Hakutulokset

  1. Tukka Tötteröllä

    Lasten vanhempainillat, onko mentävä?

    Käykö kaikki niissä ja onko ne pakollisia? Mua ei vaan jotenkaan nyt jaksa kiinnostaa kuunnella noita tympeitä hoitotätejä jotka ei mielestäni osaa hoitaa yhtä laadukkaasti hommaansa, kuin aikaisemmassa päiväkodissa jossa mielestäni kaikki sujui loistavasti.
  2. Tukka Tötteröllä

    Clithood vertical otettu!

    Ja voi luoja et siivoamisesta tuli mukavaa! ;) :D
  3. Tukka Tötteröllä

    Blenderillä jotain hyvää

    Mitä se olisi? Reseptejä kiitos. Makeaa täytyy olla, eikä mitään tavan pirtelöä :)
  4. Tukka Tötteröllä

    Naiset ja autoilu!

    Kuinka moni nainen voi rehellisesti myöntää osaavansa parkkeerata taskuun taikka takaperin? Minä ainakin voin nostaa käteni todella ylös! Pysäköin lähes poikkeuksetta takaperin ruutuun taikka mahdollisuuksien mukaan taskuun, enkä lähde etsimään helppoa paikkaa! Osaan myös liikennesäännöt ja...
  5. Tukka Tötteröllä

    Lapsen aftat ja syömättömyys

    Mitenkähän tässä toimisi, lapsi ei syö ja juo kun suu on kipeä. Pk:ssakin vain lasin maitoa... Tätä jatkunut jo 3 päivää. Yöt herätään tunninvälein, koskee suuhun kovasti. Lapsi siis 2,5v. Mitenkähän tuota raasua osaisi auttaa, sääliksi käy. Koko suu täynnä aftoja, eli ei ole yhdestä tai...
  6. Tukka Tötteröllä

    voitteko käsittäää!!!

    me riideltiin mun kasvorasvasta :O:kieh: Mä en saa kuulema ostaa enää 25€ kasvorasvaa, mun naamakin saa mieluummin tippua päästä kuin että ostaisin noin kallista tavaraa. Mä en ole kuulema kokeillut eri rasvamerkkejä...joopa joo...on kokeiltu decubalit, abobaset, carnierit, lumenet, dermosilit...
  7. Tukka Tötteröllä

    raskausoireista kysymys!? Siis kunhan vaan pohdin.

    Onko kellään haissu hiki voimakkaammin raskausaikana?
  8. Tukka Tötteröllä

    Laskutoimitus!!!

    6x+3x+2+5??
  9. Tukka Tötteröllä

    kenelläkään surfaceiä niskassa?

    sattuuko? tulehtuuko helposti? kasvaakos ulos? Loppukuusta ois mahdollisuus ottaa, jos nyt vaan saan vielä taivuteltua tuon miehen siihen.;)
  10. Tukka Tötteröllä

    Hiusongelma

    Kimberly Caldwell Short Bob - Beauty Riot tollanen tukka nyt (tai ainakin lähelle). Haluisin pitkän kasvattaa, mut millasen mallin leikkaisin nyt, tätä ei ole leikelty kohta vuoteen juurikaan ja latvat on tosi huonossa kunnossa. Ja vaaleana olis tarkoitus pysyä, mutta jotain uutta väriä sekaan...
  11. Tukka Tötteröllä

    mikä olisi asia millä minustakin voisi tulla palsta"julkkis"?

    niin, pitäiskö mun kertoa elämästäni kovinkin yksityiskohtaisesti, vaiko näytellä ritavarustustani...kenties jotain muuta mikä jäisi muiden mieleen ikuisesti? :attn: kunhan aikanikuluksi pähkäilen...en siis ole haaveilemassa julkisuuden valokeilasta :whistle: vai olenko? :xmas:
  12. Tukka Tötteröllä

    Kipeät hartiat ja niska, pikavinkkejä!!

    Eilen paukahtivat jumiin, nyt sattuu niin perkeleesti. Jotain kai näille on keksittävä ennen huomista...joten kotihoito-ohjeita jo kellään ois antaa? Vai suosiolla lekuriin hakee lääkkeet? Mulla kuitenkin sellanen opiskelupaikka jossa tartteee paaaaljon käsiään ;)
  13. Tukka Tötteröllä

    hiuspidennysten omistajille kysymys

    Millä tavoin saan laitettua hieman huonokuntoiset hiukset nätisti iltaa varten? Ne on aina kiinni ja auki ei voi pitää kun oma tukka näkyy sieltä todella selvästi läpi.
  14. Tukka Tötteröllä

    G: minkä väriset kynnet?

    Joulun punaiset mulla :xmas:
  15. Tukka Tötteröllä

    AUTTAKAA mua ihan oikeasti NYT!

    Viikko tutista vieroitusta, eikä vieläkään helpotusta luvassa! Ostetaanko uudet vai kuinka kauan kärvistelen? Saadaanko me meidän päivunet ja yöunet takas vai valvotaanko? Onko ihan kamalaa jos ostan uudet tutit ja siirretään vieroitus myöhemmäksi??? En jaksa enääää :headwall::headwall:
  16. Tukka Tötteröllä

    Äänestys!

    Valitse numero ja päätä puolestani :D Kerron sit lopuksi tuloksen :xmas:
  17. Tukka Tötteröllä

    Uudenvuoden kunniaksi G: Parhain kuohuviini/shamppanja?

    Uusivuosi on skumpan aikaa, joten nyt siis kaikki kehumaan omaa lempijuomaansa. Millainen kyseinen juoma on ja vähän hintasuuntaakin voisi kertoa :) Suosittele ja kehu!
  18. Tukka Tötteröllä

    Että tää voi ollakkaan stressavaa...

    Meillä vieroitetaan tutista 2 vuotiasta...yllättävän "helppoa", mutta mua stressaa jatkuvat yöheräämiset 3-5 kertaa yössä ja päiväunille nukahtamisen vaikeus. Tänäänkin meni 3,5 h siihen että lapsi itsekseen huuteli välillä sängyssä, välillä oli tyytyväinen...kunnes sit nukahti 1,5 tunniksi...
  19. Tukka Tötteröllä

    Milloin otatte lääkettä?

    Kuinka kovaa pitää kivun olla että otatte esim särkylääkettä? Entäpä flunssa lääkkeet, syöttekö niitä? Meillä minä otan todella harvoin särkylääkettä mihinkään kipuin...kivun täytyy olla TODELLA kovaa taikka jatkunut jo useita useita tunteja ennenkuin lääkettä otan. Samoin flunssalääkkeet...
  20. Tukka Tötteröllä

    lapsi 1v10kk...ymmärtääköhän tutinvieroituksesta yhtään mitään?

    Ollaan nyt kuukausi puhuttu, enemmän ja vähemmän että jouluna on se hetki, että ne lähtee tonttuvauvoille tutit. Ymmärtääköhän vai jääkö kaipaamaan niitä? Kerralla veks vaan ne pois...mut että joulupukille vaiko parvekkeelle ja siellä ois sit joku lahja tilalla?

Yhteistyössä