Hakutulokset

  1. L

    Kaksio & vauva

    Me asutaan kohta 4kk ikäisen vauvan kanssa 54,4 neliöisessä kaksiossa ja hyvin mahdutaan. Meidän makkariin mahtuu meidän sänky, pinnasänky, hoitopöytä ja pieni lipasto. Vaunut mahtuu säilyttämään sisällä hyvinki tossa pikkusella käytävän pätkällä. Niin kauan kun poika nukkuu pinnasängyssä niin...
  2. L

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    muistaakseni yk5 tärppäs. Yhistelmäpillereitä söin jonku 4v ja lopetettua ne kiertoki pysy melko säännöllisenä siihen asti, että tulin raskaaksi.
  3. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Heipparallaa pitkästäaikaa! Minä oon kyllä niin laiska kirjottelemaan tänne :D Ihanaa kun masu rupeaa jo olemaan melko pyöreä <3 ei kyllä jää enää kellekkään epäselväksi että oon raskaana. :D Jokos teillä on masut tullu esiin? lähihoitaja89 ja masuasukki 16+5
  4. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Minäki oon jo vähän silmäilly mammahousuja, mutta vielä ei tarvi ostaa :D Tänään kävin neuvolalääkärillä ja kuunneltiin sydänääniä. Sieltähän se jumputus kuului <3 En muistanu ottaa sikainfluenssaa ollenkaa puheeksi ku jännäsin vaan sydänääniä, että kuuluukohan ne. Eikä terveydenhoitaja...
  5. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Mun pitäs vielä pariviikkoa jännätä lääkärikäynnille, jossa kuunnellaan sydänääniä. 3 viikon päästä on sitten eka ultra. Kauheen nopeesti on jo kuukausi mennyt.. jospa se loppuaikakin menee nopeasti.. Malttamattomana jo odotan, että maha alkais kasvamaan. :D Onkos teillä ollu minkäläisia...
  6. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Pääsimpä minäkin tänne pitkästä aikaa kirjottelemaan.. Viikonpäästä eka neuvola ois.. Odotellaan jo miehen kans kovasti. :) Mitenkäs olette voinu? Mulla on tänään ensimmäinen päivä viikkoon, ettei ole pahoinvointia ollut ollenkaan. =)
  7. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Kiva kun tänne on tullut lisää porukkaa. :p Minäki odottelen innolla ensimmäistä neuvolaa, ois tuossa vajaan kahden viikon päästä aika.. mulla tällähetkellä viikkoja 5+6 laskureiden mukaan. Julle89 miten kävi? :p
  8. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Varmaan tulee meidänki vanhemmille olemaan melkonen järkytys aluksi. :p
  9. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Mulla olis tasan 3 viikon päästä ensimmäinen neuvola. Nimiä ei vielä olla kauheesti mietitty. Mies nakkelee huumorilla vaikka ja mitä :D Joko ootte kertonu molempien vanhemmille raskaudesta?
  10. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    katto vähä aikaa hiljaa tikkua ja kysy oonko raskaana. Kyllä hymy lehahti naamalle :D siis hyvin otti uutisen. Pitää ensiviikolla soitella terveyskeskukseen. :)
  11. L

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Heip! Täälläkin olisi yksi vuosimallia -89 plussannut. Saimpa melkoisen yllätyksen tänään vessassa :D Nyt odottelen, että tuo mies heräilis, että voisi uutisen hänellekkin kertoa. Saapa nähdä mitä tuumailee..?!

Yhteistyössä