Hakutulokset

  1. V

    Mitä ajattelette: Lapsi on kuollut ja bloggaaja laittaa hänestä kuvan arkussaan blogiinsa?

    Toivoin tosiaan, ettei tuota blogia oltais tänne linkitetty! Tosin, jos yhtään omaa myötätuntoa, jättää kaatamatta sontaa tämän bloggarin niskaan. Eiköhän hänellä ole jo tarpeeksi vaikeaa ollut.
  2. V

    kertokaapa kokemuksia ehkäisykapseleista/kierukasta. saattuuko laitto, luotettavuus jne

    Sehän on aika simppeli toimenpide kuitenkin, joten ehkä meinisin terkkariin.
  3. V

    kertokaapa kokemuksia ehkäisykapseleista/kierukasta. saattuuko laitto, luotettavuus jne

    Mulla kokemusta ehkäisykapselista plussana - helppous, ei tarvii muistaa mitään - pitkä aikainen ehkäisy (mulla olis ollut 5v) miinuksena - laitto kivulias vaikka mainostettiin kivuttomana toimenpiteenä - Aivan tajuton kestomigreeni 2kk ajan (päätä kuvattiinkin jo kasvainepäilyn...
  4. V

    Taitaapi olla sitä aikaa

    Osaisinpa mäkin. Ideoita kyllä pää pullollaan, mutta käsitöissä oon aivan tumpelo :( Nauti taidostasi :)
  5. V

    Ilman sitä surullisenkuuluisaa "Erilaiset äidit" jaksoa, oliskohan näitä puheita lapsilisien ym karsimisesta tullut?

    Olen täysin samaa mieltä Henri Heikkisen kanssa siitä, että lapsilisän tulisi olla suurin ENSIMMÄISESTÄ lapsesta ja summan pienentyä seuraavien kohdalla. Samaa mieltä olen myös, että lapsilisää tulisi saada vain tiettyyn lapsimäärään asti. Miten muuten se, että leikataan lisät...
  6. V

    Oletko koskaan suuttunut lapsellesi?

    On tullut suututtua. Seurauksena jäähyä, lastenohjelmien eväämistä, "lelujäähy" (jos ei osata leikkiä nätisti, ei lelulla tarvii leikkiä ollenkaan) muoks. Niin ja pitkät puhuttelut on mun juttu.. välillä pitäs vähän hillitä, tollanen 3v kun ei luulötavasti ihan kaikkia mun perusteluja vielä...
  7. V

    Mielenkiintoinen neuvolareissu

    Olipas ihme kapulakieltä.. no, kai siitä pointti selviää :D
  8. V

    Mielenkiintoinen neuvolareissu

    Mielenkiintoinen aihe! Meilläkin tulee neuvolassa pohdittua ja juteltua niitä näitä... Itse en ole vielä kovin pitkään ollut neuvolan kanssa tekemisissä (3 vuotta yhteensä). Jo tuona aikana oon huomannut yhden muutoksen: Synnytyksen jälkeistä masennusta/sen mahdollisuutta on alettu tarkkailla...
  9. V

    on meillä sit kivat uudet naapurit

    Ensi kerralla soita tosiaan ne poliisit! Älä mene enää itse oven taakse. Oikeasti, ei voi tietää miten tollasella känni/huumehörhöllä napsahtaa.. Aikanaan soiteltiin useinkin poliiseita paikalle silloisen asuintalon naapurin vuoksi. Poliisit itse kielsivät menemästä oven taakse; viereisessä...
  10. V

    Onks se netti-ilmiö avokaadopasta hyvää?

    Varmasti ois mun mieleen. Ei vaan enää innosta sitä kokata, ettei pety sen valtavan hehkutuksen jälkeen.. Kaikkihan sitä nyt syö :D
  11. V

    Mitä turhaa ja kaunista ostaisit jos olisi varaa eikä tarvitsisi miettiä eettisiäkään aspekteja?

    Mä ostaisin olkkariin löhönojatuolin alle lehmäntaljan! Se sopis siihen kuin nenä päähän (juu, ei tarvii tykätä :D) Ei vaan kykene, kun tuntuu että siinä se mansikki-raukka sitten köllöttelee meidän lattialla..
  12. V

    Poika aikoo lopettaa opiskelut heti alkuunsa...

    Itse olen lopettanut aikanaan ammattikorkeakoulun kesken ja sen jälkeen vielä yliopistonkin :ashamed: Riitti ihmettelijöitä, mutta ei kaduta. Kumpikaan opiskelemani ala ei olisi omani tänä päivänäkään.. Ihan hyvin oon pärjännyt ja hyvän koulutuksen/työn hankkinut ;) Nyt kun lapset on tehty...
  13. V

    Keräättekö S-bonusta

    Sitä oon epäillytkin, että tuo s-ryhmän edullisuus on vaan oma päähänpinttymäni. Täytyy nyt ottaa asiakseen tuo hintaseurailu ja muutenkin tietysti ois kiva suosia vähän pienempiäkin palveluntuottajia kuin näitä jättejä! Kohta ei ole kuin kesko tai ässä mistä valita :/
  14. V

    Keräättekö S-bonusta

    S-ryhmä on kietonut mut sormensa ympäri. Siellä hoidetaan kauppa- bensa ja kaikki muutkin asiat.. on pitänyt jo pidemmän aikaa tarkistaa, onko se ruokakassi siellä oikeesti edes edullisempi kuin cittarissa :/ Ja kysymykseen vastaus: Reilu 100€ tulee kuussa bonuksia. Satunnaisesti maksellaan...
  15. V

    Nyt saa olla negatiivinen; Mitkä blogit ärsyttää ja miksi?

    Musta nää tällaiset ketjut on sit raivostuttavia. Luen montaakin blogia ja jos alkaa ärsyttää, lakkaan lukemasta. Niin yksinkertaista se on, ihan kuin oikeessakin elämässä; Jos joku alkaa nyppiä, otetaan hajurakoa. Toivottavasti tää haukkumaketju ei saa yhtäkään mun suosikkibloggaajaa...
  16. V

    Hei bloggaavat palstalaiset!

    Hyvä! Josko sitä sitten alkaisi sellaista kirjoitella :)
  17. V

    Hei bloggaavat palstalaiset!

    niin.. pessimisti ei pety.
  18. V

    Hei bloggaavat palstalaiset!

    Auttakaahan tyhmää.. Jos blogin perustaa salasanallisena, pääseekö sinne KUKAAN KOSKAAN jolla ei ole salasanaa käytössä? Entä näkyvätköhän blogiin ladatut kuvat esim. googlen kuvahaulla, vaikka blogi ois salainen? Olisi nimittäin kiva kirjoitella kuulumisia kuvien kera kaukana asuvien...
  19. V

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Aika kapeakatseinen hoitaja osunnut kohdallenne. Tietysti jokaisella saa olla oma mielipide siitä, mikä on sopiva ikä aloittaa hoitorumba, mutta alan ammattilaisen kuitenkin toivoisi omaavan taitoa pitää mölyt mahassaan. Ei kannata alistua kynnysmatoksi. Seurailet itse, miten lapsi hoidossa...
  20. V

    Emmaljungissa kuomu löystynyt, näin korjaat!

    No hitsiläinen =) Kiitos tiedosta, fiksataankin kuomu heti illemmalla! Kun näitä ongelmia näissä vaunuissa on näinkin paljon, ois kyllä suotavaa valmistajankin herätä..

Yhteistyössä