Hakutulokset

  1. R

    Relaatio 33. auki \o/

    Energiajuomamerkki löytyy sanoista Euro Shopper. Näin niinku suoraan sanottuna :D
  2. R

    Relaatio 33. auki \o/

    tämä ei siis ole mikään varsinainen energiajuomamerkki, vaan euroopan kaupoissa myytävä tuotemerkki, vähän niinkuin Rainbow S-kaupoissa. Nuoriso vaan kutsuu firman energiajuomaa tällä nimellä. Jotain hyötyä teinien kanssa työskentelystä :)
  3. R

    Relaatio 33. auki \o/

    Mä sain auki tuon ener ju 2, se on se edullinen tuotemerkki jota myydään K-kaupoissa. Tuotemerkki käsittää siis muitakin tuotteita kuin ener ju:n :)
  4. R

    Relaatio 33. auki \o/

    Onko kenelläkään Siipi 3+4 Omena 13 Hillofirma 9 J..nsuu 4 Oi.. 9 Mak.... 10 Jär.. 12 6 V..lma 7 & 9 V..lma 5 Biol.... 4 Oon totaalisessa jumissa näiden suhteen, en pääse mihinkään :headwall:
  5. R

    Relaatio 33. auki \o/

    Selvisikö firman nimi? Jos ei (eikä mistään löydy), niin yhdistä "se mitä tapahtuu esim. vedelle kun hellanlevy on isolla" ja "iso, vanha talo". Vastaus on muodossa "mitä tekevä mikä". Ja anoppia ja miniää yhdistävä linkki on musta lemmikkikoira. Muumeista löytyy saman niminen tyyppi. Ai...
  6. R

    Relaatio 33. auki \o/

    Mä tarvisin apua seuraaviin: Tahdon asia: bi... 10+5 bi... 4 A-L H... 7 Di... 7 Apple: Om... 13 Dr... 9 Tampere: Pääsanasta 11 Va... 4+5 Oi... 7+6 As... 7+6 Tässä vinkkiä Tahdon asiaan: H..R.. 7+7 Firma, jonka H.R perusti M..P.. 8+6 Tämän teoksen nimi löytyy "toista...
  7. R

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Moikka! Olipa hyvä ketju, tuli luettua hartaasti ja ajatuksen kanssa alusta loppuun :) Täällä 27-vuotias ex-yrittäjä ja ex-vauvakuumeinen =) Yritys alkoi 2,5 vuotta sitten, kemiallisia on vilkkunut testeissä. Tutkimuksia tai hoitoja ei ole ollut mukana. Päätimme miehen kanssa jo alkuvaiheessa...
  8. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Täytyy valitettavasti ilmoittautua negan merkeissä. Eipä tullut plussaa, ei :( Eli mut voi poistaa kokonaan listalta. Alkais nyt vielä ne s*tanan menkat niin pääsis tästäkin vaivasta. Nyt vaatimaton 6 viikkoa täynnä tätä kiertoa. Iloista ja onnellista odotusta teille kaikille, ja valtavan iso...
  9. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Minä taas päivittelen kuulumisia.. :) Menkkoja ei vieläkään, pientä tiputtelua on, mutta se saattaa johtua kyllä kohdunsuulla olevasta polyypistakin. Se on aiemminkin tiputellut. Eilen tuli aivan puskista tosi kova nenäverenvuoto jota tyrehdytin hetken aikaa. Illalla myös närästi taas tuttuun...
  10. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Täällä ei vieläkään menkkoja :whistle: Eikä mitään siihen viittaavaakaan. Hitto tämä on rasittavaa! :headwall: Oon jääräpäisenä ihmisenä päättänyt että testaan seuraavaks keskiviikkona. Jos sitten näyttää vielä negaa, niin en tiedä mitä tekisin. Nyt menossa kp 38/32. Väsyttää kyllä aivan...
  11. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kiitos teille kaikille sympatiasta! :hug: Ei vuodon pisaraakaan vielä (aiemmin kemiallisissa oon alkanut tiputella heti kun on testi näyttänyt negaa), ja aamulämmöt on katossa. Kai tässä pitää viikon verran katsella jos menkkoja ei tule, ja tehdä sitten vielä testi. Ikinä ei ole tällaista...
  12. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Eipä kirkastunut meidän haamu. Taisi olla kemiallinen, taas.. Vuotoa odotellessa. Odotuksen iloa teille kaikille!
  13. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Ihanaa kun olit mutkin lisännyt listaan vaikka vielä en "uskalla" tarkempia tietoja antaakaan :heart: Eilen aamupäivästä vieraana oli taas tuttu kuvotus, sitä on ollut jo monena päivänä. Ei sentään okseta, mutta huono olo. Lisäksi eilen iski kolmeen otteeseen hurja nälkä. Yleensä mulla ei...
  14. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kiitos! Oli pakko päästä jakamaan tää asia jonkun kanssa, siksi tulin tänne jo vähän "varkain" :) Kuumeilun olin lopettanut jo ajat sitten, samoin yrityksen. Adoption suuntaan oltiin jo katselemassa, joten toivon todella että nyt tärppäis :)
  15. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Mä tulen hyyyyyvin varovaisesti vierailulle - ja toivon samalla jääväni tänne :) Yli 1,5 vuotta yritystä taustalla, pari kemiallista/alkuvaiheen km aivan yrityksen alussa. Sen jälkeen ei edes viivan paikkaa testeissä :D Nyt kuitenkin menkat myöhässä, ja kaikki oireet näkyvillä. Tänään testasin...
  16. R

    Mitä tapahtuu...?

    Ei kai kukaan oikeasti ole menossa gynelle jos on ollut 2 kk ilman pillereitä ja kierto heittää? Itse keskittyisin tikuttamaan ovista jotta tietää tapahtuuko se ylipäätään (eli kannattaako edes toivoa raskautta) vai odotteleeko kropan palautumista. Onnea yritykseen!
  17. R

    tietääkö joku, minkä arvoisia pentik tapio-sarjan astiat

    Mulla on kaapissa Pentikin Tapiota. Olen ajatellut vaihtaa astiastoa, ja voisin myydä noita. En vaan tiedä mitä niistä saa nykyään. Mulla on mm. 4 kpl isoja ruokalautasia (halkaisija 28 cm), 5 kpl leipälautasia (h. 23 cm), 4 kpl teekuppien aluslautasia (h. 18 cm), 6 kpl teekuppeja, 3 kpl...
  18. R

    Ensi oireet kp19/30?

    Milloin sulla oli ovis? Siitä lasket n. viikon eteenpäin, ja tapahtuu kiinnittyminen. Siitä eteenpäin voi alkaa tuntua hiljakseen oireita.
  19. R

    Ajoitus ok, mitä sen jälkeen?

    Täällä on kans ajoitettu reilun vuoden ajan tismalleen oikein, ja silti ollaan vieläkin ilman lasta..
  20. R

    Relaatio 18

    Ei hitto, arvatkaas kuka alkoi googletella tähtikarttojen eläimiä :ashamed: Tän vinkin kun tajus, niin heti aukes kaks ruutua lisää. Kiitos! :hug:

Yhteistyössä