Hakutulokset

  1. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä menny melkeinpä niin että vk kuntoilua ja seuraava vk herkuttelua.Ja nyt sitten koko vkl herkuttelua kaikin tavoin joten ihan hirrrrvittää mennä aamulla pitkästä aikaa punnitukseen.Mutta tarkoitus ois mennä ystävän kanssa huomenna luontopolulle,sauvat otan mukaan ja siellä mäkiä joten...
  2. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Mulla paino oli varsinaisena punnituspäivänä 63.6kg,tänään 62.9kg :) Viikonloppu meni serkustapaamisessa ja todella paljon naurettiin ja lauantaina tehtiin 11km lenkki porukalla :) Syömistä oli ja paljon jäi ylikin vaikka yritettiin syödä kaikkea mahdollista.Kävin soutelemassa ja pari serkkua...
  3. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kyllä noita vastoinkäymisiä riittää.Mahakipu hellitti hetkeksi,taas tuli jonkinlaista kipua.Ei silti niin kovaa ole etteikö vois liikkua.Eilen lenkkeilin 2h.Mutta syönykin olen ja paino 100g vaille 64..siinä pyörii.Mutta sinnittelen ja jaksan yrittää. Kuis siellä olo? Flunssa vielä vai onko...
  4. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Oli niin ihana ilma ja kun ei koskenu niin jatkoin vaan :D Kunhan tässä paranee kunnolla niin alkaa armoton zemppi(näitä on tullu täs 9kk aikana paljon,aina vaan noustava ja jatkettava vaik välillä repsahtelee mut sitä tää kai tulee aina olee). Synttärit yms.tekee tästä projektista vaan...
  5. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Tottakai saat liittyä joukkoon,sitä vartenhan tää on :) Mulla ollu aina tiistaisin punnitus päivä mutta jotenkin tuo paino jämähti tuohon n.64kiloon niin mietinkin että jos en käviskään itteeni ärsyttämässä..nyt sitten kun on liikunta sitä ja tätä ja syönyt kuitenkin olen ni pelotti..mutta vaaka...
  6. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Tosi kivaa kun tulee lisää porukkaa ja cherrrye olet minun tavoite painossa nyt(tosin olen sua vähän lyhyempi). Aloititko painonpudotuksen siis tuosta lukemasta ja tavoitteesi on tuo 4kg? Mitä liikuntaa harrastat? Mulla on lääkekuuri meneillään ja mahaan koskee,mutta luulisin että yritän kävelyä...
  7. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kiva kun tuut mun kanssa tänne vaihtamaan kuulumisia! Hmm..ootko käynyt lääkärissä? Aika oudolta kuullostaa.Mutta tosiaan syöminen on ratkaiseva asia. Mun olo on nyt vähän sellainen että huomenna lekurissa kuulee mikä on.Mahakipua,pientä lämpöä ym.Terv.hoitaja epäili mahdollista tulehdusta.Ja...
  8. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Ihanaa kuulla!!! Mulla edelleen paino samassa mutta jatkan liikuntaa samaan tahtiin.Nyt tämä ketju kuivui mutta jatkan harjoituksia. Mukavaa ja onnellista odotusta sinulle!
  9. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kyllä oli tosi hyvä ostos,mutta kyllä se pitää lenkille kohta lähteä kun hoitaja tulee ja sää on tosi ihana :) Jaksaa sitten taas crossailla :D Paino vaan samassa mutta ääh en jaksa välittää..Oon nyt keskittyny siihen ettei ainakaan lähe nousuun ja syön kyllä jos nälkä on. :) Voi että zemppiä...
  10. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä kuntopyörä/crostrainerin onnellinen omistaja :) En ole ikinä moista laitetta käyttäny ja meni harjoitellessa.Noh,tuntui et 15min.riittää näin alkuun ja hyvä että lopetin siihen sillä nyt on pohkeet vähän kipeet.Jatkan tänään illalla. Kyllä nuo mun hartiat on ollu jumissa ja muutenkaan ei...
  11. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Mulla pomppi tuo paino jopa 65:ssä mutta eilen oikeana pvnä 63.9kg ja tänään 63.5kg. Minä nyt myin sen kuntopyörän (sattuipa hyvin että tuosta n.km päästä oli se eka kyselijä ja kaupat tuli parissa tunnissa). Tilasin sen trainerin ja sitä odotellaan. Tilaa ei ole niin paljoa että ois voinu...
  12. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Jokos on jalat palautuneet? :) ihmettelen kovasti mikä tässä mättää kun eilisenkin päiän söin salaattia(makaronia,tonnikalaa jne)enkä ees paljoo että raskasta en syöny ja oon muistanu kuntopyörälläkin ajaa.Huomenna punnitus mutta huvikseen kävin tänään niin 64.7 näytti. Nooh,ei se mitään jos...
  13. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Olen jonkinverran liikkunut,pitäis varmaan jotain lihaskuntoakin tehdä..mikähän se paras ois mulle..hmm.. Nyt oon syöny grilliruokaa ja sitten seur.päivänä yritän olla yhdellä ruoalla.Paino jyllää samassa enkä usko saavani sitä enää alaspäin.Syömisistä en ainakaan tingi.Enkä miel.ota nutrikuuria...
  14. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85, kuinka meni sukulointi reissu? Tuliko herkuteltua ihan kunnolla? En mä muista yhtään mitä marjoja siel on mutta pari kolme tuntia varattu poimimiseen ja matkoihin. :) Nyt hellettä,huh..ei ees tee mieli syödä ja hiki virtaa..jaksaakohan tässä kuntoilla yhtään..Nyt vois noita tyttöjä...
  15. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hyvä Salliina85 että olet päässyt lenkille noin usein! Mullakin jo tekis mieli mutta on tätä ohjelmaa ollut ja hoitaja väsynyt..Juu,kaverin luo jossa käyn kerran pari vuodessa.Ensin tehdään jotain muuta virkistävää,kuten esim.teatteria tms.mutta nyt käydään heidän perintömökillä keräämässä...
  16. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Eilen punnitus ja näytti 63.7:ää.Pientä kun tekee tai jättää tekemättä niin näkyy painossa.Jospa tää tästä.Vois yrittää kahden viikon ajan mennä näin ja sitten voi omalla vapaalla ja hyvällä omalla tunnolla herkutella.Mummi hoitaa lapset ja äippä on 2pv rentoutumassa :) Nyt näyttäs vähän...
  17. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Mitähän tää on kun tähän aikaan alkaa tökkimään tää urakka?? Liian lähellä tavoitetta..?? Mulla kans kohta lähtee vaaka suosiolla piiloon että ei tuu töllötettyä sitä koko aikaa. Mä pääsen lenkille nykyään kerran viikossa,2kertaa on luxusta.Ja jotenkin nyt ei iske ees pyöräillä tuolla...
  18. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Paino samassa.Tänään vetäsin lenkin aamusta kun heräsin sen verran aikasin et ehdin ennen isännän töihin lähtöä. Mahaan koskenu nyt muutamana päivänä mutta kai se taas buranalla helpottaa.
  19. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85 Mihin aikaan illasta syöt kunnon ruoan? Ja jos se on myöhään niin voiko sitä aikaistaa? Hmm..jos siideri,liikaa jotakin ja jotakin..noissa voi olla se "juju". Voi olla..Eikö se sun paino sit laske yhtään ja paljonko on pudonnut esim.kk aikana? vai pysynyt samassa? Mä en juo kaakaota...
  20. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Wau!!!! Hyvä hyvä jeejee!!!! Noooh,mulla oli plussavk ja sen kyllä aavistin,maistui syömiset ja juomiset ja kun en jaksanu polkea enkä päässyt lenkille..lisäksi stressiä..+500g..elikkä painoin 64.5kg mutta eilen poljin ja yritin vähentää syömisiä niin vaaka näyttikin 63.7kg. Noh,mä syön ihan...

Yhteistyössä