Hakutulokset

  1. Jeputti

    Pupujen synnytyksestä tietäviä paikalla?

    Meillä on ollut monta poikuetta ja ei muistaakseni oo ollut sellasta tilannetta että veren vuoto jatkuis. oletetaan siis että pupu on synnyttänyt ja poikaset luultavasti syöty.meillä on kyllä tullut yhdelle pupulle keskenmeno ja se oli kyllä aika ällöä kun niitä sikiöitä löyty kuolleena ja...
  2. Jeputti

    Plussasin just!!!!

    Paljon onnea!!! :heart:
  3. Jeputti

    G: Kuinka kauan yrititte ensimmäistä lastanne?

    meillä meni vähän yli vuosi
  4. Jeputti

    Koskakohan Laihialla alkaa sikainfluenssarokotukset?

    meillä nuo ilmoitti vasta tänään että huomenna alkaa rokotukset. ja senkin tiedon sain kattoo nettisivuilta kun ei paikallislehdissä lukenut vaikka piti. aika huonoo infoo mun mielestä. ja kun noi rokottaa vaan perjantaihin saakka.
  5. Jeputti

    Montako kummilasta sinulla/teillä on?

    Mulla on kolme, kaks poikaa ja yks tyttö
  6. Jeputti

    Muilla päiviä jolloin ei huvittas tehdä yhtään mitään?!

    täällä kans. yleensä touhuun päivän aikana kaikkee mitä kerkeen,mut nyt ei kyllä huvita ollenkaan. oon rv.27 nyt ja eilen oli niin inhottavia supistuksia ja mahakipuja, et jos sitä tänään vaan olis ja lepäis. :)
  7. Jeputti

    mitä te kokkaatte nyt päivälliseksi?

    Kanankoipia, riisiä currykastikkeella ja vihanneksia.
  8. Jeputti

    *~Kissa ihmiset (galleria)+juttuja~*

    meillä on kolme kisua. Chili ja Kovu (2,5v) ja (Romeo 1,5v) Chili on maatiainen ja Kovu on puoliksi norjalainen metsäkissa. Roomeo on sitten näiden kahden poika, joka pidettiin pentueesta. Chili on steriloitu, ja pojat joutuu tyytymään samaan kohtaloon jossain vaiheessa :) kilttejä kisuja ja...

Yhteistyössä