Hakutulokset

  1. A

    Keskustellaanko teillä isommista ostoksista vai saako ostaa "ilmoittamatta"?

    Mikäli pystyy hoitamaan oman osuutensa asumisesta, ruuasta yms. niin ei tarvitse keskustella isommistakaan ostoksista...
  2. A

    Vuosi seksiä, ei tuloksia, pääsenkö hoitoon?

    Ei kai lääkärit voi luvata, että "hoidoilla on mahdollista lapsi saada"... munanjohtimien aukiolo ja ovuloiminen voidaan tietysti tutkia, mutta eipä se vielä takaa lasta. Kunnallisella puolella pääsee tutkimuksiin tuon vuoden yrittämisen jälkeen, mikäli terveyskeskuslääkäri katsoo, että...
  3. A

    Onko onnittelumalja aina alkoholipitoista?

    Jos nyt noin huonosti pääsee käymään, niin voihan se lasin ottaa käteen ja nostaa ilmaan ja olla ottamatta huikkaa... eipähän ainakaan tartte seistä tyhjin käsin.
  4. A

    Vuosi seksiä, ei tuloksia, pääsenkö hoitoon?

    Mitä sä haluaisit, että siellä tutkitaan? Mielestäni ne lapsettomuus"tutkimukset" kun aina johtavat myös kohti hoitoja eli kulkevat niinsanotusti käsi kädessä eikä toista voi oikein irroittaa toisesta.
  5. A

    Uudet rintsikat painaa, missä vika?

    Tämä isorintainen (75E) ei kyllä tiedä mistä puhut. Osta sopivat liivit, niin ei käy noin.
  6. A

    Paljonko keittiöremontti maksaa?

    5000 --> ja vain taivas on rajana.
  7. A

    Voihan lastenasiat sopia ennenkuin ero astuu voimaan?

    No voihan sitä muuttaa erilleen vaikkei koskaan eroaisikaan, kukapa tuota kieltäisi :) Mun isovanhemmatkin asuivat 25 vuotta erillään eivätkä koskaan eronneet... liitto päättyi sitten toisen kuolemaan.
  8. A

    Yritysjuridiikkaa opiskelemaan paskalla kielipäällä?

    Siellä luetaan virkamiesruotsi ja samantasoinen enkku. Kumpikaan ei mitään kielitiedettä. Meidän kurssilla jopa yli viiskybäset, joskus kansakoulussa muutaman vuoden ruotsia lukeneetkin, on sisulla ne kurssit läpäisseet :)
  9. A

    Kysymys myyjille (palvelun tasosta)

    Erään ison tavaratalon myyjäthän on ihan legendaarisia tuossa ihmisten lokeroinnissa :)
  10. A

    kädenvääntöä autoni huollosta

    Huollatan itse, miten se mies voisi tietää koska kilometrit tulee mun autossa täyteen...
  11. A

    tampereen omena hotelli

    Hämeenkatu 7.
  12. A

    Ei sellainen ihminen VOI_OLLA_VÄSYNYT

    Lapsetonkin ihminen voi olla väsynyt. Me ollaan niin erilaisia.
  13. A

    Pitopalvelu/ruoka-alan ammattilaiset? Kysymys ruokien säilyvyydestä helteellä?

    Maito hapantuu tosi nopeesti vaikka olis kylmäalustalla (en ole ammattilainen, mutta seurasin yksi päivä vierestä: puoli tuntia kylmäalustalla ja maito meni kököille kahvissa)
  14. A

    G: Sisälämpötila?

    24,2
  15. A

    Tamperelaiset/ lähiympäristöläiset! Hotelleista yms. kysymyksiä.

    Peesi. Ei mulla ainakaan tamperelaisena ole mitään käsitystä Tampereen hotellien aamiaisista.
  16. A

    Miten hääkutsuun että ei lapsia kiitos

    Laitat kutsuun niiden nimet jotka kutsutaan.
  17. A

    Ajatelkaa jos ei tulis vettä kraanoista

    Kyproksella saa kuulemma vettä raanoista joka kolmas päivä.

Yhteistyössä