Hakutulokset

  1. Laurana

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Minä ilmoittaudun mukaan odottajiin :wave: =) Eli LA olisi näillä näkymin 4.2. Voi jännitysten jännitys. Yritystä on takana 1v7kk ja elokuussa sain keskenmenon viikoilla 10+3. Toivottavasti tämä kaveri pysyy mukana paaaaaaaljon pidempään. Luulen, että ekaan ultraan asti ollaan tulisilla...
  2. Laurana

    Miten nopeasti uuden yritys keskenmenon jälkeen?

    Sain viime viikolla keskenmenon viikoilla 10+2 =( Nyt kun kovin suru on väistymässä olemme alkaneet pohtia koska uskaltais aloittaa seuraavan yrittämisen. Monesta paikasta olen lukenut, että yhdet kuukautiset olisi hyvä olla välissä, mutta neuvolan täti sanoi äsken puhelimessa ettei ole mitään...
  3. Laurana

    Itsesäälissä vellomista

    Miten maailma voikaan romahtaa yhdessä päivässä? Heinäkuussa, vuoden yrittämisen jälkeen, tein vihdonkin positiivisen raskaustesti. Oltiin jo haettu lähete lapsettomuushoitoihin ja voi sitä onnea. Me pystytäänkin saamaan lapsi ihan luonnollisella tavalla. Olimme niin onnellisia, mulla oli vain...
  4. Laurana

    Mitä tänään syödään?

    Kana-feta salaattia
  5. Laurana

    Suositelkaa hyviä yhdistelmävaunuja

    Yhdistelmävaunut olisi hakusessa, laskettu aika vasta maaliskuussa, joten aikaisin ollaan liikkeellä =) Ehdottomasti tarvitsen tilavan tavarakorin ja vaunuilla pitäisi pystyä liikkumaan säässä kuin säässä hyvää vauhtia eteenpäin myös hiekkatiellä. Ketteriä ostoskeskusvaunuja en ole siis...
  6. Laurana

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mä liityn kanssa mukaan! =) 26.3.??/Laurana/33/2.lapsi/Sas Viime syksynä alettiin yrittämään ja todella monen negatiivisen testin eilen näytti positiivista <3 Uskalsin testin tehdä vasta kun menkat olivat neljä päivää myöhässä, liian monta pettymystä takana. Pahoinvointi ja rintojen...
  7. Laurana

    Missä tutuistuit mieheesi?

    Suomi24
  8. Laurana

    Polttareiden mökkeilyosuuteen ruokaideoita?

    hmm.. miksei paellakin.. Siihen tarvitaan vain tuhottoman suuri pannu..
  9. Laurana

    Polttareiden mökkeilyosuuteen ruokaideoita?

    Tortillat kuulostaa todella hyvältä (helpolta ja halvalta) idealta! Kiitos!
  10. Laurana

    Polttareiden mökkeilyosuuteen ruokaideoita?

    Kiitos ideasta! =) Mökillä ei ole niin isoa kulhoa mitä tuon kokoinen taikina vaatii ja vaikka sellaisen ottaisinkin mukaan kotoa (tai käyttäisin muovipulloja) menisi hellan ääressä turhan pitkään polttareiden aikana. Eli jotain mitä voisi tehdä valmiiksi jo kotona tai sitten paikan päällä veisi...
  11. Laurana

    Polttareiden mökkeilyosuuteen ruokaideoita?

    Aloitamme polttarit mökkiyöpymisellä, jonne osa polttariporukasta (myös morsian) tulee lähes suoraan töistä. Mökillä on juokseva vesi ja sähkö, mutta muuten perinteinen mökkivarustelu. Osallistujia polttareihin on 15 ja budjetti 250€. Tuolla 250€ pitäisi saada ruoka illaksi...
  12. Laurana

    Mies leipoo mulle yllätyssuklaakakkua

    Mies aloitti 10min sitten leipomaan mulle suurella tohinalla suklaakakkua. Tähän mennessä on keittiöstä kuultu kommentit "Missä on vatkain/sokeri/jauhot?" "Mitä tarkoittaa vesihaude?" "Onko tässä sokeria?" "Miltä näyttää korppujauho?" Suurella mielenkiinnolla odotan lopputulosta :D
  13. Laurana

    Mistä siivooja Turun-alueella?

    Meillä käy kerran kuukaudessa Justiina siivousyritys. Todella mukavat ammattitaitoiset naiset pyörittämässä yritystä, voin suositella :)
  14. Laurana

    Endometrioosi ja kipujen loppuminen???

    Onko kenelläkään kokemusta?
  15. Laurana

    Endometrioosi ja kipujen loppuminen???

    Viime syksynä päätimme miehen kanssa aloittaa toisen lapsen yrittämisen. Lopetettuani pillereiden syönnin, alkoi pienoinen helvetti kuukautisten aikaan. Olen 33v eikä minulla ole koskaan ollut aiemmin kuukautiskipuja ja nyt joudun öisinkin hakemaan särkylääkkeen, jotta saan nukuttua. Kävin...
  16. Laurana

    Lorukortteihin kuvia?

    Mistä löytäisin lorukortteihin kuvia? Olen tuhottoman huono itse niitä piirtämään ja valmiit tulostettavat ja väritettävät kuvat helpottaisivat elämää kummasti =)
  17. Laurana

    Millä tavalla miehesi osoittaa rakkautta sinulle?

    Kuuntelee oikeasti mitä puhun, hieroo jalkojani iltaisin kun katsellaan telkkaria, jaksaa mun kiukuttelua väsyneenä,tekee kaiken mitä pyydän, koskettaa ja silittää. Mun mies on ihana <3
  18. Laurana

    nettitreffiprofiili ja seurustelu?

    Minä poistin profiilin kolmen viikon jälkeen ensitapaamisesta (mies oli viikon lomamatkalla tuona aikana). Ollaan nyt muuttamassa yhteen 8kk:n seurustelun jälkeen ja edelleen miehen profiili näyttää olevan auki =D On tainnut unohtaa sen olemassaolon.
  19. Laurana

    Liitonrahoista tietävät

    Tämähän riippuu täysin siitä mistä liitosta odotat niitä rahoja ja miten paljon siellä on ruuhkaa. Pam:lta sain rahat aikoinaan viikon sisällä ensimmäisen hakemuksen lähettämisestä.

Yhteistyössä