Hakutulokset

  1. En tahdo nukkumaan

    Oppiikohan tuo 3v vielä päivähoidon erilaiseen päiväunirytmiin..??

    Päivähoidossa lapset usein nukkuu päiväunet, vaikka ei kotona nukkuisi ollenkaan. Siellä niin erilaista touhuamista, että lapsi väsähtää sopivasti :) Luulen, että ei tule ongelmaa. Nopeasti nuo lapset tottuu hoidon rytmiin :) Ja siellä muiden tuhistessa tulee uni :) -päikkytäti-
  2. En tahdo nukkumaan

    Menkat kohdunulkoisen jälkeen?

    En nyt ihan tarkkaan muista, mutta minulla oli kohdunulkoinen( repesin pahasti ja hengenlähtö oli lähellä ) niin se oli lokakuussa -97 ja maaliskuussa -98 olin jo uudelleen raskaana :) Poitsu syntyi 11/98. Oli ennen raskaaksi tuloa kyllä muutamat menkat.
  3. En tahdo nukkumaan

    Muutto Englannista Tampereelle (Holvasti)!!!!!!

    No siinä taisi olla ne tärkeimmät kangasalta :) Ei niitä muutoksia ole juuri tullut :) Vapun tienoolla aukee/valmistuu uimahalli...jihaa... :wave: äiti Kangasalta :wave:
  4. En tahdo nukkumaan

    Ei herunut kiitosta ei...

    No jos oli niiiin innostunut bileistä ettei muistanut/huomannut sanoa :D
  5. En tahdo nukkumaan

    onko teidän 11 vuotiaat pojat pitäneet vielä

    No jos haluaa pitää niin pitäkää =) Meillä jo muutenkin väkeä juhlissa (tuttavat ja sukulaisia) ja syksyllä 3 synttärit, niin kaverisynttärit jätetään ensivuonna pois. 6v. poika pitää vielä kaverisynttäreitä.
  6. En tahdo nukkumaan

    Eipä tuo leipominen vie kauaa aikaa,kun vaan viitsii aloittaa

    Samaa olen todennut itsekkin, mutta joka kerta silti mietti, että viitsisikö sitä tehdä. Ja sitten, kun on tehnyt niin toteaa, että ei siihen kauaa mennytkään =)
  7. En tahdo nukkumaan

    onko teidän 11 vuotiaat pojat pitäneet vielä

    Ei meilläkään. Nyt 10v. oli viimeiset.
  8. En tahdo nukkumaan

    Onkohan liian aikasta...

    No jos kokoot, niin voihan sinne sänkyyn sitten kerätä vauvan muita tavaroita mitkä ei kaappiin mene. Miksi ei voisi koota, jos muuten tiellä.
  9. En tahdo nukkumaan

    mieheni on julma!

    Kyllä meidän tuttavaperheen kissa on aina pihalla. Saunan/puuvajan vintillä sillä paikka mihin voi mennä. Jotain lämmikkeitä siellä on. Kissa jäi taloon entisiltä asukkailta, kun kissa ei suostunut muuttamaan. Ja oli ollut edellisilläkin jo aina pihalla. Hyvinvoivalta ja terveeltä kissa näyttää.
  10. En tahdo nukkumaan

    Oisko kellää erilaista joulutorttujen ohjetta?

    Itse laitan välillä sisälle luumun tilalle paiston kestävää mansikkamössöä =) Lapset tykkäävät niistä enemmän :p ja kyllä ne aikuisillekkin maistuu :p
  11. En tahdo nukkumaan

    Joulusivut (kaikkea kivaa Jouluun)

    Laitoinkin heti suosikkeihin. Täytyy perehtyä myöhemmin mitä kaikkea löytyy. Ruoka- ja askarteluohjeet. KIITOS VINKISTÄ.
  12. En tahdo nukkumaan

    Enterorokosta.

    Minun mielestä sai viedä, kun kuumetta ei enään ole. Jos kyseessä on enterorokko. Taisi tarttua pisaratartuntana. Meillä oli juuri sitä töissä muutamalla lapsella.
  13. En tahdo nukkumaan

    tuleva kirjojen suurkuluttaja(kuva)

    Meillä neiti oli samanlainen...liikkui pyörien. Tykkäsi PALJON kirjoista ja lukee edelleenkin paljon...nyt 10-vuotiaanakin kirjojen suurkuluttaja. Neiti muuten oppi kävelemään vasta 1v4kk. Pojat kun oppi kävelemään 10kk.n ikäisenä. :wave: TERVEISET :wave:
  14. En tahdo nukkumaan

    taas kuva...pimusta

    Niin on neiti kasvanut. Ihana kesäprinsessa :heart: :wave: terveiset :wave:
  15. En tahdo nukkumaan

    Peltisämpylät

    no suht tuollain olen tehnyt...tosin ilman tuota ohjetta :) Ja en ole kyllä voidellut millään. Ja varmaan hitusen vähemmän hiutaleita.
  16. En tahdo nukkumaan

    Peltisämpylät

    Itse en ole käyttänyt mitään erityistä ohjetta. Olen tehnyt vain löysähkön sämpylätaikinan...tavallisestikkin lisään sinne jotakin puurohiutaletta. Hyvää on tullut joka kerta. Lasten herkkua :p
  17. En tahdo nukkumaan

    Peltisämpylät

    Ei minulla ainakaan jää. Teen usein tuollain viikonloppuisin tuoretta pikana :) Jos ei nyt ole monen litran taikina ;)
  18. En tahdo nukkumaan

    Tupperware-kippo huono...

    Joo...mielestäni noiden kippojen pitäisi toimia tuohon hintaan. Itse ostin juustokuvun ja juustot kostu kuvussa. Myyjä sanoi, että kupua pitää säilyttää jääkaapin keskiosassa. Ei lähellä jääkaapin seiniä |O Siis...hä...ei sellaista ostaessa sanottu |O Siihen hintaan pitäisi toimia...
  19. En tahdo nukkumaan

    Onko paikalla yksityisiä perhepäivähoitajia

    Meillä ainakin on täällä yksityisetperhepäivähoitajat (löytyy puhelinluettelosta sillä nimellä) Sieltä saa tietoa ja nivaskan papereita. Neuvovat alkuun. Ja kunnastahan tulevat tekemään kotitarkastuksen ennen aloittamista. Joten kunnastakin saa tietoa. Ainakin täällä meillä. Saman määrään...

Yhteistyössä