyttö!

    \ Meillä 2v ja 1kk ja välillä tosiaan tuntuu, että ei se afrikka nyt välttämättä niin kaukana ois... varsinkin, ku heittäytyy ihan vallattomaksi ja rikkoo tavaroita jne, mut toisaalta ei oo tähän mennessä ollu vielä ikää joka olis antanu takas yhtä paljon, ku nyt 2 veenä. :heart: :heart...
  4. Pirpana05

    Ammattikoulusta tuli tänään ilmoitus pojan karkumatkasta

    Mä olin jo yläasteella ja myöhemmin ammattikoulussa niin kova lintsaan et olis opettajilla ollu melkoset puhelinlaskut ja varmaan jännetupentulehduskin jos olis joka risauksesta soitellu perään ja lähetelly lappuja. Eipä ole meikäläisen pää mikään lukupää ollu koskaan, mutta jotenki on noi...
  5. Pirpana05

    Miten ja millon synnytykset alkanu?

    Limatulppa irtos sunnuntaina, supistukset alko tiistai-iltana, jolloin tietty heti (ekaa odotin) ampaisin synnärille, josta passittivat mut kotiin odottelemaan ja torstaiaamuna tympäännyin koko ajan jatkuneisiin supistuksiin ja sillon ottivat mut sisään, lisäsivät potkua synnytykseen ja...
  6. Pirpana05

    Naapurin lapsi "riesana"

    Valitettavaa, ettei kaikkien lasten vanhempia kiinnosta omien lastensa touhut. Monilla lapsilla käytös on varmasti huomion hakemista, kun sitä ei kotona saa, mutta ymmärrän äärimmäisen hyvin miten ärsyttävää se on! Me asutaan tällä hetkellä kerrostalossa, jossa lasten touhut on jo sitä luokkaa...
  7. Pirpana05

    bulgaria sunny beach vinkkejä

    \ Hei! Me käytiin viime syksynä siellä, kun poika oli 1v3kk. Mä olin aika tarkka pojan käsien puhtaudesta, kun oli koko ajan niitä silloin suuhun tunkemassa, joten ostin apteekista käsidesi ainetta muutaman pullon mukaan, joka olikin äärimmäisen hyvä, koska siellä on tosi harvoissa paikoissa...
  8. Pirpana05

    g: ammattisi

    Entinen ammatti matkailupalveluiden tuottaja nyt opiskelen (myös) vähän miehistä alaa, metalli ja konealan, manuaalikoneistajaksi ja yksi lapsi on syntyny 2005 ja toinen (jos hyvin menee) 2007
  9. Pirpana05

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Oulusta äiti 22, isä 25 ja poika 04/05 yv:tä saa laittaa!
  10. Pirpana05

    Isät muksujen kanssa??!! KOMMENTOIKAA!!!

    Hei ap! Tässä meidän vähän erilainen tarina... Meillä tuore isukki oli innoissaan kun poika synty, siellä se hoiti ja kylvetti sitä sairaalassa ja oli muutenkin koko ajan sen kimpussa, mutta ootas kun kotiin päästiin, niin tää oli kuin vauva olis jääny laitokselle :D Jotenki olis ilmeisesti...
  11. Pirpana05

    iltarukouksesta

    Ei lueta. Ei luettu mun kotona enkä sen koommin niitä osaa, kirkkoon liityin kun piti mennä naimisiin, silti en kiellä enkö uskois, mutta mulla tekee vaikeeta muistaa illalla hampaidenpesu, joten rukous olis jo mahdottomuus :laugh:
  12. Pirpana05

    suukottelu

    Jonnin verran, mies harvemmin suukottelee lasta, mutta halailee ja helliin senkin edestä, johtunee varmaan kotoa saadusta vähäisestä hellyydestä... :/
  13. Pirpana05

    ~KesäMassut 2007~

    Ilmoittaudun listalle :D +3.10 toinen kultahippu ja LA 14.6
  14. Pirpana05

    OYS

    \ Tää oli just ku mun suusta!!! Synnytin siellä huhtikuussa 05 ja kesäkuussa olis uudestaan meno jos kaikki menee hyvin... Mulle sattui niin P.A.S.K.A.M.A.I.N.E.N hoitaja, että jäi kyllä tosi huono mieli! Toisena päivänä mun tissit pakkautu aivan täyteen ja se hoitaja vaan repi ja repi niitä...
  15. Pirpana05

    avautumisvaiheen kestot pinoon

    Pitkä oli matka ponnistamaan... Tiistai-iltana supistukset alkoivat, lähdettiin heti synnärille, siellä sanottiin, ettei ole lähtenyt vielä aukeamaan. Annettiin nukahtamislääkettä ja käskettiin ottaa särkylääkettä ja passitettiin kotiin. Keskiviikkona tuskailin ja soittelin, että joko saa...
  16. Pirpana05

    Minkä ikäisenä olette siirtäneet omaan huoneeseen?

    6kk oli poika kun oman huoneen sai. Mun oli kanssa vaikea saada nukuttua, kun nukuin vain koiranunta ja yritin käydä töissä. Hyvin sujui kun yöt nukkui kokonaan jo pari kuukautisesta.
  17. Pirpana05

    kalaa tarpeeksi!!!

    Meillä ei tuu koskaan laitettua kalaa ja tästä syystä ostin pojalle 1,5v kalaöljykapseleita apteekista, sanoivat, että jos yhden antaa päivässä niin riittää/on sopiva annos tuon ikäiselle.
  18. Pirpana05

    Kaikille naisille

    Auttaisiko jos lähestyisitte naisianne aivan erilailla kuin normaalisti? Ette tekisi mitään niinkuin yleensä.. Joskus ainakin itsestä tuntuu, että jos mies etenee aina samalla tavalla ja koskee samoihin paikkoihin, niin menee halut, mutta jos edes vähän on erilaista niin tuntuu heti, että mies...
  19. Pirpana05

    Mitä haluaisit, mutta et saa?

    \ Mä voin yhtyä tähän! :snotty:
  20. Pirpana05

    1v3kk onko tää jotain hankalaa ikää?

    Meillä 1v4kk poika ja ihan sama juttu! Mikään ei kelpaa, joka asiasta huudetaan ja sit kun se ei uskalla kävellä ilman tukea niin KOKO AJAN täytyisi taluttaa!!! Hetkeksikään ei saa jättää huomiotta ja heti jos selkänsä kääntää on tekemässä ilkeyttä! \|O Onneksi yöt on vielä (toistaiseksi)...

Yhteistyössä