Hakutulokset

  1. mismina

    G: Saako lapsesi sanoa vanhempiaan mutsiksi ja faijaksi?

    Saa sanoa. Mä olen mutsi, mude, äiti, äitee, mamma ja mama ainakin. Voi olla enemmänkin nimityksiä. Joskus kutsuvat mua myös nimellä tai lempinimellä, riippuu ihan tilanteesta.
  2. mismina

    G:Kuinka moni jättäisi lapset isälleen ja alkaisi vkl-äidiksi?

    Ei käynyt edes mielessä koskaan. Mä olen aina ollut yksinhuoltaja ja hyvä niin.
  3. mismina

    Miten psykiatrista apua saa?

    Terveyskeskukseen lääkärille ja sieltä lähetteellä eteenpäin. Ellei sun kotikunta ole sellainen, johon saa ajan psykologille ilman lähetettä (Seinäjoella esimerkiks saa, numero on netissä jokaisen ulottuvilla).
  4. mismina

    Kenet palstalaisen olet tavannut livenä?

    Kerpeleen.
  5. mismina

    Miehet on sikoja

    En mä usko että kyse on sukupuolesta, enemmänkin ihan yksilötasolla tuo sitoutumattomuusongelma.
  6. mismina

    Juon yksinäni. Muita?

    Musta tuntuu, että sinkut ei niin mielellään juo yksin, nehän saa olla yksin muutenkin riittämiin. Mutta jos on kumppani, niin yksin ryyppääminen on joskus ihan parasta. Mä voin juoda alkuillan yksin, mutta sit lähden baariin katselemaan mitä siellä on. Monesti haen jotakuta tanssimaan ja joskus...
  7. mismina

    G: Parasta päivässäsi?

    Pitkä keskustelu mun uuden kämppiksen kanssa :)
  8. mismina

    Juon yksinäni. Muita?

    Musta tuntuu, että kun meen yksin, niin tutustun ihmisiin, kaverin kanssa keskittyy siihen kaveriin, ja kynnys puhua muille on paljon suurempi. Mullekin tullaan juttelemaan enemmän kun olen liikkeellä yksin.
  9. mismina

    Juon yksinäni. Muita?

    Mä en tajua, miks välittää siitä mitä muut puhuu. Kivempi se on mennä johonkin missä on muitakin kuin istua yksin kotona juomassa.
  10. mismina

    Juon yksinäni. Muita?

    Meinaatko olla koko illan kotona?
  11. mismina

    Toisen kuvien/tekstin lainaaminen..?

    Tekijänoikeus – Wikipedia Googlaamalla löytää ihan lakitekstiä netistä, ja sieltä löytyy ohjeistusta asian suhteen.
  12. mismina

    Laihdutan. Ottaako siideriä vai viiniä?

    Olisko viini parempi jos jotain välttämättä haluaa ottaa. Oikeasti mikään alkoholi ei sovi laihduttajalle.
  13. mismina

    Mitäs lasissa, tuopissa, mukissa?

    Karhun kolmosta. Lasipullosta.
  14. mismina

    Junassa kuultua

    Äiti varmasti tiesi paremmin, miten lasten kanssa tulee toimia. Mutta tuohon diagnoosin taakse piiloutumiseen sanoisin, että moni aikuinen tekee sitä. Kun on tietty diagnoosi, ei edes tarvitse yrittää käyttäytyä kuten "pitäisi" vaan voi tehdä mitä tahtoo. Lapset tuskin osaavat omaa käytöstään...
  15. mismina

    RIP Gösta

    Leevi And The Leavings: Mutta viereesi nukahdan - YouTube
  16. mismina

    RIP Gösta

    Gösta ja Juice oli kyllä molemmat hyviä sanoittajia !! Suomi on menettänyt niin paljon.
  17. mismina

    RIP Gösta

    Leevi and the Leavings - Turkmenialainen tyttöystävä - YouTube "Tyttären vaimo" olis ollu varmaan enemmän mun biisi, mutta sitä ei oo. Tykkään tämän sanoituksesta :)
  18. mismina

    lapsen pyörä mukaan junaan

    Polkupy Tuolla on ohje. Löytyy VR:n sivuilta, yllätys.
  19. mismina

    Olisko kuvia tatuoinneista?

    Mun mielestä on aika viehättävää "maalailla" toisen tatuoinnit uudelleen joko sormella tai siveltimellä piirtäen. Sellaista pientä paijailua ja hellimistä sekin <3 Tosi monella on tatuointeja nykyisin, huomasin sen kesän festareilla ollessani.
  20. mismina

    Voisitko ottaa ulostesiirteen parantuaksesi ripulista?

    Antibioottiripuliin löytyi tehokas lääke: ulostesiirre - Tutkimukset - Tiede - Helsingin Sanomat

Yhteistyössä