Hakutulokset

  1. F

    Vieläkö täällä on tuttuja?

    Muistin näköjään vielä vanhat tunnukseni ja loggaduin tänne kurkkimaan tosi tosi pitkästä aikaa... Vieläkös täältä löytyy tuttuja vai onko väki vaihtunut? Ainakin Sintturan ja Jaanuskan pongasin tuosta etusivujen kommenteista. Hyvää kesää teille kaikille! =) :flower:
  2. F

    Iloista ja ihanaa pääsiäistä!

    KÄykö teillä pääsiäiskukko tai -pupu tms? Mulla olis tuossa kassillinen koristeita ja vähän namujakin, mitä pitäis piilotella huomisaamuksi lasten haettavaksi. Kaikille arvon rouvat! (siviilisäätyyn katsomatta) :flower: =)
  3. F

    Naisten kanava Ava

    Tuleekos siitä ilmaispäivä huomisen naisten päivän kunniaksi? Ukko reissussa. Ajattelin, että vois tutustua naisten hömppään oikein kunnolla =) Onko joku jo hankkinut kanavan?
  4. F

    Oletko joutunut katuväkivallan uhriksi?

    Tulipahan tämmöinen aihe mieleen. Itselläni on yksi ikävä läheltäpiti tilanne menneisyydessäni. Kävelin pimeässä iltavuorosta kotiin ja vastaantuleva auto pysähtyi äkkijarrutuksella kohdalleni. Aivan viime tipassa pelastauduin perääni juoksemaan lähteneiltä miehiltä. Ennen tuota olin...
  5. F

    Koh Samui

    Kuka käynyt, mitä mieltä, millainen paikka? Suosituksia? Juu, tiedän thaiklupin, mutta saiskos jonkun sanan tätäkin kautta? =)
  6. F

    Mieheni on sairaalassa

    ... toisen naisen rinnalla, pitelee tämän kättä! Kyseessä asiakas, joka joutui tapaturmaan. Meiltä saa hyvää palvelua tilanteessa kuin tilanteessa! =)
  7. F

    Miehen antama lahja

    Jos miehesi antaa sinulle kalliin korun lahjaksi, mutta siinä on jotain, mistä et pidä, pyydätkö häntä vaihtamaan lahjan vai otatko tyynesti ja onnellisena vastaan? =)
  8. F

    Lasten pesut ja vaatteidenvaihto

    Tulipahan tällaista mieleeni kysellä, että miten teidän lapset peseytyvät tai siis kuinka usein ja miten usein he vaihtavat vaatteita? Meillä lapset pesevät kasvot, kädet, pyllyn ja hampaat joka aamu ja ilta. Suihkussa/kylvyssä/saunassa käydään 2-3 krt/vko ja hiukset pestään silloin...
  9. F

    Taloustutkimus: Suomi tänään 2008

    Onko muita valioluokan mallikansalaisia valikoitunut tästä porukasta tähän tutkimukseen kuin minä? :D
  10. F

    Hyvää ystävänpäivää!

    Hyvää ystävänpäivää kaikki ihanat naiset! :flower: :heart: =) T. FW
  11. F

    Oi wau...

    ... Mitäs hienouksia täällä palstalla nyt on tehty? Kiva sininen väri ainakin =)
  12. F

    Etelässä rapaa?

    Tuli mieleen missikisojen päiväkotikohtauksesta ja niistä lasten ulkoleikeistä, että onko totta tosiaan siellä etelässä musta ja märkä maa? Aika toivottomalta näytti se kuratouhu.
  13. F

    Kutsu esikouluun

    Haikea päivä tänään. Esikoiselle tuli kutsu esikouluun... Siinäkö se varhaislapsuus sitten hujahti... :'(
  14. F

    Adaptation - minun versioni, illan leffa

    Onko joku katsonut? Onko hyvä? Erinomaiset arvostelut on saanut lehden mukaan. Mies reissussa ja illalla ajattelin ottaa lasin punaviiniä tipattoman tammikuun päätyttyä ja katsella telkusta jotain viihdyttävää.
  15. F

    Talvihaalarit

    Olisin tänään ostanut lapsille uudet talvihaalarit, mutta eihän siellä enää mitään ollut. Kauheita räikeitä värejä tai sit synkistä synkempiä, tummanruskeita ja mustia. Pitänee ostaa uudet vasta ensi talvena normaalihintaan. Missä vaiheessa teidän muksuilla muuten on vaihdettu kaksiosaisiin...
  16. F

    Kiitos äiti

    Meidän vajaa 4v tyttö yllätti äitinsä tänä aamuna täysin. Pesin joka aamuiseen tapaan tytön pyllyä vessanpöntöllä, kun tyttö sanoi: "Ihana äiti, kiitos äiti, että peset minun pyllyn!" Olipa täydellisen yllättävä veto :D
  17. F

    Eka vapaapäivä

    Mies aikoo pitää huomenna ekan vapaapäivän tälle vuodelle. Ihanaa. Laitetaan perinteinen englantilainen "sunday lunch" ja kutsutaan muutakin väkeä syömään =)
  18. F

    Rattijuoppo

    Mies sattui tänään rattijuopon kanssa kohdikkain. Kävi kyllä onneksi niin, että juoppo oli jo autoineen ojassa. Mies pysähtyi ja tarjosi apuaan, kunnes tajusi, että toinen oli niin änkyröissään, ettei kyennyt mihinkään. Mun mies totesi, että käy hakemassa lisäapua, jatkoi matkaansa ja soitti...
  19. F

    sax3kax2

    Hei, utelisin vähän, jos saan...? =) Millä nimimerkillä ennen kirjoittelit? Olet p-suomesta, mistä täältä? =)
  20. F

    Etsitään kadonneita ystäviä

    Kävin varastamassa idean tuolta mitäs nytistä. Jos tässä ikäluokassakin olis menneisyyteen jääneitä ja kadonneita kaivattuja ystäviä? Itse haluaisin yhteyden ainakin Jaanaan (raumalta ) ja Eevikseen (itä-suomesta ), joiden kanssa kävin keramiikkakoulua 80-luvun lopussa sekä Tuulaan...

Yhteistyössä