Hakutulokset

  1. E

    jos sinun tuttavapiirissä olis 15 vuotias tyttö, joka olis laihduttanut vuodessa 15 kiloa

    Siis jos on jo alipainoinen niin puhuisin kyllä vanhemmille.
  2. E

    Mulla mitat on 167cm/85kg. Ja silti mulla on komea ja hyväpalkkainen mies, kaunis omakotitalo ja kaksi kaunista lasta.

    Mä en kyllä ymmärrä, miten sun kilot vaikuttaa noihin mainitsemiisi asioihin? Siis hyvä sulle kun asiat tuntuu olevan hyvin ja olet tyytyväinen, mut en mäkään kyllä tiennyt, et se on joku suurikin ihme jos joku ylipainoinenkin on tyytyväinen elämäänsä. Itse olen ollut lievästi lihava pitkän...
  3. E

    Ei d-vitamiinia vauvalle

    Meillä joku d-vitamiini aiheutti vatsavaivoja. Ostin apteekista D-tippoja ja niistä ei tullut mitään. En mä uskaltais olla antamatta kun ei se kovin iso vaiva ole kuitenkaan. Täytyy kyllä myöntää että monina päivinä on unohtunut antaa..
  4. E

    Saatanallinen kuppikultti leviää nuorten naisten keskuudessa!

    :laugh: Pitäiskö itkeä vai nauraa?:D Noh, tuskin toi kirjottaja on tosissaan. Ei kai? Tosin jo täällä palstallakin on käynyt ilmi että mä en ymmärrä joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksua ollenkaan, joten mahdotontahan se ei ole, että joku noin kuukupistakin ajattelis..:D En muuten kuulu...
  5. E

    Työaikani on 8-16, samoin pph:n. Mites tehdään?

    Niin lisään vielä, että pph:ssa tuskin on vika. Tekee sitä työaikaa mitä on sovittu. Ota yhteys päivähoidon johtajaan, täytyyhän lapselle nyt hoitopaikka löytyä.
  6. E

    Työaikani on 8-16, samoin pph:n. Mites tehdään?

    Mä laitoin anomukseen, että lapsi tarvitsisi hoitoa 6:30-16:00.. Pph:lle menee ja paikka saatiin. Työt alkaa kylläkin vasta marraskuussa mutta ei tuossa ajassa käsittääkseni ollut mitään ongelmaa. Ei meidän työpaikalla voi järjestää niin, että lähtee aikaisemmin tms. ja matkaan menee puolisen...
  7. E

    Heiluvat alaetuhampaat

    ..
  8. E

    Sanokaas nyt tyhmälle, että miksi vauva tarvitsisi monta tuttia?

    No ihan tosiaan siksi, että niitä menee hukkaan. Meillä on vauvalla yöllä pari tuttia sängyssä, että löytää sen itse helpommin ja jatkaa uniaan ilman et tarvii käydä etsimässä se ainoa jostain peiton alta.:)
  9. E

    Mikä siitä luomusynnytyksestä tekee "muoti-ilmiön" ja miksi se toisia häiritsee, että jotkut vetää luomuna!?

    Mulle on ihan sama synnyttääkö joku ilman epiduraalia, ei se kipu mulle siitä tule. Itselläni epiduraali toimi hienosti ja aion ottaa seuraavankin kohdalla. Ei se musta ainakaan mitenkään ois parempaa äitiä tehnyt jos en olis puudutetta ottanut, mutta mitä sitten jos joku ei niitä jostian syystä...
  10. E

    Kuinka helposti pääsette juhliin tai tilaisuuksiin, joihin ei lapsia kutsuta mukaan ?

    Ei päästä. Mulla on lähialueelta yks kaveri jolta voisin kehdata pyytää lastenhoitoapua jos on paha tilanne.. Isovanhemmat asuu 300km:n päässä. Hyvin on tähän mennessä oma äitini päässyt esim. lääkärikäyntien takia mut nyt taitaa silläkin olla lomat käytetty ja melkeen hävettää pyytääkään...
  11. E

    Mielestäsi kaunein suomalainen nainen??

    Jenni Vartiainen.
  12. E

    Miltä kuulostaa? Mitä lisää mitä pois? Ruoka-asiaa

    Mäkin lisäisin kasviksia vähän monipuolisemmin. Ja salaatin kans esim. lohta joskus, eihän sitä tietty joka päivä tarvi olla. Ehkä salaattiin jotain siemeniä, mistä hyviä rasvoja. Hedelmissä on aika paljon hiilareita mut ei yks omena päivässä nyt koko hommaa kaada jos sen haluaa ruokavaliossa...
  13. E

    Oottako tehnyt lämppäreitä ruisleivästä??

    Mä en oo koskaan muusta tehnytkään..:D Onnistuu siis.
  14. E

    Pystyisitkö kohdun vuokraukseen? Miksi?

    Tarpeeksi isosta rahasummasta kyllä. Puolesta miljoonasta harkitsisin jo..
  15. E

    Vauva 8kk, ei suostu syömään kiinteitä!

    Juu hampaita mä epäilinkin.:) Tuntuu vaan niin kurjalta kun raukka on ollut monta päivää ilman "kunnon" ruokaa. Ihan pirteeltä ja hyvinvoivalta tuo kyllä vaikuttaa. Vaihdanpa iltamaidon velliin tänään ja panadolia sitten yöksi, sitä on jo jouduttu pariin otteeseen antamaankin kun ei millään ole...
  16. E

    Vauva 8kk, ei suostu syömään kiinteitä!

    Meidän tyttö on syönyt tähän mennessä hyvin, soseita on mennyt yleensä purkki kerralla 4-5kertaa päivässä. Nyt viikon ajan on kieltäytynyt syömästä. Maitoa kyllä menee mutta soseet ei. Tänään sain upotettua vajaat puoli purkkia hedelmäsosetta mut muille vaan kääntää päätä ja huitasee lusikan...
  17. E

    Te, jotka olette menettäneet läheisen, kysymys.

    No kyllä mulla ainakin siskon tai veljen kuolema olis aika rankka kokemus. Vaikka ei samassa taloudessa olla enää asuttukaan moneen vuoteen niin voi olla että jäis kokkailut aika vähille.. Minusta siis ihan mukava idea. En tunne perheen äitiä, mutta jos on ihan normaali ihminen niin varmaan...
  18. E

    vauvani 9kk ei ole vielä kertaakaan ollut hoidossa, outoa?

    Meillä vauva 8kk, ei ole koskaan ollut yökylässä. Päivällä pari kertaa mummon hoidossa, esim. kun joudutiin anoppilasta käsin lähtemään päivystykseen niin vauva jäi illaksi anopille. Miehen kanssa olemista en laske "hoidoksi", yötä en kyllä ole pois ollut. Ei vaan ole tullut tarvetta eikä...
  19. E

    TÄRKEÄÄ!!

    eiku eipä toimikaan kun kirjautuu sisään..
  20. E

    TÄRKEÄÄ!!

    Mulla toimii.

Yhteistyössä