Hakutulokset

  1. A

    Saako toiselta vaatia painonpudotusta

    On väärin.
  2. A

    Vauva söi kakkaa :(

    Ei oo mitään haittaa.
  3. A

    Hurjaa ajatella et mä oon 23v ja meillä lapsi luku täynnä

    Ai vaikka mä niitä en mielipiteideni perusteella pääteltynä sun mielestä osaa edes hoitaa?
  4. A

    Facebookista kysymys

    Käyttäjätili->käyttäjätilin asetukset->poista käytöstä
  5. A

    Hurjaa ajatella et mä oon 23v ja meillä lapsi luku täynnä

    Mulla on siis ihan syykin siihen. Mun omat vanhemmat on eronnut silloin kun olin 2v ja en ikinä halua lasteni joutuvan kokevan sitä vaihtuvien isä./äitipuolien pyöritystä jota itse olen joutunut katsomaan. Tällä hetkellä molemmat vanhempani ovat kolmannessa avioliitossaan.
  6. A

    Hurjaa ajatella et mä oon 23v ja meillä lapsi luku täynnä

    Eli ihmisen on pakko olla liian nuori jos uskoo tosirakkauteen? Sustakin kyllä huomaa että olet vanha kun olet noin helvetin kyyninen!
  7. A

    Hurjaa ajatella et mä oon 23v ja meillä lapsi luku täynnä

    Mä menen naimisiin vain kerran. Tuo mies on mulle se ainoa oikea ja jos tässä suhteessa jokin menee vikaan niin en miestä tarvitse ollenkaan.
  8. A

    Hurjaa ajatella et mä oon 23v ja meillä lapsi luku täynnä

    Niinhän se on. Mäkin olen 23 ja 22-vuotiaana tuli lapsiluku täyteen. 3 riittää ihan hyvin. :)
  9. A

    lapsen ikä ja rattaat

    Meillä 2v6kk ei käytä paitsi silloin jos mennään sellaiseen paikkaan etten halua että juoksee koko ajan ympäriinsä. :D
  10. A

    Voiko NAN 1 jauheesta tehdä valmista maitoa illalla yösyöttäjä varten?

    Keitä vesi ja laita pulloissa jääkaappiin mutta sekoita se jauhe sinne vasta kun lämmität sen veden syötön aikaan.
  11. A

    JOS minä en tekisi mitään, niin

    Mä pistäisin ukon pihalle.
  12. A

    Mitä mieltä nimestä Veeliks?

    Joo ei.
  13. A

    Millä tään synnytyksen saa oikein käyntiin...?

    Ei saa millään, käynnistyy kun käynnistyy.
  14. A

    Hyvàt poliisisarjat

    Toinen muistaakseni. Alkoi 3 (?) viikkoa sitten. Eipäs ollutkaan kuin kolmas.
  15. A

    Söisittekö huomenna lohta, joka

    Kyllä mä söisin.
  16. A

    auttakaa.ei jaksa enää tota huutoo ja kätinää..

    Jos vaikka antaisit supon ja katsoisit jos se auttaa.
  17. A

    Kysymyksiä ihan vastasyntyneen ja vähän vanhemman vauvan neuvolakäynneistä...

    Meillä kolmeen neljästä neuvolasta ei oo saanut vaunujen kanssa mennä sisälle edes. Eli tuo ei toimi kaikissa neuvoloissa.
  18. A

    Kysymyksiä ihan vastasyntyneen ja vähän vanhemman vauvan neuvolakäynneistä...

    Mun mielestä turvakaukalo on ollut kätevin mutta jos olen kävellen mennyt niin olen vaunuista pois oton jälkeen kantanut ihan sylissä(vaunut kun pitää jättää ovelle). Kyllä se siinäkin menee mutta esim. vessassa käynti on hankalaa sen jälkeen kun ei saa lasta laskettua mihinkään.

Yhteistyössä