Hakutulokset

  1. alastulossa mättää

    The ketju

    Jonkin aikaa jo ollu, eikä se etten oikee saa nukuttua nii helpota ainakaa, mut kaipa tää tästä.
  2. alastulossa mättää

    The ketju

    :cry::( :notworthy: *kömpii peiton alle piiloon*
  3. alastulossa mättää

    The ketju

  4. alastulossa mättää

    The ketju

    Joo o. Laitan töissäki äijät ruotuun. Mä vaan painan ja ne tekee paskaduunit :D:oops:
  5. alastulossa mättää

    The ketju

    Mä oon ainaki niin pelottava, että kannattaaki :D
  6. alastulossa mättää

    The ketju

    No pitää keksiä joku paikka jos nähtäis :love:
  7. alastulossa mättää

    The ketju

    :love: nähdäänkö taas pian? :love::rolleyes:
  8. alastulossa mättää

    The ketju

    Joo todellakin :D nyt pitää kyllä painua pehkuihin et jaksaa huomenna töissä ja illalla sitte bailabaila laivalle :D
  9. alastulossa mättää

    The ketju

    Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. :) tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku...
  10. alastulossa mättää

    The ketju

    Ai niinkö mä sanoin? Mä en kyllä kirjoittanut mitään sellasta, kannattaisiko opetella lukemaan? Mua vaan naurattaa toi sun ainainen asenne, että kaikki muut on tehny väärin ja niissä on joku vika, mutta sä oot itse herra täydellisyys.
  11. alastulossa mättää

    The ketju

    Ja hei vaan hei kaikille. Piti tulla kirkkaan että mitä täällä tapahtuu. Ja hehkuttaan tietty sitä, että mun koulutus loppuu viikon päästä ja jatkuu työsopimuksen muodossa syksyyn, jolloin sitte alkaa oppisopimuskoulutus ja musta tulee isona offset-painaja :love:
  12. alastulossa mättää

    The ketju

    Sullahan ei ikinä oo osaa eikä arpaa mihinkään omasta mielestäs.
  13. alastulossa mättää

    The ketju

    En jaksa. Ku sit on kauhee homma kuivata hiuksia ja pitäis lähtee kohta papan 88-vuotissynttäreille. Tai no ei sillä pirskeitä oo mut onnittelee kuitenki.
  14. alastulossa mättää

    The ketju

    Tästä päivästä ei tuu varmaan päivää ikinä. Ees pannullinen kahvia ei saanu mua hereille.
  15. alastulossa mättää

    The ketju

    Moi :coffee:
  16. alastulossa mättää

    The ketju

    Tiedän että arvostat :love: Mut jos nyt pikaiseen miettii mistä mä oon täällä höpissy mikä liittyy mun tulevaisuuteen niin ei oo vaikee laskee 1+1. Jos avaan sen verran, että mulla on sitä koulutusta jäljellä kaks viikkoa ;)
  17. alastulossa mättää

    The ketju

    Päivää. Ja päivää. Ja päivää. :D Mä sain eilen sellasia uutisia, ettei voi ku hyppiä tasajalkaa ja huutaa ja nauraa ja nauttia. Tekis mieli hehkuttaa kaikille, mutta ei saa. Pitää oottaa kaks viikkoa, että muutkin tietää ja valehdella siihen päälle kaikenlisäksi. Tai ei valehdella vaan puhua...
  18. alastulossa mättää

    The ketju

    Poikasta sais lähtee kuskaa fudistreeneihin ja sit nuoremman kaa käydä kaupassa hakee iltapalavermeitä :)
  19. alastulossa mättää

    The ketju

    Voisin syödä pekonia. Ukko alko syömään terveellisesti nii jääpäähän mulle enemmän :p
  20. alastulossa mättää

    The ketju

    No mä tiiän ettet juo, mut kyllä silti voi kylään tulla :D

Yhteistyössä