Hakutulokset

  1. T

    Mies istuu kilttinä ja pelaa pleikkaria,ihanaa <3 <3 <3

    Munkin mies on kilttinä, eikä juo pyhiä eikä muutenkaan. Muttei (luojan kiitos) pelaa mitään pleikkareitakaan.. :saint:
  2. T

    Kaikki te reseptien kyselijät... KVG!!!

    kysympä ja just ihan juurikin täältä... :p Ei kellään olis tosi hyvän juustokakun ohjetta.. :saint:
  3. T

    Millä mä saan ton kissankusen lemun portaikosta??

    Teepuuöljyä mulle kans! Jospa se tosiaan auttas. Meil tuntuu olevan ulkorappuset joku yleinen kissojen käymälä. :x Kiva kun koko ulkoeteinen haisee kun tauti.
  4. T

    Ärsyttävimmät palstalaiset

    Tällä hetkellä ei ärsytä kukaan, mutta yhdelle tietylle henkilölle haluan sanoa, että sitä saa mitä tilaa... :whistle:
  5. T

    ALATIESYNNYTYSÄIDIT?

    :laugh: Voi hyvät pyssyt...En ole kateellinen.
  6. T

    Mikä teillä ratkaisi, että lapsia ei tule enempää?

    3 lasta on ja ikää 28v. Ihan 100% varmaksi en uskalla sanoa, ettei tule. Mutta nyt tuntuu siltä ettei. Ei vaan jaksa enää, nuorin on nyt 10kk ja tuntuu ettei näitä unettomia öitä enää jaksaisi. Ja opiskelemaan meneminen alkaa houkuttamaan kovasti.
  7. T

    Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut istumaan tuetta?

    Esikoinen joskus 9kk-> kakkonen 7kk ja kolmonen on 10kk eikä istu vielä itse. Tai istuu jos laittaa istumaan mutta kupsahtaa kyllä takaraivolleen hetken päästä.
  8. T

    Leipojat. Apua taas!

    Siis kyl mie sen tiesin, et se on jotain tuorejuustoa.. Mut en kuitenkaan tiedä.. :saint: Jos ei vieraille kelpaa, niin olkoot sitten ilman. :D
  9. T

    Leipojat. Apua taas!

    Olisko? No hyvä, koska semmosen mä sitten mukaani nappasin. :D
  10. T

    Leipojat. Apua taas!

    Täytekakun täytettä. =)
  11. T

    Leipojat. Apua taas!

    Voiko mascarpone juuston korvata jollain? Pikku kaupasta ei löytynyt eikä totta puhuen huvittas yhtään lähtee ajelemaan sen takia.. Mitä se edes on? :xmas:
  12. T

    Missä asennossa synnytit? Miksi?

    Puoli istuen semmosessa "synnytystuolissa". Musta se ei kyl näyttäny mitenkään tuolilta. Mutta hyvin toimi kaikki 3 kertaa. Jos vielä pitäs mennä niin valitsisisn sen edelleenkin.
  13. T

    Ärsyttääkö teitä tutun imetys....

    Ei tosiaankaan ärsytä. Ja mun miehenikin kyllä tajuaa olla kattomatta.
  14. T

    Kuka on nuori äiti?!

    Mä täytin 24v 3 päivää ennen kun esikoinen syntyi. Olin mä kai sillon nuori, en mä sillon kokenu sitä niin. Mutta nyt kyllä joo.. Orastavaa 30v kriisiä havaittavissa.. :xmas:
  15. T

    Minkä pojan/tytön nimen antaisit tulevalle lapsellesi ja mitä et?

    Ihan tosi? :D Hirveen hyvä nimi maku täytyy kyllä olla =)
  16. T

    Minkä pojan/tytön nimen antaisit tulevalle lapsellesi ja mitä et?

    Poika olisi ehdottomasti: Ilmari Tyttö olisi varmaankin: Alisa. (mies olis halunnu kolmosesta jo, mut mä sain pidettyä pääni) En antaisi Raijaa, Merjaa, Terttua, Yrjöä, Penttiä tms..
  17. T

    Mulla on huomen syndet:(

    Kiitos :)
  18. T

    Mä vihaan noita facebook-mammoja...

    No onko niitä pakko lukea? Masokistin vikaa taitaa olla? ;)
  19. T

    Mulla on huomen syndet:(

    Onneksi olkoon. :flower: Niin mullakin ;)

Yhteistyössä