Hakutulokset

  1. H

    Hyvästien jättö yritys

    Olen palstaillut pitkään, jo vuosia, välillä enemmän, välillä vähemmän Mutta olen ollut "oma itseni" toisella nikillä, keskustellen ketjuissa joissa aiheena lapset. Viime syksynä elin kriisiin aikaa, elämässä oli tapahtumassa paljon muutoksia. Yksi ilta vaan loin nikin "hiljalleen" ja tein...
  2. H

    Muuttoavustusta sossusta?

    yksinäinen saa 100?
  3. H

    mitähän ajattelisi

    kääk kun alkoi jännittämään :D
  4. H

    mitähän ajattelisi

    opiskeluaikana olin työharjoittelussa vähän aikaa eräässä firmassa. Työharjoittelu jäi kuitenkin kesken kun minua tarvittiin enemmän omalla työpaikallani. Tuo firman pomo olisi kuitenkin halunnut pitää minut, mutta en tahtonut jättää omaa työpaikkaani pulaan. Nyt kävin katsomassa...
  5. H

    Miten käytetään tupperwaren sipulileikkuria?

    siis saa raa'an porkkanan...ei tule tietenkään raastetta mutta sellaista rouhetta
  6. H

    Miten käytetään tupperwaren sipulileikkuria?

    :x no johonkin ruuanlaittoon ok, mutta esim salaattiin on nämä aivan liian vetisiä
  7. H

    Varatun kanssa seksisuhde, jos pää ei kestä?

    Elämä on.... :headwall: :headwall: :headwall:
  8. H

    Onko kaikilla muilla mese paitsi mulla?

    mulla on mut silti olen dino kun en osaa sitä kunnolla käyttää en esim ymmärrä mistään kimpparupattelusta mitään :saint:
  9. H

    sekoan täysin

    just oli rintatulehdus, monta päivää 40 asteen kuume....juuri siitä toivuin niin nyt taas nousee kuume, muuta oiretta ei ole kuin jäseniä särkee luihin asti.
  10. H

    jos kuolisit nyt

    koska haluan olla vastaanottamassa kun omat lapseni aikanaan tulevat perässä :heart:
  11. H

    Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

    saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailette :D
  12. H

    Harmittaako sua eräs palstailija, kun menin poistamaan sut feissarista?

    En tarkoittanut syyllistää ketään enkä myöskään puolustaa...yleensä vain ihmettelen miten ihmiset viitsii (osaltaan myös uskaltaa) hyväksyä täysin tuntemattomia kaverikseen. Tyttärellänikin on yli 300 kaveria eikä todellakaan ole tavannut kuin murto-osan tuosta. Aika uhkarohkeaa kun joukossa voi...
  13. H

    Harmittaako sua eräs palstailija, kun menin poistamaan sut feissarista?

    kyllä minä tutustun ihmisiin ihan jossain muualla kuin facebookissa ja kun olen ensin tutustunut niin sitten voin hyväksyä/pyytää kaveriksi. Täysin tuntemattomia en hyväksy faceen jossa kerron kuitenkin henkilökohtaisiakin asioita ja laitan valokuviani perheestäni. tuntemattomia voi hyväksyä...
  14. H

    Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

    oon 36-v ja vielä ainakin harrastan :D
  15. H

    sekoan täysin

    nyt se sit tapahtuu, sekoaminen olen taas tulossa kuumeeseen, en jaksa :o :/ :(
  16. H

    Harmittaako sua eräs palstailija, kun menin poistamaan sut feissarista?

    varmuuden vuoksi kaikki palstalaiset pois...miksipäs ei..miksi edes hyväksyä kaveriksi ihmisiä joita ei oikeasti tunne?
  17. H

    Miten käytetään tupperwaren sipulileikkuria?

    ravistele välillä leikkuria
  18. H

    Miten käytetään tupperwaren sipulileikkuria?

    päääätön nyt hiljaa :D minipikakokki on huippu ja uusi punainen yrttileikkuri on vielä huipumpi eli juuri se "perämoottori" versio missä kolme terää.... noissa riittää kun sipulin halkaisee kahteen osaan, jos kovin iso sipuli niin sit neljään osaan. Saa kätevästi tehtyä myös...
  19. H

    mesessä keskustelu

    tilapäivityksessä voisi olla vielä että "juttelen toisen kanssa" :D varattuna voit olla varattu vaikka kännykkään tai lapsillesi... poissa olet poissa koneelta...
  20. H

    mesessä keskustelu

    Minustakin on jotenkin kohteliasta vastata huuteluun ja sanoa että juttelen toisen kanssa kuin olla vastaamatta mitään. (tietty aina ei voi vastata jos mese jäänyt päälle mutta olet koneelta poissa, mutta kun palaa koneelle voi huikata moikat) Vähän aikaa menee kyllä useammankin kanssa yhtäaikaa...

Yhteistyössä