Hakutulokset

  1. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Moikka Moi Tuosta kotityöstä, kyllä se taidan olla minä joka siihen mopin varteen tarttuu ensimmäisenä, mutta jos oikein patistaa miestä ni kyl se sit siivoo :D Vapaa-ehtosesti mies kylläkin pesee pyykkiä ja välillä laittaa astiat koneeseen :whistle: Vapaa-aikaa on joskus, mutta kun on...
  2. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    VempulaVimpulasta ja minusta on tullut kavereit tän kautta ett kiitoksia! Siksi toi yksi oli mun nimimerkillä kun olin silloin heillä ja omilla tunnareilla, ni sit Vempula tuli kirjottaa juttunsa ja vahingoss mun
  3. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Moikka Pääsin tännekki käymää näin aikasi! Emma nukkuu rauhassa vaunuissa terasilla, oltii koko perheen voimin ulkona 3h ja Emma simahti lenkillä. Täällä oli tosi kova pakkanen yöl, ja ihanan näköistä huuretta puissa ja maassa :heart: Kuinkas moni aikoo seurailla linnanjuhlia 6.12 Meitin...
  4. A

    alle 30-vuotiaita 3-4 (tai useammankin) lapsen äitejä?

    Moikka Täällä on 27.v, 3 tytön äiti. Esikoinen 04/04, Kakkonen 10/07 ja kuopus 09/09 Esikoinen ja kakkonen oli ennen vauvaa ja minun lomaa n. 3-4 päivää viikossa päiväkodissa, joskus vähän vähemmän, riippuu minun ja miehen vapaa päivistä. Esikoinen ja kakkonen menee nukkumaan 20.00-21.00...
  5. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Moikka Meidän esikoinen on 5.vuotias Kyllä tiedän sen, että rokotus ei suojaa kokonaan tautia!! Minulla oli synnytyksen jälkeen seuraavana viikkona EHKÄ sikainfluenssan lievempi versio, miehellä se on ollut ja silloin mies oli eristyksissä. Joten meillä on ollut paitsi kakkosella ja...
  6. A

    Martina ja Esko

    Musta on ihan tyhmää kun jotkut mollaa Martinaa ja Eskoa, esim. ei martina ois sopiva äiti Pitäis päänsä sisällä ajatukset, ja VICTORIA on hieno nimi
  7. A

    Mitä ruokaa teillä koirat syö?

    Meillä lapinkoira syö eukanubaa Ja pegigreen purkkiruokaa=)
  8. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Kiitokset Roonalle taas uudesta pinosta =) Meillä esikoinen joutui sairaalaan, sikainfluenssan takia:( Koska Turussa ei riittäneet rokotteet, joten totta kai se iski tyttöön! Tyttö oli todella kuumessa, ja voi tosi huonosti sitä oli kamala katsoa, kun raukka kärsi :'( No piti tulla...
  9. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Moikka Viimeksi viikko sitten on tultu käyty täällä Lähettii viime viikon sunnuntaina Tampereelle mun siskon luo, ku sisko synnytti 4kk sitten lapsen, niin mentii sit sinne:) Autolla mentii, junal me ei olla vielä matkusteltu:) Jutta nukkuu innokkaasti , mä en ihä kyllä ihan noin paljo...
  10. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Moikka Siitä onki jo 2vk kun oon ollu tääl! Aika on mennyt niin nopeesti, ettei oikee huomaa. Jutan kanssa ollaan oltu kummitädin luona yön yli, mammalla ja toisella kummilla. Jutta ei enää saa kauheita ravareita,kuin joskus. Nooh.. mitä muuta Työt kutsuu ---> Aamutaivaanranta ja...
  11. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Moikka Tyttären kastajaiset oli tänään ja nimeksi siis tuli: Jutta Elsa Fiona Mieskin pääsi seuraamaan kastajaisia, sikainfluenssan jälkitauteja ei ole ollut nyt 1vk Ai että oli mukava päivä :heart: Juhlat loppu n. puol tuntia sitten ja tyttö nukahti aika nopeesti kasteen jälkeen ja...
  12. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    sori meni pepullee toi alleviivaus piti alle viivata siis Elsa
  13. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Heippa Miehelle tuli sikainfluenssa, totta kai minä siitä pelästyin, lapset vein pois kun rokotusta ei ole vieläkää-.- He ovat nyt mammalla olleet jo 15pv:O Mies on parantumaan päin, thanks gaad. Itse kun olen mennyt katsomaan lapsia olen aina vaihtanu vaatteet käyny suihkussa ja laittanut...
  14. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Moikka Tänään on ollut tosi hyvä päivä! Yö oli uskomaton tyttö heräsi kerran, oli ihanaa nukkua kerrankin hyvin! Päivän aikana ei ole kitissyt kun kerran, saatiin rauhassa suunnitella kastejuhlia. Ja mies teki ruokaa :p Ei tartteny huolehtia mistään muusta kun tytön ruokkimisesta:D...
  15. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Moikka Hui! Kun aika on mennyt, tytteli täytti tänään 1kk :o Aika menee siivillä vauvan kanssa Huomenna ois neuvola, saahan nähdä onko muutoksia tytössä tapahtunu Aamutaivaanranta&Tytteli tasan 1kk
  16. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Moikka taas Kävin täällä taas kun on saatu rauhotettua perhe:D Kaikki nukkuu, jopa mieskin!Mä täällä yksin kökin:D Tänään kävi kaveri ja hänen 4 lasta! Siinä riitti vilinää. Aamutaivaanranta ja tytteli melkein 1kk
  17. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Moikka. Hieno nimi Tepa75 Ja tervetuloo joukkoo Sonjuska- Aamutaivaanranta ja Tytteli melkein 1kk
  18. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Moikka Kävin merkkaillees :wave: Meillä menee tääl hyvin, nimiä aletaan kunnolla miettii:D Aamutaivaanranta&tytteli 3vk ja 4pv
  19. A

    Joulukalentereja?

    Tein tytöille, viime vuonna jolloin toinen tytär olikin kylläkin 1.v, mutta esikoinen vanhempi, joten tavallaan vaan esikoiselle. Ostin sillaisen ison missä on 24 luukkua, kankaisen. Jokaselle päivälle tuli tarra, karkki tai jokin pieni lelu, on se mukavaa näperellä tytöille omat jutut. Nyt...
  20. A

    G: Mitä kaikkea ostit tulevalle vauvallesi RASKAUSAIKANA?

    Me ostettiin vaatteitta, sitteri,vaunut, petivaatteita, tuttipulloja, pinnasänky, peittoja, tutteja, joitakin leluja, vauvankeinu, syöttötuoli(ei kyll tarvii hetkeen mut:D), jotakin sisustustarvikkeita, amme jaa hmm..

Yhteistyössä