Hakutulokset

  1. M

    Gastroskiisi

    Moikka kaikki! Onhan täällä taas tapahtunut! ONNEA Johannalle ja perheelle pienokaisesta ja ihanaa kuulla että nuo huolet ovat taas ohi ja kotiinpaluu jo siintää lähellä! Minä ainakin voin osallistua tapaamiseen jos joku haluaa! Meillä siis tuo 2,5v gastroskiisipoika Nuutti! en paljon tätä...
  2. M

    Gastroskiisi

    Hei Marvin!! Minulle voit laittaa vaikka meiliä minttu123@gmail.com niin voin kertoa meidän perheen stoorin:) Meillä siis gastroskiisipoika joka täyttää tammikuussa jo 2 vuotta ja on ihan terve poika nykyisin:) VOIMIA raskausajalle!!!!
  3. M

    Gastroskiisi

    Heippa Tipsukoolle!! Minullekkin voit tosiaan meilailla ihan yksärinäkin jos haluat, meili on minttu123@gmail.com Minulla siis poika 7kk ikäinen ja täysin terve lapsi nykyään! ei uskoisi että on ollut gastroskiisi hänellä. Juurikin tänään oli kipalo poikansa kanssa kylässä ja niin ne...
  4. M

    Gastroskiisi

    Moikkis Kipalo! Ihanaa kuulla että teillä on hyvin asiat! Mulla tänään 31+0 jo! Ensi viikolla on ultra äitipolilla, jännittää taas ihan sikana että onko siellä muutoksia ja koska oikein synnytän! =) Mulla on selkäkipuja joo, mut saikku on auttanut..iltasin on vaikeinta. Mut siis tosi...
  5. M

    Gastroskiisi

    Kipalo mitä sulle kuuluu? Mikä vointi ollut ja onko ollut sikiöseulantoja? Mulla on seuraava aika jo äitipolilla marraskuun lopulla.. Tarkkaa aikaa en oo vielä sieltä saanut. Nyt ollaan jo 30viikolla et alkaa jo pikkasen jänskää ku ei oo kauaa synnytykseen kun se kuulemma käynnistellään jo...
  6. M

    Gastroskiisi

    Panpula otan osaa :'( Tuntuu pahalta enkä tiedä mitä sanoa :(( Hirveitä uutisia täällä luettavana! Ihan hiljaiseksi veti tuo "uutinen"..... Toivon sinulle ja perheellesi paljon voimia tänä raastavana aikana :hug: Ihan varmasti teitte oikean päätöksen, pienokaisen elämä masun...
  7. M

    Gastroskiisi

    Heippa kaikille!!! Ultrassa oltu äsken =) Vihdoin ja viimein kun tuntuu että viime kerrasta on niin kauan aikaa jo! Tänään siis rv 28+1. Pojalla kaikki ennallaan, painoa oli jo 1055grammaa :heart: Iso mies jo ja hirveetä potkimista oli koko ajan! Se on muutenkin tosi aktiivinen, koko ajan...
  8. M

    Gastroskiisi

    Moikka pitkästä aikaa! Kiva kuulla panpula että lapsivesipunktio ei ollutkaan niin kamalaa kun pelkäsit! Nimittäin musta se kuulostaa ainakin tosi epämiellyttävältä toimenpiteeltä..varsinki ku inhoon neuloja. :/ Kauan niissä tuloksissa menee? Varmaan jännittävää aikaa ootella niitä... No...
  9. M

    Gastroskiisi

    Heips!!! Panpula miten meni lapsivesipunktiossa? Mua pelottais se ihan kamalasti..jätettiin siis menemättä siihen. Viime pe oli taas ultra, kaikki oli ennallaan:) Poika näytti hyvinvoivalta ja suoli oli samanlainen eli ei ollu turvotusta eikä mitään. Tosi ihana kasvokuvakin saatiin :heart...
  10. M

    Gastroskiisi

    Tänään oltiin taas ultrassa, ja siellä kaikki OK =) Poika on kasvanut hienosti ja gastroskiisi vaan varmistui, ei luojan kiitos ole napatyrää! Kaikki oli samalla mallilla kuin viimeksikin. Seuraava ultra on sitten 30.10. Saatiin iiiihania kasvokuvia! Se näyttää jo ihan pieneltä...
  11. M

    Gastroskiisi

    Toi on just niinku pahinta et jos joku asiasta tietämätön kattoo ja antaa arvioitaan :/ Panpula missäpäin asutte? Me ainakin tosiaan ollaan tykätty Helsingin naistenklinikan asiallisuudesta ja hoidosta. Asiat sanotaan niinkuin ne on ja tarvittavat lääkärikäyntiajat on järjestyneet...
  12. M

    Gastroskiisi

    Moikka Kipalo! Surullista että näitä tapauksia vaan tulee lisää. Mutta toisaalta helpottavaa, emme ole yksin!!! Millä mielellä olette noin muuten olleet nyt kun tiedätte gastroskiisista ? Onko teillä ollut jo perinnöllisyyslääkärin vastaanotto meilahdessa? Se on tosi hyödyllinen ja me ollaan...
  13. M

    Gastroskiisi

    Hei Leela. Kiitos rohkaisevista sanoistasi =) Me ollaan jo alkujärkytyksestä toivuttu ja ollaan ihan positiivisella mielellä asian suhteen! Voisi tosiaan olla pahemminkin, esim napatyrää tms. Kävimme jo ekassa sikiöseulannassa ja perinnöllisyyslääkärin vastaanotolla. Saimme tietoa ja...
  14. M

    Gastroskiisi

    Heippa Panpula ja muutkin! Saimme eilen tietää että meillekkin tulossa gastroskiisilapsi. Olen viikolla 21 ja saimme tietää vasta nyt.. Luojan kiitos menimme rakenneultraan! Nyt meillä on perjantaina lääkäriaika lastenklinikalle jossa saamme lisätietoa ja pääsen jatkotutkimuksiin. Olo alkaa...

Yhteistyössä